Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää "akateemista" juttuseuraa?

Vierailija
18.06.2019 |

Ei, ei yliopistolta, eikä tarvitse olla itse akateeminen. Sellainen kuitenkin jota kiinnostaa eri alojen tieteenpäivät, väitökset jne.

Kuidun ja näivetyn kun ei voi jakaa kenekään kanssa näitä asioita :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tulla kirjoittamaan, että Unicafesta lounasaikaan, mutta... Joo, tiedeaiheista kiinnostuneille naisille olisi hyvä olla jokin oma keskustelualue. Oppineet kaverinaiset ovat parasta seuraa.

Vierailija
2/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mökiltä. Rane grillaa sullekin makkaraa jos tuut käymää. Röyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri oikea paikka tiedustella asiaa.

Vierailija
4/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalta tietty!

Vierailija
5/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Men vtun luuuseri töihin. älä tuu mulle lässyttämään. painu ihan oikeasati vttuuuun.

Vierailija
6/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ymmärrä huumorista mitäään vtun älykäääpiö.

Vierailija
7/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tiede.fi-keskusteluforumia kokeillut?

Noilla voi olla jotain nörttimeetingejä joihin voit mennä crashaamaan.

Vierailija
8/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kesäterassilta.  Saattaa löytyä ihan järkevää seuraa.  Tai sitten idiootteja. 

Mutta jos haluat täsmäosumia, niin jokin treffipalsta.  Happypancake on kai paras.  

Itse olen tosin huomannut, että parhaat naiset ovat sellaisia, jotka eivät korosta mitenkään koulutustaan, älyään tai työtehtäväänstä.  Tai kuntosalia.  Oikeastaan ihan yhtään mitään.  Ole ihan tavallinen ja ennen kaikkea tee kiva vaikutus. Älä ensimmäisenä korosta tieteenpäiviä ja väitöksiä.

Vierailija
9/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko tiede.fi-keskusteluforumia kokeillut?

Noilla voi olla jotain nörttimeetingejä joihin voit mennä crashaamaan.

Olen liian tyhmä närttiseuroihin. Olen yliopistomaailmassa ulkopuolinen, koska olen liian tyhmä ja amismaailmassa ulkopuolinen, koska koulutukseni ja kiinnostukseni ovat kuitenkin "akateemisesta maailmasta". Siis tiedän, että samanlaisia välimuotoja pitäisi jostain löytyä kuin itse olen, mutta mistä?

Vierailija
10/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kesäterassilta.  Saattaa löytyä ihan järkevää seuraa.  Tai sitten idiootteja. 

Mutta jos haluat täsmäosumia, niin jokin treffipalsta.  Happypancake on kai paras.  

Itse olen tosin huomannut, että parhaat naiset ovat sellaisia, jotka eivät korosta mitenkään koulutustaan, älyään tai työtehtäväänstä.  Tai kuntosalia.  Oikeastaan ihan yhtään mitään.  Ole ihan tavallinen ja ennen kaikkea tee kiva vaikutus. Älä ensimmäisenä korosta tieteenpäiviä ja väitöksiä.

En etsi treffiseuraa vaan ihan kaveria jota kiinnostaisi ko.jutut ja joka olisi ehkä jopa kiinnostunut lähtemään kaikille avoimiin tilaisuuksiin mukaan.

Vierailija
11/11 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän me kaikki hengen jättiläiset ollaan! Tänäänkin on pohdittu mm. että miksi viivoittimessa on nolla :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi