Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttäreni soitti että voinko tuoda pari Batteryä kun hänelle ei myyty. Tyttö on 19-vuotias.

Vierailija
18.06.2019 |

Onhan tämä nyt älytöntä, kun osa kaupoista myy hövelisti 10-vuotiaille ja sitten 19-vuotias ei saa kun henkkarit jääneet kotiin !

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vie sitä paskaa. Ottakoon vailla mustaviinimarjamehua sen sijaan.

Vierailija
2/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperit, paperit...ihan oma moka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiitollinen että menee vielä alaikäisestä. Kyllä se kohta rupsahtaa.

Jos sillä on ajokortti nii kannattais ladata puhelimeen Autoilija Beta sovellus. Kulkee ajokortti sähköisenä mukana.

Vierailija
4/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua luultiin vielä 20 vuotiaana teiniksi, joten ei mikään ihme. Itsestänikin nykyään lähes kaikki parikymppiset näyttää max 15-vuotiailta.

Vierailija
5/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minua luultiin vielä 20 vuotiaana teiniksi, joten ei mikään ihme. Itsestänikin nykyään lähes kaikki parikymppiset näyttää max 15-vuotiailta.

20v on vielä teini.

Vierailija
6/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin yhteen museoon vielä 25-vuotiaana lastenlipulla (alle 17v), kun sattui vanhemmat olemaan mukana. Jotkut on vaan nuoremman näköisiä kuin oikeasti ovat.

Vierailija
7/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla näkee niin paljon pikkulapsia tölkit kourassa, että ihmettelen suuresti tätä aloitusta. Suurin osa kauista tuntuu tosiaan myyvän alakoululaisille ihan surutta.

Vierailija
8/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20v on vielä teini.

No ei kyllä ole.

Vierailija
9/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo nuoret ei juo kahvia, keittäsivät vahvaa kahvia niin ajais saman asian, sokeria vähän joukkoon jos haluaa sokruenergiaakin. Vai tarviiko kahviinkin henkkarit?

Vierailija
10/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20v on vielä teini.

No ei kyllä ole.

Keski-ikäinen

Vierailija
11/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Multa on muutaman kerran unohtunut paperit kotiin kun olisin halunnut ostaa siideriä tai olutta. Ei kyllä kertaakaan käynyt mielessä syytellä ketään muuta kuin itseäni kun jäi siiderit ja oluet saamatta.

N31

Vierailija
12/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiitollinen että menee vielä alaikäisestä. Kyllä se kohta rupsahtaa.

Jos sillä on ajokortti nii kannattais ladata puhelimeen Autoilija Beta sovellus. Kulkee ajokortti sähköisenä mukana.

Miksi ihmeessä kaikki mahdollinen pitäisi olla puhelimessa.  Uset käyttävät pääkaupunkiseudulla matkalippuja ja sitten kestää kun niitä puhelimia räplätään bussin ovensuussa.  Ja ajokorttikin, 

Bussikortti ja ajokortti menee paljon pienempään tilaan kuin puhelin,  Ja tuohan tarkottaa sitä, että puhelin pitää ottaa aina mukaan kun lähtee ulos.  Entä akun loppuminen?  Jää bussikyyti saamatta,

Vierailija
13/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksapa sitten ylihypervilkkaan teinin tekosia (mihin teini tarvitsee Batterya, oikesti) ja iso hammaslääkärilasku. Nuohan vievät hampaat 19-vuotiaan neitokaisen suusta :C

Vierailija
14/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie karpalomehua, Lidlistä saa.

Vierailija
15/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20v on vielä teini.

No ei kyllä ole.

Teini-ikä on 13-19 ikävuosina. Eli apn lapsi lasketaan teiniksi vielä.

Vierailija
16/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20v on vielä teini.

Teineys loppuu 19 vuotiaaseen, NineTEEN

Vierailija
17/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20v on vielä teini.

No ei kyllä ole.

Ikäloppu jo.

Vierailija
18/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. En hakis, vaan käskisin ottamaan henkkarit mukaansa, niin saa ostaa sitä kuraa. Onneksi siihen tulee ikäraja.

Vierailija
19/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Multa on muutaman kerran unohtunut paperit kotiin kun olisin halunnut ostaa siideriä tai olutta. Ei kyllä kertaakaan käynyt mielessä syytellä ketään muuta kuin itseäni kun jäi siiderit ja oluet saamatta.

N31

Näetkö juomissa mitään eroa?

Vierailija
20/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20v on vielä teini.

Teineys loppuu 19 vuotiaaseen, NineTEEN

Tuolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Noloa, ku ihmiset tätä aina jankkaa.