Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukulaisen mielestä sorran esikoista

Vierailija
18.06.2019 |

Ja hän on nyt päättänyt hyvitellä ja lohduttaa lasta. Lähetti rahaa lapsille, tää ns sorrettu sai 150 euroa ja toinen 25 euroa.

Olen oikeasti sikavihainen. Koska lasta ei todellakaan millään lailla kaltoin kohdella, vaan pikemminkin se säyseä ja hiljainen pienempi jää jalkoihin.

Ja toisekseen olen itse ollut lapsuudenperheessäni aina syrjitty. Perintökin meni kaikki lellipentusiskolleni, jolle maksettiin jopa koulumatkat taksilla. Kun minä talsin ennen seitsemää saman matkan aikoinani umpihangessa.

Loukkaa. Ihan saatanasti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säyseä ja pieni jää jalkoihin mielestäsi joten näet hänessä itsesi. Siksi sorrat esikoista. Sukulainen on oikeassa. Tuosta voi tulla isoja ongelmia, kun ovat aikuisia ja sorto on kerääntynyt.

Vierailija
2/4 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säyseä ja pieni jää jalkoihin mielestäsi joten näet hänessä itsesi. Siksi sorrat esikoista. Sukulainen on oikeassa. Tuosta voi tulla isoja ongelmia, kun ovat aikuisia ja sorto on kerääntynyt.

EI ole oikeassa. Ja minä olen itse isosisko kuten nyt tämä mukasorrettukin.

Ja tää esikoinen on kaikin puolin kuten minä., joten pikemminkin on niin päin että suosin häntä koska ymmärrän häntä paremmin.

Kaikki jutut vain käännetään omituisesti. Esim koulunkäynti. Esikoiselta mukavaaditaan liikaa, vaikka oikeasti kuopuksella on rankempi ohjelma, kieliäkin enemmän.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sukulaisesi puuttuu teidän perheen asioihin ja kasvatukseesi? Palauta raha ja sano, että osaat kyllä kasvattaa lapsesi. 

Vierailija
4/4 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sukulaisesi puuttuu teidän perheen asioihin ja kasvatukseesi? Palauta raha ja sano, että osaat kyllä kasvattaa lapsesi. 

No niinpä. Moneen kertaan asiasta sanottu. Ja palautettu ja kerrottu. Loukkaa suunnattomasti ylimalkaan tuo että jollain pikkurahoilla tai tavaroilla yritetään jatkuvasti ostaa sananvaltaa kotiini. Viime kesänä kiristettiin vanhoilla matoilla!

Ap