Missä mun avaimet voi olla?
Tulin eilen kotiin, kävin vessassa ja menin sängylle lepäämään. Kun piti lähteä uudestaan liikkeelle ei avaimia ole missään.
Voiko avaimet tippua wc-pönttöön huomaamatta?
Miten mä löydän ne?
Kommentit (8)
Olisit kyllä varmasti kuullut, jos olisivat pönttöön tippuneet, jos ei sitten ole vain yksi aivain ja todella kevyt avaimenperä. Mutta luultavasti olisit silloinkin huomannut. Olet voinut unohtaa oveen tai laskea ajatuksissasi ihan mihin tahansa vessassa, makkarissa tai siellä välimmaatossa. Oliko sinulla mitään muuta käsissäsi, kun tulit sisään? Otitko vessassa jotain kaapista tai laatikosta tai olisitko vessassa voinut laskea ne johonkin hassuun paikkaan, kun piti saada kädet tyhjiksi. Yritä palauttaa mieliisi jokainen liike sisääntulosta siihen, kun avaimia olisit taas tarvinnut. Olet hyvin voinut käydä muuallakin kuin vessassa ja makkarissa, vaikkei siitä ole ihan pinnalle jäänyt muistikuvaa aivoihisi painunutkaan.
Kotiin tullessa sulloit ne väärän taskuun etkä muistanut laittaa vakipaikkaan.
Katso eteisestä, ne on siellä lattialla kenkien takana.
Keittiössä, siinä oikeanpuolimmaisessa kaapissa kahvipurkin vieressä.
Pussilakanan / tyynyliinan sisällä. Roskiksessa, meni sinne taskusta vahingossa nenäliinan tai muiden roskien mukana.
Mulla löytyy yleensä avaimet joko ulko-ovesta, taskusta tai jääkaapista.
Sängyn alla? Peittojen välissä? Ovessa?
Periaatteessa voi olla pytyssäkin, olisivat kyllä kolisseet mennessään, eli olisit varmasti huomannut.