Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piilotteleeko teidän miehet puhelintaan?

Vierailija
18.06.2019 |

Näyttö aina pöytää vasten, lataamaan myös aina näyttö alas päin. Ei koskaan jätä sitä mihkään vaan kuljettaa aina mukanaan myös vessaan. Tietokoneessa tyhjentää aina sivuhistorian..
Meillä on ollut aiempi yhteenotto liittyen miehen touhuihin ja mulle on tullut taas sama fiilis että ei ole asiat niinkuin pitäisi..

Kommentit (241)

Vierailija
21/241 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei halua työasioitaan emäntänsä luettavaksi. Siinä saattaa pahimmassa tapauksessa mennä työt alta ison lakijutun kanssa, jos NDA:n alaisia asioita valuu henkilöille, jotka eivät ole NDA:ta allekirjoittaneet.

Vierailija
22/241 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilottelee sitä visusti anuksessaan.

Kuten me viisaat teemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/241 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vakuutellut että kaikki on hyvin..

Toi käytös vaan ei herätä luottamusta.

Toivottavasti miehellä on joku ihana ja mukava nainen, joka ei kyylää ja syyttele, utele ja nalkuta.

Miksi mies sitten hengailee vielä ap:n kanssa? 

Vierailija
24/241 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään on addiktoitunut someprinsessojen photoshopattuihin pylleröihin. Tai sitten siellä on pylleröinen jo langan päässä.

Vierailija
25/241 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tuota tehneet ja salasanat ilmestyy kaikkeen parin kuukauden tuntemisen jälkeen. Sitten tulee menoja, lakanat alkaa haista kukkaselle kun olet ollut poissa, mies alkaa yksin tunnelmoida kynttilöiden valossa kun olet matkoilla, mies alkaa olla mustasukkainen ja syyttää pettämisestä. Kännissä myöntää panevansa muita naisia... ei mistään osaa päätellä mitään, ei.

Vierailija
26/241 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on todettu näin miehenä, että kyllä aina itsekin kun jätän puhelimen pöydälle tai lataukseen, niin näyttö alas päin. Ei siihen ole edes mitään syytä, paitsi yöllä jos tulee viestejä ym, niin ei valot vilku. Vessaan en luuria ota, mutta ei puoliso myöskään tiedä pääsykoodia. En edes osaa sanoa miten reagoisin jos haluaisi penkoa luuriani jostain syystä.

Puhelin on henkilökohtainen, siihen ei ole kenelläkään muulla pääsyä. Ei ainakaan minun puhelimeeni. Jos nyt vaimo yhtäkkiä alkaisi saamaan mustasukkaisuuskohtauksia ja vaatimaan pääsyä puhelimelleni (mikä on hyvin epätodennäköistä) niin en päästäisi ja sitten pallo olisi hänen päädyssään ja hänen päätettävä miten asiaan suhtautuu.

Sama. Sitä paitsi työpuhelinta ei edes saa jättää lukitsematta eikä sen sisältöä näyttää muille.

Vierailija
27/241 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei piilottele, me käytetään puhelimia ristiin

Vierailija
28/241 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on huvittavaa noi äijien selitykset että puhelin on henkilökohtainen ei sitä saa tutkia. Miksi?! Mitä niin henkilökohtaista siellä on ettei sitä saa tutkia? Sehän juuri kertoo että salattavas on ja todella paljon.

Nyt on sairasta settiä. Oma puhelimeni on lukittu jo ihan työnantajan vaatimuksesta mutta muutenkin laitteet (myös läppäri) ovat henkilökohtaisia. Ei minun yksityisyyteni ole mihinkään hävinnyt parisuhteen myötä, edelleen olen erillinen yksilö. En silti petä enkä suunnittele pettäväni. Ja olen nainen.

Vierailija
29/241 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei piilottele. Tiedän jopa hänen puhelimen sisäänpääsykoodin (ja hän minun).

Vierailija
30/241 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi nyt vähän outoa käytöstä?..

Ehkä mies ei halua, että nainen joituisi kiusauksen valtaan ja kurkkimaan puhelinta josta taas seuraa epäluottamuksen syntyminen --> ero kun mies jättää kyylääjän.

Vierailija
31/241 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies ei halua, että nainen joituisi kiusauksen valtaan ja kurkkimaan puhelinta josta taas seuraa epäluottamuksen syntyminen --> ero kun mies jättää kyylääjän.

Jättää voi ihan ilman syytäkin, milloin tahansa.

Vierailija
32/241 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi. Mies tuskin kertoo itse miksi hän ei ole luottamuksen arvoinen vaan se selviäisi vasta kiinni jäädessään (mitä hän selvästi välttelee). Ero tulisi, onhan tuossa niin ilmiselvää, että mies salaa jotain/pelkää jonkun ilmoituksen pomppaavan näytölle joko naiselta tai sitten miehellä ok joku riippuvuus, rahaongelma tms....

Tai toinen vaihtoehto on, että pelkää ap:n ratsaavan puhelimensa, näin on ehkä käynyt ennenkin eikä siitä hyvä seurannut, ap on yltiö mustasukkainen. Siinä tapauksessa miehenä jättäisin ap:n.

Suosittelen yrittämään avointa keskustelua. Siitä eteenpäin oman harkinnan mukaan.

Vierailija
33/241 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyi aiheeseen, miten?

Vierailija
34/241 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on huvittavaa noi äijien selitykset että puhelin on henkilökohtainen ei sitä saa tutkia. Miksi?! Mitä niin henkilökohtaista siellä on ettei sitä saa tutkia? Sehän juuri kertoo että salattavas on ja todella paljon.

Sielä on paljon viestejä JOTKA EIVÄT KUULU VAIMOLLE. Mikä tuossa on niin vaikeaa ymmärtää, että teille vatipäille pitää huutaa? Mikä hitto naisia vaivaa kun (suhteessa ollessa) kaikki tieto, kaikkien muidenkin ihmisten asiat pitää olla teidän saavutettavissa?

Minä ainakin olen sanonut vaimolle, että puhelimessani on viestejä jotka eivät hänelle kuulu. Jos ei tuota sulata niin ovelle löytää itsekin.

Vierailija
35/241 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse erikseen odotella epäluottamuksen syntymistä.

Vierailija
36/241 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toi jotain outoa touhuaa, ei kuulosta normaalille..

Vierailija
37/241 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puhelimesta löytyy mm. luottamuksellisia työasioita ja sinkkuystäväni selostuksia treffeistään, ne ei kuulu miehelleni millään lailla vaikka eivät ole edes minun salaisuuksiani.

Vierailija
38/241 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä sen tietää, että vaimo on urkkijatyyppiä jos ei tästä sano eikä näin käyttäydy? V**tu te ootte mahtavaa porukkaa, paremmin tietävät palstapylleröt. Palstamamma vaan tietää asiat, ihan etukäteen.!!

Vierailija
39/241 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin vaikeaa toisilla. Minä lataan puhelimeni näyttö ylöspäin, en ota sitä vessaan, ei ole mitään "sisäänpääsykoodia" käytössä. Eikä myöskään ole puhelimen viesteissä, kuvissa tai selailuhistoriassa mitään mitä vaimo ei saisi tietää. Miksi ihmeessä ihmisten pitää olla niin salakähmäisiä ja epäluotettavia omassa parisuhteessaan, että tällaisia asioita täytyy edes pohtia?

Vierailija
40/241 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä sen tietää, että vaimo on urkkijatyyppiä jos ei tästä sano eikä näin käyttäydy? V**tu te ootte mahtavaa porukkaa, paremmin tietävät palstapylleröt. Palstamamma vaan tietää asiat, ihan etukäteen.!!

Sun ei ole mikään pakko olla parisuhteessa, jos et luota kehenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi