Jos olen väsynyt, mies vielä väsyneempi. Jos päätäni särkee, miehellä särkee enemmän
Ärsyttävää. Jos töistä tullessa olen uupunut, ei puhettakaan että mies ottaisi enemmän vastuuta lapsista tai kotitöistä. Hän varmistaa sen olemalla vielä uupuneempi, jolloin hänen ei tarvi tehdä mitään. Taitaa lentää koko ukko pian pihalle.
Kommentit (15)
Sulla on ylittäjä. Joku pakinoitsija neuvoi joskus, että voivottele typeryyttäsi suureen ääneen. Ylittäjä ei taatusti voihki olevansa vielä paljon typerämpi.
Mulla OLI tollanen mies. Oli jotenkin tosi lannistavaa :(
Esim. joskus, kun mulla oli ollu tosi rankka työviikko ja olisin halunnu purkaa sitä, niin mies vaan toteaa heti alkuun, että HÄNELLÄ vasta raskasta on ollutkin! Se siitä sitten.
Tai jos joskus ja erehdyin tästä mainitsemaan, niin mies heti kertoi kuinka HÄNELLÄ oli armeijan leirillä tosi kylmä. Jaahas.
Ei se mihinkään lennä :D . Eihän sinulla olisi ketään johon suhteessa tuntisit itse olevasi parempi ihminen, eikä ketään jota haukkua tyttökavereille ja ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla.
Mulla oli tuollainen mies. Ei lähtenyt vaihtoon, mutta nyt juuri havahduin siihen, ettei enää ole tuollainen. En oikeastaan tiedä, että mitä on tapahtunut, mutta nykyään puoliso kyllä ottaa mukisematta vastuun, jos tarvitsen lepoa tai olen sairas. Toki minäkin otan, jos roolit on toisin päin.
----Tai jos PALELIN ja erehdyin tästä mainitsemaan, niin mies heti kertoi kuinka HÄNELLÄ oli armeijan leirillä tosi kylmä. Jaahas.----
Jättää lapset hoitamatta, kun esim. lähdet tyttökavereiden kanssa reissuun?
Vierailija kirjoitti:
Päteekö sama kuukautiskipuihin.
Ja emättimen kuivuuteen 😂😂😂
Mies: "Mulla on enemmän hiekkaa pimpissä kuin sulla".
Miksi tuli mieleen Trump 🤔
Ei ny vastaavaa, mutta puheliaalla uudella miesystävällä on ärsyttävä tapa juontaa kaikki keskustelut hänen tuttaviinsa, "nyt tuli mieleen". Juuri kun valitin viikonloppuna tietynlaista arvottomuuden tunnetta työssäni, niin "tuli mieleen että meidän toimiston Lissu sai firman juhlissa hieno muistamisen työstään", sitten alkoi kertoa mitä Lissu oli saanut. Hei haloooo, kerroin juuri itselleni vaikeasta asiasta ja olisin ehkä kaivannut siihen hiukan tukea, mutta KUN NYT TULI MIELEEN. Aina tulee joku juttu mieleen, mitä tahansa sanon. On siis lievästi ADHD-tyyppinen höpöttäjä, paljon hyviäkin piirteitä on, mutta tämä menee kyllä sinne ärsyttävimpiin.
Joo, tommonen. Silloinkin, kun lapset tuli maailmaan, miehellä oli niinku tosi rankkaa ja raskasta ja mä olin siellä synnärillä vaan synnyttämässä. Nyt kun mulle on aikaisin puhjennut pitkäaikaissairauksia, enkä aina vaan nouse sängystä touhuamaan, on joutunut sitten pakon kautta tekemään enemmän, kun kukaan muu ei tee.
Jos minulla oli jalka tosi kipeä niin eksäni alkoi valittaa kuinka hänen eksällään oli joskus ollut todella kovat kivut. Oli aihe mikä tahansa niin hänen eksäänsä ei voinut kärsimyksessä ylittää. Tämä turha valittaja siirsi hänet siten aika nopeasti x-filesiin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tommonen. Silloinkin, kun lapset tuli maailmaan, miehellä oli niinku tosi rankkaa ja raskasta ja mä olin siellä synnärillä vaan synnyttämässä. Nyt kun mulle on aikaisin puhjennut pitkäaikaissairauksia, enkä aina vaan nouse sängystä touhuamaan, on joutunut sitten pakon kautta tekemään enemmän, kun kukaan muu ei tee.
Teit tämän miehen kanssa kuitenkin useampia lapsia? Miksi?
Kyllä, nämä menevät ihan huvittavuuksiin asti joskus kuten jos valitan, että nukuin huonosti ja vaan muutaman tunnin, niin hän vasta huonosti nukkui. Nukuin kuulemma hyvin kun hän näki mut jossain vaiheessa unessa. Kun vastaan että kyllä sä näytit nukkuvan sikeästi kun olin itse hereillä useamman tunnin, mies siihen että, se oli vaan sellaista kepeää "ei oikeaa" unta. Vaikka olisin nukkunut 3h ja hän 8h itse olen kuulemma nukkunut paremmin ja olen vähemmän väsynyt kun hän, koska oma nukkumiseni on hyvää nukkumista.
Onko mulla ainoa 'matkijamies'?
Ap