Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini ehdottaa humalassa(?) menoja, joita ei muista myöhemmin

Vierailija
18.06.2019 |

Kaverini käyttää suht usein alkoholia, mutta kommunikoi silloin lähinnä viestein, joten aina sillä hetkellä en tiedä hänen olevan humalassa. Hän ehdottaa esim. seuraavalle viikolle jotain yhteistä ohjelmaa, esim. "mennään ensi viikolla katsomaan elokuva X yhdessä?" Vastaan, että luultavasti sopii, palataan asiaan ensi viikolla. Ja kun seuraava viikko alkaa ja laitan viestin "Mikä päivä sulle sopisi se X (elokuvan nimi)? Mulle sopisi vaikka ke tai to", hän vastaakin jotain "Ai haluut mennä katsomaan sen? No täytyy katsoa, tää viikko on vähän huono, kun (jotain selitystä)". Olen ihan ymmälläni, kun hänhän sitä oli ehdottanut! Olin jo varannut siihen aikaa. Myöhemmin tajuan, ettei hän varmaankaan muista, että on ehdottanut sitä. Ehkä on ollut humalassa ehdottaessaan tai ehkä unohtamiseen on jokin psyykkinen syy, dissosiaatio tms. Ärsyttävää joka tapauksessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä yhtään mitään tuon ystävän varaan. Jos törmäätte kadulla tms. niin voihan sitä lämpimäkseen jutella, mutta älä suunnittele yhteisiä menoja.

Vierailija
2/4 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin teen tuollaista jos oon tosi kännissä, tosin joskus tajuan heti sanoa, että muistuta huomenna, koska unohdan tän heti. Älä ota känni-ideoita tosissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan samanlainen humalassa. Ehdottelen kaikkea mitä en selvinpäin todellakaan edes halua. Olen suunnitellut jopa yhteistä etelänlomaa ihmisen kanssa, jota inhoan, kun hyvässä nousuhumalassa hän tuntuikin hyvältä tyypiltä johon pitäisi tutustua paremmin. Kun pää selvisi, ajatuskin matkasta hänen kanssaan kammotti. 

Vierailija
4/4 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on humalasas tuollaisia. Kannattaa varmistaa sovittu meno viestillä aikana, jolloin tämä tyyppi on todennäköisesti selvin päin, esim. työaikana.