Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omasta mielestään parisuhdekelvoton mies kysyy (gallup)

Vierailija
17.06.2019 |

Moi.

Listaan tässä asioita jotka vaikuttaisivat monille naisille tärkeiltä, mutta jotka minulta puuttuvat. Haluan testata onko minulla toivoa, vai olisiko fiksuinta heittää pyyhe lopullisesti kehään.

Vaihtoehdot:
A= välttämättöntä miehessä
B= tärkeää miehessä
C= toivottavaa miehessä
D= ei tarpeen

1. Mies haluaa lapsia

2. Mies on selvästi yli 170cm pitkä

3. Mies painaa selvästi yli 60kg

4. Miehellä on seurustelukokemusta

5. Mies on jollain tapaa kunnianhimoinen ja haluaa tulevaisuudessa enemmän kuin pienipalkkaisen työn ja vaatimattoman asumuksen

6. Miehellä on vahva itsetunto eikä hän tarvitse edes alussa tsemppaajaa

7. Mies käyttäytyy sosiaalisissa tilanteissa reippaasti ja rohkeasti, ja vaikuttaa valppaalta

8. Mies osaa miesten hommia

9. Miehellä on seksissä ainakin joskus määrätietoiset otteet eikä hän ole ainakaan pääasiallisesti alistuva

10. Mies ei kirjoittele tälle palstalle :D

Ai niin ikää on 33v, jos sillä on merkitystä.

Iso kiitos etukäteen jokaiselle vastaajalle. ps. Pyytäisin että pidetään ketju asiallisena eikä tapella. Kukaan ei hyödy mitään vastakkaisen sukupuolen haukkumisesta.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mies haluaa lapsia /D

2. Mies on selvästi yli 170cm pitkä /C

3. Mies painaa selvästi yli 60kg /C

4. Miehellä on seurustelukokemusta /D

5. Mies on jollain tapaa kunnianhimoinen ja haluaa tulevaisuudessa enemmän kuin pienipalkkaisen työn ja vaatimattoman asumuksen/D

6. Miehellä on vahva itsetunto eikä hän tarvitse edes alussa tsemppaajaa/C

7. Mies käyttäytyy sosiaalisissa tilanteissa reippaasti ja rohkeasti, ja vaikuttaa valppaalta/C...Jos edes sosiaalisissa tilanteissa vähän reippaammin kun itse

8. Mies osaa miesten hommia/B

9. Miehellä on seksissä ainakin joskus määrätietoiset otteet eikä hän ole ainakaan pääasiallisesti alistuva/B

10. Mies ei kirjoittele tälle palstalle :D/C :D

Vierailija
22/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mies haluaa lapsia D

2. Mies on selvästi yli 170cm pitkä D

3. Mies painaa selvästi yli 60kg D

4. Miehellä on seurustelukokemusta A

5. Mies on jollain tapaa kunnianhimoinen ja haluaa tulevaisuudessa enemmän kuin pienipalkkaisen työn ja vaatimattoman asumuksen A

6. Miehellä on vahva itsetunto eikä hän tarvitse edes alussa tsemppaajaa A

7. Mies käyttäytyy sosiaalisissa tilanteissa reippaasti ja rohkeasti, ja vaikuttaa valppaalta C

8. Mies osaa miesten hommia C

9. Miehellä on seksissä ainakin joskus määrätietoiset otteet eikä hän ole ainakaan pääasiallisesti alistuva B

10. Mies ei kirjoittele tälle palstalle :D D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot:

A= välttämättöntä miehessä

B= tärkeää miehessä

C= toivottavaa miehessä

D= ei tarpeen

1. Mies haluaa lapsia

D, minulla lapset sen verran isoja, että en lähtisi tekemään lisää, päätökseni vahvistin sterilisaatiolla, mutta jos miehellä lapsia se käy kyllä.

D

D, treenattu mies sytyttää ja yleensä se tarkoittaa yli 60kg painoa vaikka olisi 170cm pitkä. Esimerkkinä paino-pituussuhteesta isäni on 170cm ja 68kg, ei ylimääräistä rasvaa eikä pallomahaa.

D, ennemmin vaikuttaa se onko halua sitoutua ja ajoittain myös tehdä töitä suhteen eteen.

5. Mies on jollain tapaa kunnianhimoinen ja haluaa tulevaisuudessa enemmän kuin pienipalkkaisen työn ja vaatimattoman asumuksen

C. Mitä sitten tarkoitetaan vaatimattomalla. Itse kylläkin omistan jo omakotitalon ja mies voi muuttaa tänne.

C. Joissain asioissa tsemppaus ihan ok, mutta sellaista itseään mollaavaa synkistelijää en jaksa katsella.

7. Mies käyttäytyy sosiaalisissa tilanteissa reippaasti ja rohkeasti, ja vaikuttaa valppaalta

C. Tekisi oman oloni helpommaksi koska olen itse välillä hieman kankea uusissa tilanteissa, joskin olen sitä saanut työstettyä. Hyvin käy kyllä itseni kaltainen sivusta seuraajakin.

B. Tätä piirrettä todella arvostan. Mielestäni seksikästä, kun mies tekee käsillään. Jotkut syttyy kukista tai romanttisesta illallisesta, minä sytyn eniten siitä jos mies on tehnyt jonkun korjausta vaativan homman puolestani.

9. Miehellä on seksissä ainakin joskus määrätietoiset otteet eikä hän ole ainakaan pääasiallisesti alistuva

C, tykkään välillä olla alistuvampi ja välillä kiusoitella itse ollen hallitseva.

B. Minunkaan ei välttämättä kannattaisi. :D

Vierailija
24/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Mies haluaa lapsia D

2. Mies on selvästi yli 170cm pitkä D

3. Mies painaa selvästi yli 60kg D

4. Miehellä on seurustelukokemusta A

5. Mies on jollain tapaa kunnianhimoinen ja haluaa tulevaisuudessa enemmän kuin pienipalkkaisen työn ja vaatimattoman asumuksen A

6. Miehellä on vahva itsetunto eikä hän tarvitse edes alussa tsemppaajaa A

7. Mies käyttäytyy sosiaalisissa tilanteissa reippaasti ja rohkeasti, ja vaikuttaa valppaalta C

8. Mies osaa miesten hommia C

9. Miehellä on seksissä ainakin joskus määrätietoiset otteet eikä hän ole ainakaan pääasiallisesti alistuva B

10. Mies ei kirjoittele tälle palstalle :D D

Lisään vielä, että olen yli 40-vuotias ja ihastun pääasiassa itseäni vanhempiin miehiin. Jos olisin nuorempi, en välttämättä edellyttäisi seurustelukokemusta tai vahvaa itsetuntoa. Itse asiassa erosin juuri miehestä, jonka kanssa menin yhteen itsetunnon puutteista huolimatta, eli preferenssini muuttuivat tällaisiksi vasta nyt.

Vierailija
25/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Mies haluaa lapsia
A

D

C

B

B

A

B

D jos valmis opettelemaan yhdessä minun kanssani

A

A :D

- N/32

D, A, A, A, A, A, A, B, A, A

Nainen 28

Vierailija
26/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oot omasta mielestä nolla-ainesta ja vielä kuuluttelet sitä naisvaltaisilla palstoilla, niin eipä voi kun valittaa tyhmyyttäsi.

Kukaan asiallisesti ja ystävällisesti kirjoittava ihminen ei ole nolla-ainesta, vaikkei enemmistöä romanttisesti miellyttäisikään.

-ohis

Käytännössä tällaisten korulauseiden ulkopuolella kenellekään kelpaamaton on juurikin sitä nolla-ainesta.

Vierailija
27/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot omasta mielestä nolla-ainesta ja vielä kuuluttelet sitä naisvaltaisilla palstoilla, niin eipä voi kun valittaa tyhmyyttäsi.

Ehkä tuo ei olekaan vain oma mielide vaan perustuu elämänkokemuksiin ja muiden ihmisten antamiin kommentteihin? Voihan siinä pitää itseään täydellisenä ja normaalina, mutta melkoisessa denialismin kuplassa pitäisi elää, jos kuvittelisi, että oma subjektiivinen mielipide itsestään on vakavammin otettava kuin koko muun ympäristön ja ihmisten mielipide.

28/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mies haluaa lapsia

- En osaa sanoa. 

- Ei tarpeen.

- Ei tarpeen.

- Ei tarpeen.

- Ei saa olla siinä mielessä kunnianhimoton, että on toivoton tulevaisuuden suhteen, ei halua parantaa elämäänsä, mutta kunnianhimon ei tarvitse kohdistua noihin mainitsemiisi asioihin. Eihän työn arvo rahasta ole kiinni ja ainakaan, jos niitä lapsiakaan ei ole, ei ole mitään syytä hankkia kukkeampaa lukaalia.

Hmm, kaikista meistähän on kiva saada kehuja ja kannustusta, mutta itsetunto ei saa olla riippuvainen toisesta ihmisestä. Hirveän isoja itsetunto-ongelmia ei saa olla. Mutta kai suhteeseen kuuluu koko suhteen ajan, että kumpikin voi vähän olla toiselle tsemppaajana.

- Ei tarpeen.

- Mitkään remontti-, autonkorjaus- tai veroilmoituksen täyttötaidot ei ainakaan ole tarpeen. Mutta en ole koskaan vaihtanut lamppua ja olisin hävettävänkin hoo moilaisena sellaisessa tilanteessa, jos vaikka viemäri ei vedä, niin ihan hyvä, jos mies on näissä rahtusenkin minua viisaampi, mutta ei suinkaan välttämätöntä. Tarpeen on se, että tarpeen vaatiessa voidaan oppia uutta ja mies suhtautuu kärsivällisesti sekä omaan että minun osaamattomuuteni näissä asioissa.

- En ehkä niin tykkää näitä asioita näin analysoida, mutta jos kemiat kohtaa vaatteet päällä, miksipä ne ei kohtaisi ilman vaatteita.

- Varmaan C. :D

29/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko yhtään hahmotettavissa, mitä tarkoitin tuolla "elämän parantamisella", suunnilleen sellaista, että ei vain röhnötä kaikki päivät katsomassa Netflixiä ja syö kylmää pizzaa - "ei kiinnosta, kaikki on syvältä, ei mistään tule mitään kuitenkaan". 

Vierailija
30/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä noista vaadit ap naiselta?

1. Nainen ei halua lapsia
A

2. Nainen on selvästi yli 170cm pitkä
D. Saa olla selvästi pidempi tai lyhyempi kuin 170cm, molemmat ok.

3. Nainen painaa selvästi yli 60kg
D. Saa olla painavampi/kevyempi kuin 60kg. Sitä toivoisin että jossain määrin terveys kiinnostaisi. Suurin piirtein normaalipaino tai lievä ylipaino, C (jos taustalla on sairauksia tai masennusta, sen voisin ymmärtää kunhan olisi halu elää jatkossa terveellisemmin).

4. Naisella on seurustelukokemusta
D

5. Nainen on jollain tapaa kunnianhimoinen ja haluaa tulevaisuudessa enemmän kuin pienipalkkaisen työn ja vaatimattoman asumuksen
D

6. Naisella on vahva itsetunto eikä hän tarvitse edes alussa tsemppaajaa
D. Voitaisiin tsempata yhdessä :)

7. Nainen käyttäytyy sosiaalisissa tilanteissa reippaasti ja rohkeasti, ja vaikuttaa valppaalta
D

8. Nainen osaa miesten/naisten hommia
D. Kunhan selviää kotitalouden pyörittämisestä tavallaan.

9. Naisella on seksissä ainakin joskus määrätietoiset otteet eikä hän ole ainakaan pääasiallisesti alistuva
B. Alistuvan naisen kanssa toiveet eivät kohtaisi.

10. Nainen ei kirjoittele tälle palstalle :D
D :D

-ap

Vierailija
31/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni muut kohdat olis sopineet paitsi kohta 1. Minulle lapset on tärkeä asia. Onneksi löysin mihen joka halusi nimenomaan lapsia.

Ilmeisesti aloittajalla on talousasiat kunnossa eli osaa elää tulojensa mukaan. Se on itselleni tärkeää. Alkoholista ja tupakasta ei ollut mainintaa eli ap ei ilmeisesti polta tai käytä paljoa alkoholia? Huumorintajustakaan ei ollut mainintaa joten uskoisin sitä löytyvän?

Itse ajattelisin tavallana tuon kokemattomuuden mahdollisuutena ja jopa positiivisena ajatuksena. Ehkä olen aika dominoiva nainen...

Tsemppiä ap. Kotoa harvemmin haetaan eli toivottavasti käyt töissä, harrastuksissa ja tapaat ystäviä. Ehkä löydät näin seuraa ihan livenä?

Talousasiat ihan kunnossa. En polta, juon harvoin.

Huumorintajusta pitäisi kysyä mieluummin kavereilta. Useimmat varmaankin ovat huumorintajuisia omasta mielestään.

-ap

Vierailija
32/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

D, D, D, D, D, D, D, D, D, D

Vierailija
33/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikoltahan tuo näyttää.

Ap:lta puuttuu melkein kaikki yleisesti maskuliinisiksi luetut piirteet.

Jos on livenä yhtä mukava kuin palstalla, saa varmasti naisia kavereiksi = se klassinen " jollekin naiselle" hyvä mies.

Vierailija
34/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt, että Aasiasta voisit löytää helpommin naisen? Siellähän on paljon pieniä naisia. Heille meikäläisten pienituloinenkin elämä voisi olla mieleen. Ainakin olisi mahdollisuus terveydenhuoltoon ja sos.turvaan. Muistat kai, että maailmalla me suomalaiset ollaan kaikki hyväosaisia. Jos et ole supliikkimiehiä, niin kielimuurihan on alussa hyvä tekosyy pienelle kömpelyydelle. Pelaatte vaan googlen kääntäjän kanssa, niin on oheispuuhaa kommunikoinnissa. Olet perusgentlemanni, j säännöllisesti availet ovia ihastuksellesi ja viet välillä kukkia. Siitä se lähtee.

ps. Jos et halua lapsia, muista tehdä asia heti selväksi, sillä tästä ei vauvakuumeinen nainen tingi. Veloja on ainakin länsimaissa nykyään paljon.

Vierailija
35/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikoltahan tuo näyttää.

Ap:lta puuttuu melkein kaikki yleisesti maskuliinisiksi luetut piirteet.

Jos on livenä yhtä mukava kuin palstalla, saa varmasti naisia kavereiksi = se klassinen " jollekin naiselle" hyvä mies.

Juuri siis tämä: "Miten noin hieno ja mukava mies voi olla sinkku?", mutta sitten ei kuitenkaan itse haluta tämän miehen kanssa seurustella. Latteuksia ilman mitään totuuspohjaa.

Vierailija
36/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, että Aasiasta voisit löytää helpommin naisen? Siellähän on paljon pieniä naisia. Heille meikäläisten pienituloinenkin elämä voisi olla mieleen. Ainakin olisi mahdollisuus terveydenhuoltoon ja sos.turvaan. Muistat kai, että maailmalla me suomalaiset ollaan kaikki hyväosaisia. Jos et ole supliikkimiehiä, niin kielimuurihan on alussa hyvä tekosyy pienelle kömpelyydelle. Pelaatte vaan googlen kääntäjän kanssa, niin on oheispuuhaa kommunikoinnissa. Olet perusgentlemanni, j säännöllisesti availet ovia ihastuksellesi ja viet välillä kukkia. Siitä se lähtee.

ps. Jos et halua lapsia, muista tehdä asia heti selväksi, sillä tästä ei vauvakuumeinen nainen tingi. Veloja on ainakin länsimaissa nykyään paljon.

Minä taas saan ap:sta päinvastaisen kuvan. Supliikki on ainakin kirjallisesti ok, mutta se miehekkyys puuttuu. Thaikkuvaimoja hakevat kömpelöt/jurot miehet jotka selkeästi hoitavat miehen tontin kun vaimo kokkaa.

Sitten tyyliin Japani on rikas maa, ja suku ei katso hyvällä jos mies on pienituloinen ja kunnianhimoton.

Vierailija
37/37 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan ikään kuin olisin ikäisesi, vaikka nyt olen vanhempi

1. Mies haluaa lapsia

En olisi 30+ vuotiaana enää halunnut lapsia, olin omani (yhden) jo tehnyt enkä koskaan ole toivonut useampia.

D

C

A, kun puhutaan 30+ vuotiaasta

A

A

A

C

Mitvit??

A

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi