Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron nyt millaisen miekkosen tapasin deittipalstalla

Vierailija
17.06.2019 |

Huoh. Olen kyllä täysin kyllästynyt samaan kaavaan. Ensinnäkin oli hlvetin vaikeaa saada hänet näyttämään naamansa. Tekosyynä oli joku menneisyyden tapahtuma, jossa kuva on lähtenyt leviämään. En jaksanut kysyä sen tarkemmin asiasta, olin niin väsynyt kun yksi kuva oli kuin vaikea asia.

Lopulta miekkonen näytti naaman whatsapin videopuhelussa. Ok, kiva, unohdin pikselimössönaamansa kyllä samantien, joten puhelu oli melko turha.

Sitten alkoi SE PERUS MITÄ MIEHET TEKEVÄT AINA JA IKUISESTI. Ollaan paikalla, luetaan viesti mutta ei vastata. Hetken aikaa odotin ja sitten totesin omin sanoin, että en ryhdy tällaiseen. Hetken päästä blokkasin koko luuserin.

Jos tietoisesti lukee viestit mutta vastaa niihin ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa, niin ei ole minun aikani arvoinen tyyppi. Kyllä hän pyysi minua ulos, mutta ei senkään eteen lopulta tehnyt mitään.

Koko tämän ajan miekkonen siis tiesi miltä minä näytän. Tätä tapahtuu aivan jatkuvasti. Eipä hän ollut profiiliinkaan panostanut pätkän vertaa, joten aika selkeää ettei luuseri oikeasti etsinyt mitään. Paitsi ehkä pllua korkeintaan.

Että sellainen rasittava ajan tuhlaaja tällä kertaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun profiilissani on tietoa SISÄLLÖSTÄNI. Olen kirjoittanut sinne jotain mitä tykkään tehdä ja miten asun. Eli itse olen edes vähän panostanut, enkä vain laittanut kuvaa ilman pienintäkään tietoa minusta. Ja silti olen taas pelkkäå pintaa miekkosille. Kuten aina ja ikuisesti.

Vierailija
2/7 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin niin väsynyt kun yksi kuva oli kuin vaikea asia.

*niin vaikea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varattu.

Vierailija
4/7 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämään kyllästynyt kirjoitti:

Se oli varattu.

Eipä olisi ihme. Ap

Vierailija
5/7 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaamista. Näytetään naiselle paikka. Nykyään miehet on vaan tulleet kärsimättömiksi. Välillä oikein tekisi mieli toppuutella menoa että kuulehan ny herraseni, te olette nyt liian hätäinen. Tämä triangulaatio yritys kuuluu vasta aikaan kun on jo tavattu ja tunnetaan. Et sinä voi alkaa dissaamaan ja henkisesti pahoinpitelemään kun ei olla edes vielä tavattu. Juuri vasta luin kun uhriuduit hullusta exästäsi. Joku järjestys. Ennen miehet sentään jaksoi kusettaa ekat 3kk ja nyt ei kolmea tuntiakaan. Huonoksi on mennyt laatu.

Vierailija
6/7 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaamista. Näytetään naiselle paikka. Nykyään miehet on vaan tulleet kärsimättömiksi. Välillä oikein tekisi mieli toppuutella menoa että kuulehan ny herraseni, te olette nyt liian hätäinen. Tämä triangulaatio yritys kuuluu vasta aikaan kun on jo tavattu ja tunnetaan. Et sinä voi alkaa dissaamaan ja henkisesti pahoinpitelemään kun ei olla edes vielä tavattu. Juuri vasta luin kun uhriuduit hullusta exästäsi. Joku järjestys. Ennen miehet sentään jaksoi kusettaa ekat 3kk ja nyt ei kolmea tuntiakaan. Huonoksi on mennyt laatu.

En tajunnut sanaakaan, mutta en minä ole tuntenut ikuisuuteen mitää vahvaa ketään kohtaan. En myöskään ryhdy kenenkään pelinappulaksi. Tuo kaava on niin tuttu etten voi sanoin kuvailla. Noita luusereita pyörii deittipalstoilla ties kuinka paljon ja AINA heidän kanssaan on vaikeaa ja hidasta kommunikoida.

Ap

Vierailija
7/7 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee mielenkiinto miekkoseen, jos hän näyttää heti alussa kuinka itsekäs on luonteeltaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi