Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mies kehuu minua liikaa
17.06.2019 |
Kaikki minussa on täydellistä. Kaikkeen mitä teen hän suhtautuu ilman minkäänlaista kriittisyyttä, pahimmat mokailunikin ovat vain söpöä holmöilyä... voisin kiukutella, huutaa ja varmasti vaikka lyödä häntä mutta mitenkään hän ei mihinkään siitä loukkaantuisi. Kyllä, olemme rakastuneita. Mutta tuntuu että en voi koskaan olla hänelle yhtä hyvä kuin hän minulle, antaa tasavertaisesti takaisin. Mitä tässä voi tehdä?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei se olut ihanaa, se oli teennäistä ja liian maireaa, lässyttämistä ja aikuiselta mieheltä jotenkin niin lapsekasta. Tunsin olevani suhteessa välillä kuin tottelematon pikkutyttö, välillä taas kuin joku yliolento, sellaista tasaista hyvää aikuismaista parisuhdetta ei juuri näkynyt.
Löysin aikanani mieheni, joka on kaikkea hyvää. Hän osaa kehua ja katsoa kauniisti, on aikuinen antaen toisenkin olla juuri se mitä on. Hän on herrasmies vielä yli kahdenkymmenen vuoden parisuhteen jälkeen ja kaikille muillekin ihmisille asiallinen ja normaali! Se lässyttävä mies ei ollut millään tapaa enää normaalin tuntuinen palvoessaan ja kehuessaan suurinpiirtein jotain silmieni sineä ja ihoni silkkisyyttä. Okei, hän on taiteilijasielu, mutta taiteilijat eivät ole minun makuuni.