Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kehuu minua liikaa

Vierailija
17.06.2019 |

Kaikki minussa on täydellistä. Kaikkeen mitä teen hän suhtautuu ilman minkäänlaista kriittisyyttä, pahimmat mokailunikin ovat vain söpöä holmöilyä... voisin kiukutella, huutaa ja varmasti vaikka lyödä häntä mutta mitenkään hän ei mihinkään siitä loukkaantuisi. Kyllä, olemme rakastuneita. Mutta tuntuu että en voi koskaan olla hänelle yhtä hyvä kuin hän minulle, antaa tasavertaisesti takaisin. Mitä tässä voi tehdä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sanonut, että sinusta tuo on jo liioittelua? Minulla oli joskus tuollainen miesystävä ja kyllähän se alussa tuntui kivalta, mutta sitten se alkoi tympiä. Sanoin miehelle asiasta nätisti, mutta ei hän kuunnellut, vaan vain maireasti hymyillen sanoi, että olen ihana, kun olen hänelle vihainen. Kun sanoin, että en ole vihainen, mutta en ole olevani jatkuvien kehujen kanssa sinut, niin hän alkoi pusuttamaan sanoen, että olen tosi söpö, ihana ja höpsö jne. Hänen katse oli kuin miellyttämisen haluisen koiranpennun ja koko olemus kuin jonkun sieniä syöneen tyypin.

Kehut menivät ihan hölmöksi ja tuntui, että mies ei osannut ottaa mitään todesta ja kaikki oli hänelle vain minun ihastelua ja suorastaan palvomista. Meillä ei ollut enää edes mitään keskusteluja, sillä niistä ei tullut yhtään mitään. Kuuntelin sitä aikani ja sitten riitti. En todellakaan olisi jaksanut enää yhtään sitä touhua ja rakastumiseni hiipui pois täysin muuttuen suonaiseksi inhoksi. Mies ei tuntunut enää mieheltä, vaan joltakin pelleltä. Seksikin oli jotenkin niin vastenmielistä jatkuvien kehujen ja ihanuuteni osoitusten takia.

Jätin hänet ja mies soitteli vielä puolen vuoden päästäkin kysellen mikä tuli. Hyi ällö, oksettaa vieläkin koko tyyppi.

Oi, minusta tuo mies kuulostaa ihanalta :) Mutta eihän kaikki tuollaisesta tyylistä tykkää.

Ei se olut ihanaa, se oli teennäistä ja liian maireaa, lässyttämistä ja aikuiselta mieheltä jotenkin niin lapsekasta. Tunsin olevani suhteessa välillä kuin tottelematon pikkutyttö, välillä taas kuin joku yliolento, sellaista tasaista hyvää aikuismaista parisuhdetta ei juuri näkynyt.

Löysin aikanani mieheni, joka on kaikkea hyvää. Hän osaa kehua ja katsoa kauniisti, on aikuinen antaen toisenkin olla juuri se mitä on. Hän on herrasmies vielä yli kahdenkymmenen vuoden parisuhteen jälkeen ja kaikille muillekin ihmisille asiallinen ja normaali! Se lässyttävä mies ei ollut millään tapaa enää normaalin tuntuinen palvoessaan ja kehuessaan suurinpiirtein jotain silmieni sineä ja ihoni silkkisyyttä. Okei, hän on taiteilijasielu, mutta taiteilijat eivät ole minun makuuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla