Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin toteuttaa fantasioita, mutta kumppani haluaa pitää ne vain ajatusleikkeinä!

Vierailija
17.06.2019 |

Miten tällaisen pulman voi ratkaista? "Vähemmän haluavan" eli tässä tapauksessa kumppanini sana painaa varmastikin enemmän. Itse en jaksaisi loputtomiin leikkiä pääni sisällä, vaan kiinnostaisi kokeilla oikeastikin. Kyseessä on fantasioita, joihin liittyy kolmansia ja neljänsiä osapuolia. Nämä ovat kumppanillani erittäin voimakkaita mutta kun "ne ovat vain fantasioita"...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi painaa enemmän vaakakupissa: tämä nimenomainen suhde kaikkine hyvine ja huonoine puolineen, vai mahdollisuus tavoitella kumppania, jolla on kanssasi samanlaiset seksuaaliset maut?

Tähän ei ole mitään oikeaa vastausta. Itse pidän seksiä parisuhteen kaikkein tärkeimpänä asiana, joten jos olen monogaamisessa suhteessa jonkun kanssa, tuon suhteen täytyy olla seksuaalisesti loistava. Joku toinen sitten kaipaa vaikka tasaista arkea tai lapsiperhe-elämää enemmän.

Tee päätös, toimi sen mukaan ja lopeta vaiheilu.

Vierailija
2/4 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä jo sen sanoitkin. Toinen haluaa fantasian olevan fantasia. Ei totta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä jo sen sanoitkin. Toinen haluaa fantasian olevan fantasia. Ei totta. 

Tämä aiheuttaa välillä hämminkiä, koska monilla ihmisillä ei kertakaikkiaan ole tärllaisia ei toteutettavaksi tarkoitettuja fantasioita. Minä esimerkiksi kuvittelen vain sellaisia seksuaalisia tilanteita, joita haluan itse kokeilla. Sitten jos kumppaniksi osuu sellainen, joka haaveilee vaikka mistä mutta ei halua toteuttaa mitään, tilanne on aika hämmentävä.

Vierailija
4/4 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Kun on ollut aviossa liki 30 vuotta, niin ei silloin kumpikaan puolisko ole enää täysin sama ajatuksiltaan ja seksuaalisilta fantasioilta. Ihmiset vain tuppaavat kasvamaan ja muuttumaan elämänsä poluilla.

Vapain ajatuksin eteenpäin parisuhteessa ja fantasioinneissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi