Juttelin pitkät höpinät villatakilleni
Kerroin, miten se pääsee torstaina mökille uimaan ja kaverin kanssa leikkimään. Ei se sängyllä oleva mytty ollutkaan koira, vaan villatakki. Keittiöstä laahustavan koiran ilme kertoi kaiken. Olen idiootti.
Kommentit (12)
Kai se villatakkikin silti pääsee mukaan? :(
Olet nyt luvannut villatakille että se pääsee mukaan. Älä petä lupaustasi!
Koirat osaa kyllä katsoa tosiaan pitkin kuonoaan, mun koira ei ymmärrä, kun juttelen tvn kuvalle. Vie molemmat mökille, ihana villatakki sulla varmaan.
Minä olen jutellut sandaalilleni! Pidin sitä kilpikonnana, jota maanittelin syömään, kun olin laittanut juuri herralle herkkuja, kukkakaalia ja paprikaa.
Eikä kilpikonnalle juttelu ole sitten yhtään kummallista, se oikeesti kuuntelee, kallistelee päätään ja lähtee liikenteeseen seuraamaan minua.
Sandaali ei kylläkään reagoinut mitenkään :)
Kyllä, myös villatakki pääsee mökille. Se ei tosin pääse uimaan, eikä juoksenteleen kavereiden kanssa. Nyt koira makaa sängyllä villatakin vieressä ja piereskelee. T:Ap
Vasta sitten on syytä huolestua jos villatakki alkaa vastailla.
M
Vierailija kirjoitti:
M
Tai sandaali syödä kukkakaalia :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, myös villatakki pääsee mökille. Se ei tosin pääse uimaan, eikä juoksenteleen kavereiden kanssa. Nyt koira makaa sängyllä villatakin vieressä ja piereskelee. T:Ap
Uimaan ei tarvitse päästää, mutta ota sille vaikka joku slipoveri kaveriksi hengailemaan. Koirakin käy, mutta ei märkänä.
Vierailija kirjoitti:
M
Totta mutta ei se koirakaan paljoa vastaile. Näyttää aina hyvinkin tympiintyneeltä mun juttuihin. On se toki innostuneempi mökille menosta kun villatakki. T:Ap
😂