Tykkäykset Ig:ssä.Säästeletkö niiden jakamisessa, eli tykkäätkö vain tiettyjen kavereiden
kuvista AINA ja joidenkin kuvista vain kun kuva on todella hyvä? Olen seuraillut erään työkaverini tykkäilyä ja hän aina tykkää ekana parhaan kaverinsa kuvista, mutta minun kuvistani vain ehkä 2-3/10 kuvasta. Kuitenkin hän puhuu minulle niistäkin kuvista, joista ei ole tykännyt, eli on kuvat nähnyt -mutta ei vain halua tykätä. Muutenkin minulla on useita tuttavaa, jotka seuraavat minua IG:ssä ja varmasti näkevät kuvani, mutta eivät vain voi/viitsi painaa tykkää -nappia. Minulla ei montaa kymmentä seuraajaa ole, joten olisihan se kiva, että kaverit tykkäisi edes kannatuksen vuoksi kuvistani. Onko muut huomanneet vastaavaa..? (älä vastaa ellet ole ig:ssä)
Kommentit (13)
En säätele, mutta käyn ig:ssä tosi harvoin joten voi näyttää siltä että tykkäisin jonkun tietyn päivityksistä. Varmaan automaattisesti tykätyimmissä on ne, jotka julkaisee eniten tai juuri silloin kun siellä käyn...
Tykkään tasokkaista kuvista eli
- niiden aihe herättää kiinnostukseni
- kuvsteksti on hauska, huvittava ja/tai informatiivinen
-kuva on laadultaan tasokas eli kuvaaja hallitsee valokuvauksen perussäännöt
Tykkään päivittäin ehkä 0-5 kuvasta. En koskaan vain siksi, että kuvan postaaja on ystävå tai tuttava.
Huomattu. Poistin tilini kun en jaksanut aikuisten lapsellista temmellyskenttää. Kiusaajien paratiisi. Olo nyt parempi kun ei tarvi kuvata enää mitään ja stressata kuka tykkää ja miksi/miksei. Eikä tarvi katsella kateellisena muiden lomia ym kun itsellä ei varaa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Huomattu. Poistin tilini kun en jaksanut aikuisten lapsellista temmellyskenttää. Kiusaajien paratiisi. Olo nyt parempi kun ei tarvi kuvata enää mitään ja stressata kuka tykkää ja miksi/miksei. Eikä tarvi katsella kateellisena muiden lomia ym kun itsellä ei varaa mihinkään.
Minustakin tuntuu ihmeelliseltä, ettei voisi tykätä tuttavien/kavereiden kuvista aina kun niitä näkee siellä. Joltain valtapeliltähän se tuntuu. Mutta ig:stä tykkään kun se on hyvö kuva-päiväkirja omasta elämästä. T. Ap
Tuli jotenkin mieleen että se ois kateellinen eikä halua tykätä tms. Tai sitten monet sun kuvat ei vaan näy sen feedillä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli jotenkin mieleen että se ois kateellinen eikä halua tykätä tms. Tai sitten monet sun kuvat ei vaan näy sen feedillä.
No tämä kyseinen työkaveri, jonka mainitsin aloituksessa, juttelee kanssani välillä viimeisistä ig-kuvistani. Eli on nähnyt ne ja halusi puhua niistä, mutta EI tykännyt. Outoa. T. Ap
Mulla n. 50 seuraajaa IG:ssä ja kaikilla kavereilla on 200 seuraajaa tai enemmän. Saan kuviini vaihdellen 1-6 tykkäystä. Itse tykkäilen kaikkien seuraajieni kuvista, mutta mun kohdalla muut pihtaa tykkäyksissä. IG olisi parempi, jos nuo tykkäysten ja seuraajien määrät voisi halutessaan piilottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla n. 50 seuraajaa IG:ssä ja kaikilla kavereilla on 200 seuraajaa tai enemmän. Saan kuviini vaihdellen 1-6 tykkäystä. Itse tykkäilen kaikkien seuraajieni kuvista, mutta mun kohdalla muut pihtaa tykkäyksissä. IG olisi parempi, jos nuo tykkäysten ja seuraajien määrät voisi halutessaan piilottaa.
Mikä ihmeen idea on tykätä kaikista kuvista? En ymmärrä.
Läheisimpien ihmisten, tyyliin oman puolison, kuvista tykkään aina kun näen. Muiden kuvista sitten sen mukaan mistä tykkään erityisesti.
Tuttujen kuvista en edes kehtaa tykätä ihan kaikista, tulee olo että pitääköhän se minua ihan stalkkerina :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä kyseinen työkaveri, jonka mainitsin aloituksessa, juttelee kanssani välillä viimeisistä ig-kuvistani. Eli on nähnyt ne ja halusi puhua niistä, mutta EI tykännyt. Outoa. T. Ap
Ne eivät olleet hyviä. Jos on horisontit vinossa tai sommittelu pielessä tai kuva tasoltaan (valotus, kontrasti jne) huono, niin ei kenelläkään ole velvollisuutta siitä tykätä.
Tykkään niistä mitkä tulee feediin. Tiedän usean naisen säästelevän tykkäyksiä.
Eräskin tuttu tutustui juuri kaverini kanssa. Tää tuttu ei ikinä tykkää mun kuvista, mutta nyt tykkää lähes jokaisesta kaverini jullaisusta. Näkyy hänen nimi jostakin syystä ekana, siksi näen.
Mä tykkään pelkästään niistä kuvista, joista tykkään oikeasti paljon. En edes katso kenen kuvia ne on.