Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka ovat ihan aktiivisesti iloisia nykyhallituksesta?

Vierailija
16.06.2019 |

Itse huomaan hymyileväni päivittäin ja tosiaankin oikein mietin, miten hienoa, että Suomeen saatiin vielä tällainen hallitus. Edellinen hallitus kun meinasi viedä toivon ja elämänhalun.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa han muutto- ja identiteettipolitiikka pelottaa. Myös liiallinen ympäristöuskovaisuus. Muuten ihan ok

Vierailija
22/32 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavallaan iloinen mutta toisaalta pettynyt kun huomaan miten vähän muuttui. Ja sitten vielä se että jotkut asiat muuttuvat huonompaan suuntaan, esim. ruuhkamaksut. On tämä kuitenkin parempi kuin Sipilän hallitus.

No eihän tässä ajassa mikään vielä muutukaan, nyt luodaan suuntaviivoja, ja syksyllä alkaa lakityöskentely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kyllä sitä rahaa riittäisi syytää vaikka mihin elitistisiin kannattamattomiin ja tuhoon tuomittuihin projekteihin ja rikkaiden taskuun että saavat laittaa ne rahat ulkomaisille tileille ja rahastoihin, mutta auta armias jos se sama summa annetaan tai edes murto osa siitä pienituloisille ja köyhille että se siirtyy suoraan päivittäiseen kulutukseen ja hyödyttää ympäröiviä yrityksiä ja yhteisöä niin se on väärin. Kuinka jumalattoman ahne pitää ihmisen olla ja sydäntä vailla että toisten ihmisten hyvinvointi on pois häneltä.

Vierailija
24/32 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta galluppi näille nykyhallituksesta iloitseville:

-Kuinka paljon ovat vuosittaiset bruttotulosi?

-Kuinka paljon maksat veroja?

Bruttotulot 75 000e ja veroja maksan noin 25 000e.

Olen toiveikkaan optimistinen uuden hallituksen suhteen. Edellisen neljän vuoden aikana työttömiä kohdeltiin kuin roskaa. Toivon tähän muutosta eikä se olisi mahdollista hallituksella, jossa on mukana kokoomus ja Juhana Vartiainen. Puistattava ihminen työttömien halveksuntansa kanssa.

Ymmärrän toki, että olen siinä ryhmässä, jonka asema heikkenee eniten demarihallituksen aikana. Tosin olen onnekkaassa asemassa, kun olen onnistunut saamaan kohtalaisen hyvät tulot. Parempi ottaa niiltä, joilla on varaa antaa. Köyhälle joka penni on tarpeen .

Vierailija
25/32 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta galluppi näille nykyhallituksesta iloitseville:

-Kuinka paljon ovat vuosittaiset bruttotulosi?

-Kuinka paljon maksat veroja?

Bruttotulot 75 000e ja veroja maksan noin 25 000e.

Olen toiveikkaan optimistinen uuden hallituksen suhteen. Edellisen neljän vuoden aikana työttömiä kohdeltiin kuin roskaa. Toivon tähän muutosta eikä se olisi mahdollista hallituksella, jossa on mukana kokoomus ja Juhana Vartiainen. Puistattava ihminen työttömien halveksuntansa kanssa.

Ymmärrän toki, että olen siinä ryhmässä, jonka asema heikkenee eniten demarihallituksen aikana. Tosin olen onnekkaassa asemassa, kun olen onnistunut saamaan kohtalaisen hyvät tulot. Parempi ottaa niiltä, joilla on varaa antaa. Köyhälle joka penni on tarpeen .

Kuulostat ihanalta ihmiseltä. 💕

Vierailija
26/32 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki olen esim. Ohisalosta joka avasi ministerinuransa haukkumalla toisinajattelijoita nat.eiksi. Sellainen sillanrakentaja.

Kyllä ministerin pitäisi olla hillitympi nimitelleensä niitä kohtaan jotka ovat eri mieltä!

Vierailija
27/32 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveikas olo. Tämä hallitus tuntuu haluavan liberaalimpaa ja tasa-arvoisempaa yhteiskuntaa, ei junttamarkkinataloutta hyväveliverkoston hyväksi. Rinne hahmona sympaattisempi kuin Petteri Orpo, joka näyttää ja kuulostaa hiukan venäläisestä liikemieheltä (miksi kaikilla kokoomuslaisilla on konservatiivinen hikarityyli?).

Vierailija
28/32 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen onnellinen. Ihanaa, että nyt on mahdollista taas satsata koulutukseen ja terveysmenoihin, noin esimerkiksi. Ja juu, tienaan sellaiset 37000 vuodessa, jos se nyt johonkin vaikuttaa. Tuntui ihan hirveälle katsella sitä viime hallituksen sössimistä, vuodesta toiseen entistä kamalampaa menoa. Ja valheilla sitten peiteltiin omia mogailuja.

Vierailija
29/32 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/32 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen onnellinen. Ihanaa, että nyt on mahdollista taas satsata koulutukseen ja terveysmenoihin, noin esimerkiksi. Ja juu, tienaan sellaiset 37000 vuodessa, jos se nyt johonkin vaikuttaa. Tuntui ihan hirveälle katsella sitä viime hallituksen sössimistä, vuodesta toiseen entistä kamalampaa menoa. Ja valheilla sitten peiteltiin omia mogailuja.

Mitä se koulutus auttaa kun nykyihminen tuntuu olevan ihan totaalisen pässi? Lisää kivoja tapletteja ja opettajille extra-aikaa notkua kahvihuoneessa juoruamassa. Koulussa opetetaan aivan turhia taitoja, joilla ei monestikaan normaalielämässä tee hevon v*ttua. Sitten ihmetelellään kun kaikesta panostuksesta huolimatta työttömyys on tapissaan, vaikka ihmisen elinkaaren aikana koulutukseen tungetetaan hirveät määrät fyrkkaa. Joka toisella on diplomi seinällä pölyttymässä ja opiskeltu on kolmekymppisiks. Maksaminen takaisin alkaa pätkissä siinä kolmevitosena ja jossain vaiheessa vanhentuneilla taidoilla jäärä putoaa kuiluun, koska taitoja ei ole kehitetty vaan vedetään joillain bolsevikkiaikaisilla opeilla menemään.

Vierailija
31/32 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvesäteilyä ja maailman pelastusta kyllä toitotetaan mutta tuntuu että kovin syvälle meneviä muutoksia ja päätöksiä tehdään. Lähinnä on mulla sellainen kuva että nyt ei ole tärkeintä se mitä tehdään vaan se miltä kaikki näyttää ja tuntuu. 

Työssä käyvänä haluaisin takeita siitä että se työntekeminen kannattaa jatkossakin. Verotus ja jo huhutut veronkorotukset eri asioihin on ajamassa meitä tavallisia kansalaisia kohti ahdinkoa. Toisaalta ymmärrän että eihän kansalaisen sovi vaurastua koska sittenhän se saattaa lopettaa työnsä jo ennen seitsemänkymppisiään. Eihän se sovi kun juuri on sanottu että työtä pitää tehdä pitempään. 

Vierailija
32/32 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä💪💪💪

Koulutetumpi ja enemmän naisia kuin edellisessä. Kokemustakin löytyy. Hallitusohjelma on myös inhimillisempi, ei nin yrittäjiä paapova.

Pienyrittäjiä pitääkin paapoa, mutta ei hävittää Suomen rahoja ulkomaisten ketjujen ja sijoittajien taskuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän