Joku ukkeli kutsui minua varkaaksi kun esimaistoin uutta irtokarkkia
Miksi ihmeessä ostaisin sikaa säkissä?!! Pidin mausta ja laitoim. Makeisia lisää pussiin
Yleensä ostan tuttuja karkkeja, joten todella harvoin joudun maistamaan laarilla mitään, nyt jouduin.
Ukkeli vaikutti hyvin tuohtuneelta ja lähti kävelemään pois, pelkäsin että hakee myyjän paikalle. Onneksi ei.
Paljon enemmänhän namuja tippuu lattialle, hyvänen aika. Minähän tuin kauppaa ostamalla ison säkin karkkia.
Kommentit (115)
No ei kai niitä silti maistella pöljä.
Kyllä minä maistelen irtsaritiskillä joka kerta jotain. Karkeissa on niin kova kate, että kauppa saa taatusti omansa pois.
Varas mikä varas. Toivottavasti tallennut kameraan ja myymälävartija vie sut raudoissa takahuoneeseen odotamaan kyttiä, jotka lyö sulle isot sakot, jonka käräjäoikeus muuttaa vankeusrangaistukseksi ja joudut Sörkkään lusimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä maistelen irtsaritiskillä joka kerta jotain. Karkeissa on niin kova kate, että kauppa saa taatusti omansa pois.
Sama täällä, ja jos en pidä mausta niin laitan takaisin laariin ja kaavin karkkeja päälle jotta imeskellyn näköinen hautautuu joukkoon. 😊
Vierailija kirjoitti:
No ei kai niitä silti maistella pöljä.
Kyllähän minä söin sen karkin, en nuollut ja laittanut takaisin laatuun. Kukaan ei saanut pöpöjä tai sylkeäni. Mikä on.ongelma.
naurettava ukko. kyllä pitää maistaa
Miten esimaistaminen eroaa maistamisesta? Odotatko, että joku muu maistaa vielä sinun jälkeesi?
Oliko Hyvinkään prismassa? Siellä pyörii joku pimee ukko joka alkoi räyhäämään kun poltettiin erään ksnssa tupakkaa siihen varatulla paikalla. Se tuli mesomaan siihen jotain että " kasvaako noista tupakantumpeista kauniita kukkasia kun ne joutuu luontoon" sanoin että tuhkakuppiin ne laitetaan ja alappa ukko laputtaa häiritsemästä. Meinas tulla päälle, joten kävelin autolleni. Tuli siihen hakkaamaan ikkunaa jolloin painoin kaasua. Ukko juos perässä ja yritti ottaa kuvaa tai videota kännykällään, mutta puhelin putosi ja näytti hajoavan 😂.....mutta täys kahjo oli.
Just, kaikki vaan ”esimaistelemaan” karkkeja, kun ovat uusia ja outoja....😂😂😂
Taidatte olla trolleja...tai toivottavasti olette itse asiassa.
Terve tuloa meidän kauppaan. Vartija ottaa sut kiinni ja kutsuu polisit. Aijjai että mä nautin kun katselen sua muka neutraalisti kun poliisit marssittaa sut mun ohi. aijjai!
Miten esimaistaminen eroaa pelkästä maistamisesta? Ja voiko myös jälkimaistaa?
Vierailija kirjoitti:
Karkeiss nimenomaan ei ole juurikaan katetta, hädin tuskin edes tupahinnalla vrt sisään osto kun tavallinen kato on kolmin tai nelinkertinen hinta useimmilla tuotteilla. Kuten noin 10c mehut joita myydään 80c kappale. Tosin kuljetus on toinen 20c. Mutta edelleen aiva toisenlainen kate.
Karkkien hinnassa on huomioitu paitsi lattialle pudonneiden aiheuttama hävikki, niin myös maistelu. Ihan hyvällä omallatunnolla voi muutaman napsia, kunhan ei kourakaupalla ala ahmimaan.
Minä käyn ap:n mansikkapenkistä maistamassa muutaman mansikan, eihän se haittaa, hirveä kate on niillä mansikoilla kuitenkin ja enemmän niitä tippuu maahan ja linnut popsii, kuin mitä minä syön. Joten oikeutan mansikoiden syömisen mailtasi tällä.
Mutta joo 1 jokaista eli 1-3 niin jooei samalla ku täyttää pussia ja muitakin ostoksia niin saa kusta olla melkoisesti päässä ja samoin laskutaidon puutetta jos tulee puhuttelemaqan tai vittuilemaan.
Joo lisätkää sitten 3% tuohon karkkipussiin joka oli 3e eli 9c. Ja koska ostokset oli 37.98 niin tässä 5c. Älkää tuhlatko kaikki kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Varas mikä varas. Toivottavasti tallennut kameraan ja myymälävartija vie sut raudoissa takahuoneeseen odotamaan kyttiä, jotka lyö sulle isot sakot, jonka käräjäoikeus muuttaa vankeusrangaistukseksi ja joudut Sörkkään lusimaan.
Ai YHDEN karkin vuoksi? 😂
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on vasemmistolainen maailmankuva. Joku raatanut berberinsä hikiseksi ja saanut vähän pennosia kerättyä, niin kyllähän siltä voi ottaa pois ja jakaa laiskoille köyhille.
Vierailija kirjoitti:
Mutta joo 1 jokaista eli 1-3 niin jooei samalla ku täyttää pussia ja muitakin ostoksia niin saa kusta olla melkoisesti päässä ja samoin laskutaidon puutetta jos tulee puhuttelemaqan tai vittuilemaan.
Joo lisätkää sitten 3% tuohon karkkipussiin joka oli 3e eli 9c. Ja koska ostokset oli 37.98 niin tässä 5c. Älkää tuhlatko kaikki kerralla.
Psykoosi?
No ehkä jossain peräkylässä tai junttien keskuudessa toi on normaalia, muttei todellakaan sivistyneiden ihmisten keskuudessa.
Niitä ei saa maistaa, piste. Oletko vähän vajaa?