Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmastonmuutosta käytetään pelonlietsonnan ja vallan välineenä

Vierailija
16.06.2019 |

Tokihan se on aina muuttunut ajallaan lukemattomia kertoja. Mutta se että ihminen alkaisia yhtäkkiä hallitsemaan maapallon lämpötilaa asteen tarkkuudella on naurettavaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tosi diippiä hei! Noilla ajatuksilla olisit ollut maan ääniharava kaikissa vaaleissa! Miksi et toimi?

Vierailija
2/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet säälittävä trolli. Maksaako joku tuosta, montako ruplaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on.

Vierailija
4/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ilmastonmuutosta käytettäisiin minkä välineenä, se ei tarkoita, ettei ihminen vaikuttaisi ilmastoon.

Vierailija
5/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koulutettu akateeminen nuori nainen. Olen seurannut pitkään tätä Suomen menoa ja päätin äänestää Perussuomalaisia.

Perussuomalaiset on ainoa puolue joka ajattelee meitä naisia ja naisten hyvinvointia. Perussuomalaisia lähellä on myös koti ja perhe.

Meidän yliopistolla kaikki nuoret akateemiset naiset äänestivät Perussuomalaisia.

Vierailija
6/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tosi diippiä hei! Noilla ajatuksilla olisit ollut maan ääniharava kaikissa vaaleissa! Miksi et toimi?

Koska teidän olemassaolonne ei kiinnosta minua millään levelillä. Oot varmaan joku f ucking Tunna Milonof. Vieläkö on pallit sinisenä?

Vierailija
7/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan se on aina muuttunut ajallaan lukemattomia kertoja. Mutta se että ihminen alkaisia yhtäkkiä hallitsemaan maapallon lämpötilaa asteen tarkkuudella on naurettavaa.

Tyhmäkö olet? Ei kukaan väitä, että ihminen voi hallita maapallon lämpötilaa asteen tarkkuudella, vaan että kasvihuonekaasujen pumppaaminen ilmakehään aiheuttaa keskimääräisen lämpötilan nousua.

Jokainen myös tietää, että ilmaston on aina muuttunut. Pikkulapsikin sen tietää, joten miksi näet tehtäväksesi kertoa meille jotain noin typerää, ihan kuin joku ei mukamas tietäisi?

Vierailija
8/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissani postaileva hetero suomalainen karvainen lihaa syövä mies minä olen. Ei totuuden levittämisestä tarvitse minulle kenenkään ruplia lähetellä. Sinä olet itse kuvottava aivopesty vihreä pieni mitättömyys. Kuivuva spermatarha lakanoilla.

Vierailija
9/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei tarvitse mennä montaa kymmentä vuotta taaksepäin, kun meitä peloteltiin jääkaudella.

No, ei tullut joten yritetään nyt sitten toisinpäin, josko nyt osuus oikeaan.

Vierailija
10/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei ole "alkanut yhtäkkiä hallitsemaan maapallon lämpötilaa asteen tarkkuudella". Jos olisi, silloinhan kaikki olisi hyvin.

Sen sijaan ihminen vaikuttaa kasvihuonekaasujen, esimerkiksi hiilidioksidin ja metaanin, määrään ilmakehässä, mikä lisää kasvihuoneilmiötä ja siten lämmittää ilmastoa.

Vierailija
11/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmäkö olet? Ei kukaan väitä, että ihminen voi hallita maapallon lämpötilaa asteen tarkkuudella, vaan että kasvihuonekaasujen pumppaaminen ilmakehään aiheuttaa keskimääräisen lämpötilan nousua.

Jokainen myös tietää, että ilmaston on aina muuttunut. Pikkulapsikin sen tietää, joten miksi näet tehtäväksesi kertoa meille jotain noin typerää, ihan kuin joku ei mukamas tietäisi?

Koska ei suurin osa ilmastoöyhöttäjistä tajua, ettei meillä ole mitään hätää. Sinäkin siellä suuvaahdossa keyboard warriorioit.

Vierailija
12/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi päättää mutta Jumala se on joka säät ja ilmat säätää.

Ilmasto muuttuu jos maailmankaikkeuden Luoja niin on säätänyt jostain syystä.

Vierailija
13/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei ole "alkanut yhtäkkiä hallitsemaan maapallon lämpötilaa asteen tarkkuudella". Jos olisi, silloinhan kaikki olisi hyvin.

Sen sijaan ihminen vaikuttaa kasvihuonekaasujen, esimerkiksi hiilidioksidin ja metaanin, määrään ilmakehässä, mikä lisää kasvihuoneilmiötä ja siten lämmittää ilmastoa.

No se on kuule hyvä asia.

Vierailija
14/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen koulutettu akateeminen nuori nainen. Olen seurannut pitkään tätä Suomen menoa ja päätin äänestää Perussuomalaisia.

Perussuomalaiset on ainoa puolue joka ajattelee meitä naisia ja naisten hyvinvointia. Perussuomalaisia lähellä on myös koti ja perhe.

Meidän yliopistolla kaikki nuoret akateemiset naiset äänestivät Perussuomalaisia.

Tämä teksti tulee copy-pastena aina näihin ketjuihin. Sitä jännittää enää kuinka monta minuuttia vauksesta se tulee. :) Ap on siis itse tämä akateeminen nainen. :)

Vierailija
15/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei tarvitse mennä montaa kymmentä vuotta taaksepäin, kun meitä peloteltiin jääkaudella.

No, ei tullut joten yritetään nyt sitten toisinpäin, josko nyt osuus oikeaan.

Itse asiassa vain pieni osa tutkijoista uskoi silloinkaan ilmaston viilenevän lähitulevaisuudessa. Se vain kuulosti niin hyvältä otsikoissa että oli pakko uutisoida.

Vierailija
16/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissani postaileva hetero suomalainen karvainen lihaa syövä mies minä olen. Ei totuuden levittämisestä tarvitse minulle kenenkään ruplia lähetellä. Sinä olet itse kuvottava aivopesty vihreä pieni mitättömyys. Kuivuva spermatarha lakanoilla.

Montako paperia olet kirjoittanut tiedejulkaisuihin aiheesta? 50? 100?

Vierailija
17/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi päättää mutta Jumala se on joka säät ja ilmat säätää.

Ilmasto muuttuu jos maailmankaikkeuden Luoja niin on säätänyt jostain syystä.

Haista sinä mursu paska!

Vierailija
18/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako paperia olet kirjoittanut tiedejulkaisuihin aiheesta? 50? 100?

5000

Vierailija
19/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on kuule hyvä asia.

No tuosta on kuule valtaosa ilmaston tutkijoista eri mieltä, ja uskon ennemmin heitä.

Vierailija
20/29 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu totta. On täysin sairasta edes väittää, että ilmastoa voidaan hillitä kun väestö kasvaa jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi