Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä oli nuorella miehellä pokkaa. Olimme varanneet perheen kesken 3 city scooteria käyttöön ja jätimme ne ruokailun ajaksi ravintolan terassin viereen

Vierailija
16.06.2019 |

Emme raaskineet pitää varausta päällä syömisen ajan. Menimme keskustan läheisyydessä erääseen ravintolaan nauttimaan lounasta aurinkoiselle terassille. Scootterit olivat muutamien metrien päässä meistä, joten kaikki varmasti tajusivat niiden kuuluvan meille (minä, mies ja tyttäremme).

Noh, yksi nuori mies sitten käveli siihen scoottereiden luo ja vilkuili epäilyttävän näköisesti ihmisiä, kun varmasti tiesi niiden olevan varattuja. Alkoi sitten kaivaa kännykkää ja lukea QR-koodia varatakseen yhden niistä. Mieheni tässä kohtaa avasi suunsa ja kysyi mieheltä, että mitähän sä jätkä luulet tekeväsi. Tämä mies sitten ihan pokkana alkoi selittää, että nämä scootterit olivat vapaina sovelluksen mukaan ja että jos haluaisimme varata ne ruokailun ajaksi, niin pitäisi pitää varaus juoksemassa.. Tämän jälkeen hän röyhkeästi nappasi yhden scootereistamme ja lähti matkoihinsa, mieheni oli nousemassa ylös vähän "opettamaan" ja antamaan pari valittua sanaa tälle pojalle mutta ei ehtinyt perään.

Todella kiva loppu meidän pienelle kaupunkilomalle. :( Ihmisillä täällä ei ole mitään empatiakykyä toisia kohtaan isoissa kaupungeissa. Mihin tuollakin nulikalla oli niin kiire? Oliko pakko varastaa lapsiperheeltä scootteri, niitähän on kaupunki täynnä ja varmasti olisi muutaman sadan metrin säteellä ollut ihan vapaitakin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies olis varmaan juossu hyypiön kiinni ja antanu kunnolla korville. Yks tyyppi sytytti terassilla tupakan kun olttiin drinksuilla. Mun mies käveli sen luokse, otti röökin pois sen pellen suusta ja antoi sille luunapin otsaan. Sanoi vielä et "jos täällä tupakka syttyy niin seuraavaks saat sitten ihan rehellisesti turpaasi." Ei enää terassilla sen jälkeen röökattu.

Vierailija
22/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoissa kaupungeissa elämän tarkoituksena tuntuu olevan pyrkimys tehdä tuntemattomien ihmisten elämästä mahdollisimman ikävää. Kaupunkilaiset ovat hirveitä eivätkä onneksi pääse Taivaaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies olis varmaan juossu hyypiön kiinni ja antanu kunnolla korville. Yks tyyppi sytytti terassilla tupakan kun olttiin drinksuilla. Mun mies käveli sen luokse, otti röökin pois sen pellen suusta ja antoi sille luunapin otsaan. Sanoi vielä et "jos täällä tupakka syttyy niin seuraavaks saat sitten ihan rehellisesti turpaasi." Ei enää terassilla sen jälkeen röökattu.

Tarinan kerrontatyyli paljasti aloituksen keksityksi, mutta jos miehesi olisi tehnyt noin hän olisi päätynyt putkaan ja maksamaan korvauksia pahoinpitelijälle, oli tämän toiminta sitten hyväksyttyä tai ei.

Vierailija
24/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka noi potkulauta skootteri paskat käy lataamassa? Vai onko niissä joku ikuinen energianlähde

Ne ladataan öisin.

Vierailija
25/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palautin kaupunkipyörän siihen vuokraustelineeseen kun menin käymään kaupassa ja pois tullessa se oli kadonnut!

Eikö ihmisillä ole mitään häpyä? Millä nyt poljen kotiin?

Vierailija
26/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla trolli, ei kukaan voi olla noin helvetin tyhmä. 

Tuollaisia ihmisiä on paljon. Tuntuu että noita on aina vain enemmän.

Vierailija
27/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä pidetä varattuina.

Vierailija
28/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdittekö Porvoon maaseudulta isolle kirkolle Porvooseen vähän scootteroimaan?

Vierailija
29/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oooohh! Miestäsi varmasti ihaillaan joka paikassa ja luonnollisesti myös sinua, koska olet saanut niin miehekkään miehen.

Vierailija
30/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahtunut mitään väärää, jos scootti oli kerran vapaa.

Vierailija
31/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piisamit ovat hävittäneet Aake Kallialan laiturin, kertoo Iltalehti. Miehen Mikkelin kupeessa sijaitsevan mökin laituri on tuhottu, ja rannan siivoamiseen on mennyt aikaa.

Kalaankaan Kalliala ei ole tuhojen vuoksi ehtinyt.

- Harvalla piisamilla on kivitalo Saimaalla. Ja olkoon vaan, mutta ei minun laituriani tarvitse hävittää, mies puhisee lehden mukaan.

Piisami on yleinen jyrsijä Suomen vesistöissä.

Vierailija
32/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli niin Porvoosta. Liikaa selittelyä - eivätkö porvoolaiset ikinä opi! Siitä miinusta, sinänsä normaalia hauskempi upoilutarina eli 3/5.

Vierailija
33/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

y_lilauta.org/sekalainen/101785929

Vierailija
34/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama oli ylilaudallakin, pojan kirjoittamana tosin. 0/5, nuo eivät kulje Porvoossa

Vierailija
35/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassilla oli kolme ärsyttävää teiniä ja ne olivat jättäneet potkulaudat terassin eteen. Ne olivat vapaina sovelluksessa, joten yritin varata kolme skootteria meidän perheelle. Helteessä väsytti ja oltiin jo kävelty pitkään, niin oli mun mielestä jo meidän vuoro. Ja laudat olivat vapaina, niin tietysti otettiin ja varattiin ne. Jos haluaa pitää lautansa niin pitää ne varattuina, eikä terassilla muutenkaan tarvitse lautaa. Ihme jäkättäjiä nuo teinit kun väittivät vastaan.

Vai miltä kuulostaa ap?

Vierailija
36/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pala :--D AP on homo :DD

Vierailija
37/37 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 city scooteria... mikä on scooter vai eikö tää osaa kirjoittaa menopelinsä nimeä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi