Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tehnyt ruokaa

Vierailija
16.06.2019 |

Miestä ei kiinnosta ruoanlaitto eikä ruoan tervellisyys, osaa ohjeilla kokata perus makaroonilaatikkoa. Eli siis ei ole ihan peukalo keskellä kämmentä ruoanlaiton suhteen. Mies söisi einestä ja "helppoa" ruokaa jos päättäisi ruoat (ranskalaisia, lihapiirakoita, kalapuikkoja, makaroonilaatikkoa..). Mitä minä en suostu syömään, joten minä pääsääntöisesti kokkaan. Tulee halvemmaksi ja samalla pystyy tekemään ison satsin, jotta molemmat voivat syödä. Nautin myös ruoanlaitosta suurimmalta osin, joten ei haittaa tämä jako.

Olin ostanut ruoat valmiiksi jääkaappiin, joita mies oli tekemässä. Sanoin että nyt kerrankin en jaksa alkaa tekemään ruokaa, joten mies saa tehdä itse jos haluaa. Eikä ollut mikään monimutkainen resepti; perunat kiehumaan ja nuijii lihat ja pannulle ja porkkanakaalisalaatti.

No, mies alkoi tekemään. Keittiöstä kuuluu "no laitanko mä perunat nyt jo kiehumaan?", joo laita vaan. Seuraavaksi "nii mitä tälle lihalle pitää tehdä?" vastaan että nuijia. Liha oli siis vielä paketissa pötkössä ja mies nuiji sitä :-D Kuuntelin miehen touhuja ja oli pakko todeta että mitä helvettiä, miten sä meinasit onnistua tuossa.. No tästähän mies suuttui. "Sähän sanoit että se pitää nuijia!!!". No. Joo. Ihmettelin etkö nyt Googlesta voinut katsoa tai kysyä apua :-D Jotain jäi jurputtamaan pahantuulisesti keittiöön ja jos tälle puhui niin hermostui entisestään.

Loppujen lopuksi ruoka jäi siis tekemättä ja mies lähti lätkimään, on kuulemma täynnä minua eikä tule enää kotiin (?). :D En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, miehen kokkausyrityksille vai tuolle että hermostui ihan hulluna.
Kyllä se routa porsaan kotiin ajaa, tulee ainakin toivottavasti illan tullen takaisin😂

Mutta, en jaksaisi tuota ruokaa alkaa nyt väsäämään nii mitäs nyt. Paastopäivä? Pakastimessa olisi miehen ranskalaiset, mutta eivät houkuttele.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa tehdä jos haluaa? Jos halusi tehdä kyseistä ruokaa niin miksi suuttui? Vai pakotitko tekemään kuitenkin. 🙄

Vierailija
2/8 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa tehdä jos haluaa? Jos halusi tehdä kyseistä ruokaa niin miksi suuttui? Vai pakotitko tekemään kuitenkin. 🙄

Miehellä oli nälkä, kyseli ruoasta ja totesin että en jaksa tänään tehdä, ainakaan vielä. Sanoin että mies saa kyllä itse tehdä jos haluaa ja alkoi sitten tekemään, kun oli johonkin lähdössä. En usko että miestä saisi pakottamalla ruokaa tekemään. :D

Miksi suuttui? Hyvä kysymys, jäi mullekin vähän pimentoon. Ehkä suuttui kun teki väärin, ehkä oli niin nälkäinen, ehkä huono päivä, ehkä koki että häntä arvosteltiin? En oikeasti osaa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli nälkä, kyseli ruoasta ja totesin että en jaksa tänään tehdä, ainakaan vielä. Sanoin että mies saa kyllä itse tehdä jos haluaa ja alkoi sitten tekemään, kun oli johonkin lähdössä. En usko että miestä saisi pakottamalla ruokaa tekemään. :D

Miksi suuttui? Hyvä kysymys, jäi mullekin vähän pimentoon. Ehkä suuttui kun teki väärin, ehkä oli niin nälkäinen, ehkä huono päivä, ehkä koki että häntä arvosteltiin? En oikeasti osaa sanoa.

No miksei tehnyt niitä ranskalaisia tai makaronilaatikkoa tai ottanut jotakin mitä on ennenkin tehnyt. Jos miehesi ei osaa laittaa muuta ruokaa niin miksi rupesi nyt nuijimaan pihviä :D

Vierailija
4/8 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaaja päättää miten ja mitä ruokaa laittaa. Tämä on ihan itsestään selvää. Toiseksi, miksi ihmeessä kukaan hakisi Googlesta vastauksia sellaisiin kysymyksiin joihin kolmen metrin päässä sohvalla röhnöttävä puoliso voi helposti vastata?

Vierailija
5/8 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö mies osaa sen vertaa aivojaan käyttää, että olisi tajunnut ottaa sen lihan paketista ennen kuin alkaa tekemään siitä ruokaa? Vai luuliko hän, että se (muovi)pakettikin kuuluu syödä?

Vierailija
6/8 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksei tehnyt niitä ranskalaisia tai makaronilaatikkoa tai ottanut jotakin mitä on ennenkin tehnyt. Jos miehesi ei osaa laittaa muuta ruokaa niin miksi rupesi nyt nuijimaan pihviä :D

Hyvä kysymys tämäkin, en tiedä. Olisi pihvit maistuneet varmaan paremmilta miehen mielestä..? :-D

Vierailija
7/8 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkaaja päättää miten ja mitä ruokaa laittaa. Tämä on ihan itsestään selvää. Toiseksi, miksi ihmeessä kukaan hakisi Googlesta vastauksia sellaisiin kysymyksiin joihin kolmen metrin päässä sohvalla röhnöttävä puoliso voi helposti vastata?

Kyllä meillä kokkaaja päättää. Mies päätti että alkoi tehdä tätä ruokaa (vaikka kaapissa oli muutakin, esimerkiksi juuri noita ranskalaisia), en tiedä miksi alkoi noita tekemään. Ja kyllä, hyvä vaihtoehto olisi pyytää apua mutta ei miestä kiinnostanut apua kysyä nuijimisen suhteen. :D Kun ihmettelen mitä hän oikein puuhaa ja kuinka luulee onnistuvan, niin ei kysy apuja vaan hermostuu. Huono päivä varmaan, jos ei huvita kellekään puhua niin onhan se Google hyvä apuväline.

Vierailija
8/8 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö mies osaa sen vertaa aivojaan käyttää, että olisi tajunnut ottaa sen lihan paketista ennen kuin alkaa tekemään siitä ruokaa? Vai luuliko hän, että se (muovi)pakettikin kuuluu syödä?

Tätä ihmettelinkin mutta en tiedä mitä oli ajatellut :D Vai onko helle jo pehmentänyt pään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan