Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isosiskoni paljon paremman näköinem kuin minä. Olen ruma läski.

Vierailija
16.06.2019 |

Heippa.

Tänään on aika surullinen olo. Nimittäin kun heräsin tänään ja menin vaalle huomasin taas lihoneeni. Masentaa..

Vähän taustaa olen nyt neljän päivän päästä 16v tyttö. Eli päätin peruskoulun olen silti surullinen. Olen vain 155cm pitkä ja painan 80kg. Olen surkimus taas siskoni on 167cm blondi ja painoa 57. Häntä on pyydetty jopa missiksi ja hyvä kroppainen. Eilen oli suvun grillijuhlat ja minua tuotettiin siellä ja läskejäni. Ärsyttää. Vihaan liikuntaa ja rakastan herkkuja. En pysty lopettamaan. Syön noin 7 kertas päivässä. Aamupala kesällä suklaajäätölöä, karkkia ja patonki, päivällinen ehkä pizzaa tai pastaa, välipala suklaapatukka, taas välipala kolmioleipiä, lounas keittoa ja sitten illalla taas karkkia jabsitten jugurttia ja leipää ja suklaata. Olen ollut kesätöissä ja syön niitä rahoja nyt

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinun vanhempasi ole kiinnostuneet ruokavaliostasi?

Vierailija
2/3 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan, että otan tämän trollina.

Vielä 2 vuotta sitten mätin suklaata ja sipsejä hulluna, mutta enää en syö kumpaakaan. Muutos on siis mahdollista sille joka sitä haluaa. Pitää muistaa, että kieriskelin suklaantuskissani lattialla (fyysisesti), että tie ei välttämättä ole helppo. Myöskään onni ei tule syöpöttelyn lopettamisen myötä vaan elämä on yhtä kurjaa (ellei kurjempaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda siskosi ja keskity siihen mikä sinusta tuntuu hyvältä. Veikkaan että moni muukin asia kuin syöminen. Esim. joku kiva tekeminen tai ystävien seura. Kaunista kesää sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä