Miten köyhällä on enää varaa tupakoida, kun aski tulee maksamaan 10 €? Poltan vähintään askin päivässä
Eli olen työtön yh-äiti ja tykkään viettää parvekkeella aikaa pistäen tupakiksi. Kuitenkin rahat ovat tiukilla koko ajan ja uusi hallitus aikoo kiristää tupakin hintaa yli 10 € askilta! Tekee pahaa. Onko köyhän luovuttava harrastuksestaan tämän hallituksen vuoksi? Ei yhtään ajatella tasa-arvoa!
Kommentit (46)
Eikö voi enää ottaa vaikka lapsen Netflixiä pois tai lopettaa Aku Ankkaa?
Nyt jää köyhän lapselta vähätkin harrastukset käymättä, lelut saamatta ja joutuu liikkumaan vanhoissa vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos lopettaisit, elämänlaatu paranee monella tavalla.
Ei tälläisii tyhmii neuvoi!! 😡 Kyse on mun harrastuksesta.
AP
Kannattaa tupakoida sisällä, niin koko perhe saa nauttia harrastuksestasi. Näin jaat kustannukset.
Muistathan jatkossakin heittää tupakka-askit, niiden muovit ja lukemattomat tumpit luontoa tuhoamaan.
Olen eläkkeellä jota saan kohta 50 ja sitten 100 euroa lisää, eli sinä maksat minun tupakkiaskin ja sauhuttelut. Kiitos!
Aikaisemmin olin sitä mieltä, että kommunismissa on kaikki paha, sitähän se neuvostoliitto oli.Ei ne demarit, vihreät kuitenkaqn pahoja ole, vaikka näille raunioille perustettiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tälläisii tyhmii neuvoi!! 😡 Kyse on mun harrastuksesta.
AP
Tämä. Monesti unohtuu että lapsen onnellisuus on paljon kiinni siitä, että vanhemmat on onnellisia. Siksi ei saa unohtaa vanhempien harrastuksia!
Jätä joka toinen tupakkiv väliin. Selaa enemmän vauvaa, vinkkinä vain, kun tylsähän siellä partsilla. Ja viimeisenä neuvona, etsi hyvätuloinen mies! 69
Hommaat rikkaan miehen joka kustantaa sun tupakoinnit.
Lopetin n.10vuotta sitten ja joka kuukausi olen laittanut erilliselle säästötilille 200-300 €
Mulla on ihan mukava summa siellä 😄
Verojen korotukset iskee aina eniten köyhiin ihmisiin. Tupakka, ruoka, bensa, jne. Koskahan toimeentulotukea korotetaan?
Vierailija kirjoitti:
Noilla saa siis peräti askin
Moporällääminen, moottoripyöräily, tupakointi, tatuoinnit.. = WT
No olipa aika simppeli porvoonstory taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla saa siis peräti askin
Onhan se parempi kuin ei mitään. Lapsen polkupyörän ja tietokoneen voi myydä ja puhelimen. Eiköhän niillä saa muutamat sauhut äitille.
Vierailija kirjoitti:
No olipa aika simppeli porvoonstory taas.
Älä oo aina tommonen, leiki nyt mukana vaan.
Jos oot lihava niin nyt on hyvä syy laihduttaa.