Ei mitään odotettavaa lomalta.
Toki se kodin ulkopuolisen työn puuttuminen on kivaa, vaikka työssäni viihdynkin, mutta mitään kummempaa ei ole tiedossa, ei edes pientä irtiottoa kotikuvioista ei mitään. Ahdistaa aikalailla ajatus useasta viikosta "vain kotona" ja niitä arkisia kotiaskareita tehden. Väsyttää.
Kommentit (12)
Miksi ei mitään irtiottoa kotikuvioista? Ei kai se tarvitse mitään isompaa, etkö voi nauttia siitä, että saat olla vapaasti eikä kello herätä töihin?
Sama täällä. Erosin talvella ja uusi, yksinäinen kesäloma ei tunnu mielekkäältä. Mies löysi uuden suhteen ja kesämökki jäi erossa hänelle.
Tuntuu, että väkisin pitää keksiä menemistä ja tekemistä, että tulisi "nautittua" kesästä. Jotenkin eron jälkeen ollutniin kakka fiilis, että ei haittaisi, vaikka sataisi koko kesän. En vaan saan oikeaa fiilistä enkä jaksaisi mitään ylimääräistä.
Toisaalta syynä raha, toisaalta se ettei teinejä kiinnosta enää mikään yhteinen, toisaalta se ettei miehen kanssa oikein olla enää "me".
Ja sekin vaikuttaa, että minä olisin se joka asiaan yhtäkään ajatusta laittaisi, ei muita huvita tai miten vain, en tiedä.
Näin ollen vietän lomani kotosalla pyörittäen ruoka,-pyykki ym.huoltoa, aivan kuten arkenakin.
Ap
Eikö tuo kurjuuden maksimointi ole etupäässä oma valinta?
No eikö niitä menoja voisi itselleen järjestää? Mistä asioista tykkäät? Suomi täynnä tapahtumia joka kesäviikonloppu. Ei kai aina tarvitse olla jotakin järisyttävää spektaakkelia tiedossa, tärkeintä että lähtee liikkeelle. Olisin itse menossa vaikka joka viikonloppu, jos olisi uudehko auto jolla ajella kauas. Ja ei kannata jättää kesää viettämättä, vaikka toiset hapannaamat eivät halua lähteä mihinkään. Itse teen kesänviettoni yksin.
Mikset lähde yksin muutamaksi päiväksi reissuun,jos kerran muita ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta syynä raha, toisaalta se ettei teinejä kiinnosta enää mikään yhteinen, toisaalta se ettei miehen kanssa oikein olla enää "me".
Ja sekin vaikuttaa, että minä olisin se joka asiaan yhtäkään ajatusta laittaisi, ei muita huvita tai miten vain, en tiedä.
Näin ollen vietän lomani kotosalla pyörittäen ruoka,-pyykki ym.huoltoa, aivan kuten arkenakin.Ap
Revi itsesi siitä kotiorjan roolista. Jos on yhtäkään ystävää niin voisitko olla heidän kanssaan ja jätä se ruokien-, pyykkihuoltojen ja muunkin pyörittäminen sille miehelle. Katso kuinka käy.
Olisipa minulla taikasauva niin taikoisin kaikille tämän maan äideille kaikkea hyvää. Ihan heille itselleen!
Vierailija kirjoitti:
Näin ollen vietän lomani kotosalla pyörittäen ruoka,-pyykki ym.huoltoa, aivan kuten arkenakin.Ap
Teinit kasvavat, nyt on syytä etsiä omaakin elämää. Tulevaisuudessa ei ole edes sitä pyykkihuoltoa enää. Pitäisikö yrittää tehdä jotain sille asialle, ettei miehen kanssakaan huvita mikään? Sinullahan on kaikki mahdollisuudet tehdä yksinkin mitä huvittaa, ja se on ihan eri asia kuin jos olisit niin yksinäinen, että loman ainoa kontakti on kaupan kassa.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Erosin talvella ja uusi, yksinäinen kesäloma ei tunnu mielekkäältä. Mies löysi uuden suhteen ja kesämökki jäi erossa hänelle.
Tuntuu, että väkisin pitää keksiä menemistä ja tekemistä, että tulisi "nautittua" kesästä. Jotenkin eron jälkeen ollutniin kakka fiilis, että ei haittaisi, vaikka sataisi koko kesän. En vaan saan oikeaa fiilistä enkä jaksaisi mitään ylimääräistä.
Olosi paranee, kunhan lähdet johonkin ja teet jotain kivaa.
-Been there, done that
Mulla loma vasta elokuussa kun lapset jo koulussa, eipä meilläkään mitään erikoista mun lomalla varmaan tehdä, joku vkl reissu, muuten normiarkea, mut onhan se nyt kiva kun ei tarvii työpaikalle raahautua monta kertaa viikossa ja saa nukkua yönsä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olosi paranee, kunhan lähdet johonkin ja teet jotain kivaa.
-Been there, done that
Kaikki vituttaa ja missään ei ole kivaa. Kyllä minä taas virkistyn, kun tulee syksy ja talvi.
:'(