Uudella miehellä liian ”siisti ja sisustettu” koti
Tapailen miestä, jonka koti on epäilyttävän hieno. Kaikki astiat samaa sarjaa, kalusteet kuin Vepsäläisen nettisivuilta ja makuuhuonettakin ja lastenhuonetta on yrittänyt selvästi miettiä. Sanoo itse hankkineensa kaiken eron jälkeen. Miten tälläinen on voinut kiinnostaa muuten ihan koulutettua perusmiestä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mites se tasa-arvo ja sukupuoliroolit?
En oo vaan tälläiseen ennen törmännyt.
No ei ole kyllä mun yh-isäpoikani tuo!
Miehillä yleensä on siistit kodit, jos siis on sellainen joka edes vähän välittää siisteydestä.
Elämäntapavalittajan ulinat miehistä osa 8456. "mies sitä mies tätä blaa blaa blaa"
Miksi miehen koti ei voisi olla tyylikäs?
Tosimiehellä on musta nahkasohva, kaljakori (tyhjä) pöytänä ja rengasliikkeen kalenteri.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen koti ei voisi olla tyylikäs?
Miehen vaatetus ei ole läheskään yhtä siisti kuin koti. Pukeutuu kuin insinööri. Miksi se ei kiinnosta? Ap
Kaiken hankkinut, muttei välttämättä suunnitellut. Apuna on voinut olla sisko tai kaupanmyyjä. Vaikka kyllä edim. oma isäni oli sellainen, koka halusi että koti on tip top.
Noh jospa on tottunut vanahemmillaan tai aiemmassa parisuhteessa että otona on tietyt astiat ja huonekalut. Omilleen muutettua/eron tultua hankkinut ne vastaavat jutut mihin on tottunut sen kummemmin miettimättä.
Jos sulle siis on liikaa ajatus että miehetkin voivat olla siistejä ja koti ajatuksellakin sisustettu.
Ootko sä se sama, joka jankkaa näitä tapailemani mies- provoja vai onko naiset oikesti näin aivottomia?
Vierailija kirjoitti:
Noh jospa on tottunut vanahemmillaan tai aiemmassa parisuhteessa että otona on tietyt astiat ja huonekalut. Omilleen muutettua/eron tultua hankkinut ne vastaavat jutut mihin on tottunut sen kummemmin miettimättä.
Jos sulle siis on liikaa ajatus että miehetkin voivat olla siistejä ja koti ajatuksellakin sisustettu.
On kiva, että koti on siisti. Se oli vain yllätys, kun vaatteet on peruslinjaa. Ja autokin ihan tavallinen japanilainen katumaasturi eikä mikään saksalainen ökyauto. Noin 40-vuotias mies. Ap
Kävin kylässä entisen mieheni talossa. Olen itse muuttanut sieltä pois vuosi sitten . Siellä oli siistiä mutta jotenkin hengetöntä. Tyyli pysynyt samana. Oli vaikea uskoa, että olen koskaan asunutkaan siellä.
Monta kertaa huomannut että naisten kodit ovat kaaoksessa. Taas miehillä siistit, ja hyvin sisustettu.
En tiedä onko kotini tyylikäs mutta siisti on. Kaikille tavaroille on oma paikkansa ja vartin varoajalla kämppä on edustuskunnossa eikä väliä vaikka pressa tulis kylään 👍
M32
Sen äiti on sisustanut asunnon ja käy siellä myös siisvoamassa ja pyykkäämässä.
No äkkiäkös sä siellä paikat sotket ja weeteytät.
Itse asiassa yksin asuvilla miehillä on usein siisti ja hyvin maulla sisustettu koti. Useimmiten kuin naisilla. Tämä perustuu kyllä täysin omaan empiiriseen tutkimukseeni. Mutta olen nähnyt monta tälläistä. Omankin mieheni koti on aina siistimpi kuin omani.
Mites se tasa-arvo ja sukupuoliroolit?