Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudella miehellä liian ”siisti ja sisustettu” koti

Vierailija
15.06.2019 |

Tapailen miestä, jonka koti on epäilyttävän hieno. Kaikki astiat samaa sarjaa, kalusteet kuin Vepsäläisen nettisivuilta ja makuuhuonettakin ja lastenhuonetta on yrittänyt selvästi miettiä. Sanoo itse hankkineensa kaiken eron jälkeen. Miten tälläinen on voinut kiinnostaa muuten ihan koulutettua perusmiestä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se tasa-arvo ja sukupuoliroolit?

Vierailija
2/24 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se tasa-arvo ja sukupuoliroolit?

En oo vaan tälläiseen ennen törmännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyllä mun yh-isäpoikani tuo!

Vierailija
4/24 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä yleensä on siistit kodit, jos siis on sellainen joka edes vähän välittää siisteydestä.

Vierailija
5/24 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapavalittajan ulinat miehistä osa 8456. "mies sitä mies tätä blaa blaa blaa"

Vierailija
6/24 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen koti ei voisi olla tyylikäs?

Vierailija
7/24 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimiehellä on musta nahkasohva, kaljakori (tyhjä) pöytänä ja rengasliikkeen kalenteri.

Vierailija
8/24 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen koti ei voisi olla tyylikäs?

Miehen vaatetus ei ole läheskään yhtä siisti kuin koti. Pukeutuu kuin insinööri. Miksi se ei kiinnosta? Ap

Vierailija
9/24 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi :(

Vierailija
10/24 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken hankkinut, muttei välttämättä suunnitellut. Apuna on voinut olla sisko tai kaupanmyyjä. Vaikka kyllä edim. oma isäni oli sellainen, koka halusi että koti on tip top.

Vierailija
11/24 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeällistä!

Vierailija
12/24 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh jospa on tottunut vanahemmillaan tai aiemmassa parisuhteessa että otona on tietyt astiat ja huonekalut. Omilleen muutettua/eron tultua hankkinut ne vastaavat jutut mihin on tottunut sen kummemmin miettimättä.

Jos sulle siis on liikaa ajatus että miehetkin voivat olla siistejä ja koti ajatuksellakin sisustettu.

Vierailija
13/24 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä se sama, joka jankkaa näitä tapailemani mies- provoja vai onko naiset oikesti näin aivottomia?

Vierailija
14/24 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh jospa on tottunut vanahemmillaan tai aiemmassa parisuhteessa että otona on tietyt astiat ja huonekalut. Omilleen muutettua/eron tultua hankkinut ne vastaavat jutut mihin on tottunut sen kummemmin miettimättä.

Jos sulle siis on liikaa ajatus että miehetkin voivat olla siistejä ja koti ajatuksellakin sisustettu.

On kiva, että koti on siisti. Se oli vain yllätys, kun vaatteet on peruslinjaa. Ja autokin ihan tavallinen japanilainen katumaasturi eikä mikään saksalainen ökyauto. Noin 40-vuotias mies. Ap

Vierailija
15/24 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kylässä entisen mieheni talossa. Olen itse muuttanut sieltä pois vuosi sitten . Siellä oli siistiä mutta jotenkin hengetöntä. Tyyli pysynyt samana. Oli vaikea uskoa, että olen koskaan asunutkaan siellä.

Vierailija
16/24 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa huomannut että naisten kodit ovat kaaoksessa. Taas miehillä siistit, ja hyvin sisustettu.

Vierailija
17/24 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kotini tyylikäs mutta siisti on. Kaikille tavaroille on oma paikkansa ja vartin varoajalla kämppä on edustuskunnossa eikä väliä vaikka pressa tulis kylään 👍

M32

Vierailija
18/24 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen äiti on sisustanut asunnon ja käy siellä myös siisvoamassa ja pyykkäämässä.

Vierailija
19/24 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äkkiäkös sä siellä paikat sotket ja weeteytät.

Vierailija
20/24 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa yksin asuvilla miehillä on usein siisti ja hyvin maulla sisustettu koti. Useimmiten kuin naisilla. Tämä perustuu kyllä täysin omaan empiiriseen tutkimukseeni. Mutta olen nähnyt monta tälläistä. Omankin mieheni koti on aina siistimpi kuin omani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä