Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haha, koko Hki täynnä rumia ja lihavia saksantanttoja kun Sunrise avenuen konsertti!

Vierailija
15.06.2019 |

Achtung bitte

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ovatko ne saksalaisnaiset tulleet siis jonkun bändin perässä tänne?😮

Vierailija
22/23 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samu Haber on syy miksi kuuntelen bändiä, voi kun sen hunajajäniksen saisi, edes yhdeksi yöksi. Kutittelisin kielellä miehen päästä jalkoihin ja nautiskelisin hitaasti, välillä kuohuviiniä siemaillen. Söisimme viinirypäleitä toistemme navoista ja pulahtaisimme kesäyössä uimaan.

Apua! Yli-ikäinen fanityttö fantasioi! Myötähäpeä maximus!

Minun puolestani saat tyttömäisesti kirkua apua, ei se minua häiritse. Samun ikään nähden olen sopiva. Samu Huber on harvinaisen ihana suomalainen mies, miellyttävä, komea ja hauska. Aivan hemmetin eroottinen, kuka tahansa nainen haluaisi hänet. Hiukset, silmät, kasvot ja äänet, kaunis mies. Himottava, kuumottava, silmille ja korville karkkia. Ah <3

Hunajajänis, miellyttävä soutaa, kaurapellon komistus, öinen mustarastas, silkkiä sormille, jotain mitä nainen haluaa, häpeilemättä.

🤢🤢🤢🤮 Eikä edes Samu Haberille, vaan noille jutuille! Oikeasti, onko aikuinen ihminen yhä tuollainen libidovetoinen liskoaivo, joka julkisesti nolla itseään estrogeenilisätuheronsa voimalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon täällä keikalla!

T. Lihava suomalainen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme