Muumimukinaisen outo Facepäivitys
Muistatteko sen muumimukinaisen, joka huusi harvinaisen muu mukin ja palautti sen sitten kun huomasi siinä vian.
Nyt naisella oli ollut kaupan Facebookin korukirppiksellä tms 5000e kultaketju Ei siinä, mutta se oli naisen mukaan varastettu. Homma oli mennyt siten, että nainen oli mennyt ostajaehdokkaan antamaan osoitteeseen ja joku mies olisi sen sitten häneltä napannut. En tiedä onko facepäivitystä enää. Vaikuttaa todella epäuskottavalta ja oudolta.
Kommentit (37)
No juu ja sitten poliisit olikin tosta noin vaan saanu varkaan kiinni ja vieneet sen tutkintavankeuteen.
Aika epäilyttävän oloinen täti se on muutenkin
Huomasin, eilen kun katsoin naisen Facea, oli muuttanut tarinaansa oudosti ja ihmiset kommentoivat, että vakuutuspetos..
Voi Milanna, yhä vaan hänellä on vähän jänskempi elämä kuin meillä muilla.
Eikös se ole se svetlana-nimimerkillä joskus palstaillut? Kaksplussalla ainakin.
Muistan kuinka hänelle porukalla opetettiin jauhelihakastikkeen tekoa, kun oli vielä ensimmäisessä liitossaan ja ihan pihalla kaikesta ruoanlaitosta. Kohta sitten söikin vain hummereita ja vadelmia ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Onko se vielä sen lekurin kanssa?
Onko joskus ollut lääkärin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä se juttu oli sen plastiikkakirurgin kanssa?
Jo se, että aikuinen ihminen käyttää vielä nykyaikana
Facebookia, niin jo se tekee ihmisestä epäilyttävän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoista en muista, olen ollut pitkään pois jo plussalta. Mutta Milanna sai siellä pidemmän bannin kuin kukaan muu, oli kokonaisen vuoden tauolla. Ja sitten teki näyttävän paluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoista en muista, olen ollut pitkään pois jo plussalta. Mutta Milanna sai siellä pidemmän bannin kuin kukaan muu, oli kokonaisen vuoden tauolla. Ja sitten teki näyttävän paluun.
Mitä se teki että sai tuollaisen bannin? Ihme tyyppi, ei puhu mistään muusta kuin ostamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se teki että sai tuollaisen bannin? Ihme tyyppi, ei puhu mistään muusta kuin ostamisesta.
Ei kai sitä ihan varmaksi tiedetty, hän itse varmaan tiesi, mutta luulen, että osaksi ainakin sen takia, että kertoi niin avoimesti kaikkea lapsistaankin ja yleensä sellaista, mitä ei kannattaisi niin tunnistettavasti kertoa. Ikään kuin "omaksi parhaakseen" bannattiin. Tai sitten ei. Ei hän ainakaan mitenkään ollut ilkeä muille tai törkeä. On oikeastaan aika omituista, että bannattiin niin. Tai sitten hänellä oli monta profiilia ja joku niistä oli törkeä ja bannattiin kaikki.
Mä näin samanlaisen facepäivityksen eilen, mut se oli kyllä jonkun miehen tekemä. Nimi ei jäänyt mieleen.
Siis nimenomaan tekemä, ei jakama.?
Oho, kehtaisko oikeasti tehdä noin räikeän petoksen? Tai siis räikeällä tarkoitan tässä että tekee itse julkista asiasta...
viime viikolla muumimukinaisella oli joku outo itsaripäivitys tms. En tiedä onko nyt poistunut, kun en ole käynyt katsomassa.
Siis: muumimukin piti kirjoittaa