Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Knorrin carbonarapasta: palmurasvaa ja hiivauutetta...

Vierailija
15.06.2019 |

Tällaista myrkkyä viattoman näköisessä pussissa.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuota pskaa oikeasti edes ostaa?

Carbonara on oikeista aineksistakin niin helppotekoinen, etten ymmärrä tuollaista moskaa ollenkaan.

Vierailija
2/47 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ravitsevaa ja sademetsiä hakataan kiihtyvään tahtiin, kun katsoo, mihin kaikkeen palmurasvaa nykyisin halvimpana rasvana laitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa<3

Vierailija
4/47 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiik, paniikki...

Vierailija
5/47 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karbonaatti pastahan on aivan parhautta parhaimmillaan !

Vierailija
6/47 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palmurasvapanikoija palstalla! Kauan olikin hiljaista.  Varokaa! Palmurasva on pahempaa kuin pommit ja patukat!

Vierailija
7/47 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että sademetsiä hakataan kuin naisia ja lapsia myydään seksiorjiksi nälän vuoksi!

Vierailija
8/47 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Knorrit on kyllä eineksiä pahimmasta päästä, aina välillä katson niitä kaupassa ja luen valmistusaineet - joo ei kiitos!

Vierailija
9/47 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee ainostaan tuo palmurasva. Ihan vain noiden orankien takia, ei muuten.

Vierailija
10/47 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuota pskaa oikeasti edes ostaa?

Carbonara on oikeista aineksistakin niin helppotekoinen, etten ymmärrä tuollaista moskaa ollenkaan.

Minä! Osaan tehdä maistuvan carbonaran itsekin (olen ollut ravintolakokki) mutta toikin on kaikessa lisäaineisuudessaan ihanaa mössöä :D pari kertaa vuodessa ostan <3

Vierailija
11/47 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sun yrittää meuhkata joistain oikeista ongelmista? Vaikka huumekaupasta? Ihmiskaupasta? Lukutaidottomuudesta?

Vierailija
12/47 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n harrastus on oudoimmasta päästä. Hän lukee suurennuslasilla kaikki tuoteselosteet ja järkyttyy niistä.

Psyykkiset sairaudet oireilevat jännillä tavoilla.

Vierailija
13/47 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ostamatta jos vaivaa. Mitäpä siitä iniset.

Vierailija
14/47 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arominvahventeen (hiivauute, glutamaatti yms) käyttö kertoo vain siitä, että raaka-aineet on niin huonotasoisia, että niiden makua pitää parannella keinotekoisesti.

Vierailija
15/47 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on harrastus: seksi. Suosittelen aapeelle, samalla tyydyttyy ruumis ja mieli eikä tarvitse keksiä tyhjästä elämänsisältöä ja ongelmia.

Vierailija
16/47 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee ainostaan tuo palmurasva. Ihan vain noiden orankien takia, ei muuten.

Et sitten ole huolissasi saimaannorpasta tai siilien katoamisesta? Vieraslajeista? Kannattaa laajentaa huolissaanoloreviiriään!

Vierailija
17/47 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole huolissasi saimaannorpasta tai siilien katoamisesta? Vieraslajeista? Kannattaa laajentaa huolissaanoloreviiriään!

Mitähän vttua! Pysyin vain aiheessa.

Vierailija
18/47 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ei kuitenkaan mahdollisten syöpäongelmien ja muiden terveyshaittojen vuoksi, joista European Food Safety Authoritykin piti meteliä hiljattain?

Vierailija
19/47 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei kuitenkaan mahdollisten syöpäongelmien ja muiden terveyshaittojen vuoksi, joista European Food Safety Authoritykin piti meteliä hiljattain?

Itseasiassa ei huoleta. Kuolen kuitenkin jossain vaiheessa.

Vierailija
20/47 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöyristyin viimeksi, kun kaupassa myytiin norppapastaa ja siilisoppaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi