Ostatteko coffee table bookseja?
Olisi pari tarjouksessa adlibriksessä ja mietin onko turhake?
Kommentit (24)
Jos olisin rajattoman rikas ja mulla olisi rajattomasti tilaa tuollaisille, niin mikä ettei.
Harvoin ostan mitään bookseja. Omistan ehkä kymmenen. Sen sijaan viisi kirjaston booksia lainassa. Coffee tablella pitää kyllä niiden kanssa varoa kun eivät ole omia, ettei tule coffeeläikkiä.
Älä osta, kun et tiedä mitä ostat.
En vielä. Ensi syksynä teen kahvista pöydän kansalaisopiston kurssilla ja sitten ostan sen koristeeksi hieman bookseja.
Vierailija kirjoitti:
En vielä. Ensi syksynä teen kahvista pöydän kansalaisopiston kurssilla ja sitten ostan sen koristeeksi hieman bookseja.
Kemin lumilinaan tulee ensi talvena jäädytetystä kahvista tehty pöytä.
I first need to get me a coffee table.
Minun ei tarvitse yrittää tehdä keneenkään vaikutusta joillakin semihienoilla kirjoilla, jotka keräävät pölyä sohvapöydällä. En voi sille mitään, että joissakin kyläpaikoissa on tehnyt tiukkaa olla hihittelemättä noille hienoille taidekirjoille yms. Kukaan niitä ei katsele tai selaile, eivät ainakaan ne, joita varten ne siihen pöydälle on taiteellisesti aseteltu.
Miksi käytit suomenkielistä sanaa ”ostatteko”? Olisit kysynyt vaan ”Buyaatteko coffee table bookseja”
Mitä nuo edes on? Jotain koristekirjojako?
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytit suomenkielistä sanaa ”ostatteko”? Olisit kysynyt vaan ”Buyaatteko coffee table bookseja”
Buyata :D
Minulla oli noita 15 v sitten. Selailin vauvanhoidon ohessa. Sisustusaiheisia. Värejä, muotoja, asetelmia ja mielikuvia rauhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buyata :D
Toinen vaihtoehto on "purtsistaatteko".
Vierailija kirjoitti:
Eiku kauffataan booksei.
Bookseja😂