Okei, mitä teen väärin?
Miksei edes keski-ikäiset mahamiehet innostu minusta? Olen iloinen, hauska, normipainoinen, hyvin koulutettu, pitkätukkainen, nätti 46v nainen vailla synkkää menneisyyttä. Lapset on jo isoja ja erostakin pitkä aika. Mikä hitto siinä on, kun en kiinnosta? Olenko liian helppo ja kiva vai vaan vanha?
Kommentit (21)
Millaisia aloitteita olet tehnyt miehille? Ja millaisille miehille?
Mä en kyllä oo yhtään bitch. Epäilen, että oon liian helposti tyrkyllä, mutta toisaalta sitten mut ehkä vaan otettaisiin panoseuraksi ja sitäkään ei tapahdu. Oon liian kiva panokaveriksi.
No, oon pyytänyt kaveriks ja lähetellyt jotain viestejä ja mennyt juttelemaan ja tykäänyt kuvista tämä siis reaalimaailmassa. Sitten netissä laittanut viestiä, mutta en osaa sitäkään hommaa, höpöttelen omiani. Ja ihan oman ikäisiä miehiä tai vähän vanhempia ja omasta mielestä samaa tasoa, en mitään miesmallimiljonäärejä.
”Olen iloinen, hauska, normipainoinen, hyvin koulutettu, pitkätukkainen, nätti 46v nainen vailla synkkää menneisyyttä”.
Anteeksi että sanon tämän, mutta ehkä sinä itse luulet olevasi kaikkia noita muttet muiden mielestä ole?
Sekin on mahdollista kyllä, että luulen olevani. Jos olenkin ruma ja nuiva?
Vierailija kirjoitti:
”Olen iloinen, hauska, normipainoinen, hyvin koulutettu, pitkätukkainen, nätti 46v nainen vailla synkkää menneisyyttä”.
Anteeksi että sanon tämän, mutta ehkä sinä itse luulet olevasi kaikkia noita muttet muiden mielestä ole?
Joo. Mun BMI on 23, mulla on maisterin tutkinto, hiukset on puoleen selkään ja henkilöllisyystodistuksen mukaan olen tietyn ikäinen. Mut jonku random vauvapalstalla sanoo, että en ole normaalipainoinen, hyvin koulutettu tai pitkätukkainen. Ja että mun menneisyydessäkin on jotain vikana ja iloisesta luonteestani huolimatta olen vaan joku synkistelijä.
Hmm.
- ohis
Ha-haa, oikeasti kyllä jo epäilen, että huijaanko. Toisaalta nuorena olin todistetusti tositosi nätti ja kiva, harvat siltikään lähestyi.
Jospa naiset joskus oppivat että jos haluaa jotain, kannattaa myös hieman ponnistella sen eteen. Tietysti voi aina lahnailla ja ihmetellä että miksi en saa sitä ja sitä miestä. Mutta joo, kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut että miehet kiinnostuu eniten sellaisista naisista jotka on ensivaikutelmalta kivoja ja hymyileviä, mutta loppupelissä pitää olla vähän bitch. Tämmösillä tuntuu olevan eniten menekkiä.
Olen huomannut saman. Mies nauttii kun oma nainen narttuilee muille naisille :)
Ei kukaan ole liian "kiva". Olet varmaan tylsä, tavallinen ja seksitön.
Persoonallisuutta joko on tai ei, seksikkyys on pitkälti siitä kiinni, ja tietystä itseluottamuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut että miehet kiinnostuu eniten sellaisista naisista jotka on ensivaikutelmalta kivoja ja hymyileviä, mutta loppupelissä pitää olla vähän bitch. Tämmösillä tuntuu olevan eniten menekkiä.
Olen huomannut saman. Mies nauttii kun oma nainen narttuilee muille naisille :)
Alkeellista! Sama äijätyyppi kasvattaa koiransakin käytöshäiriöiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mun BMI on 23, mulla on maisterin tutkinto, hiukset on puoleen selkään ja henkilöllisyystodistuksen mukaan olen tietyn ikäinen. Mut jonku random vauvapalstalla sanoo, että en ole normaalipainoinen, hyvin koulutettu tai pitkätukkainen. Ja että mun menneisyydessäkin on jotain vikana ja iloisesta luonteestani huolimatta olen vaan joku synkistelijä.
Hmm.
- ohis
Sulla ongelma on ainakin asenne. Se paistaa heti räikesästi läpi. Koppavuus ja k-päisyys. Kiertäisin kaukaa vaikka olisit 18v.
Sinccis
Kuinka monta aloitetta olet tehnyt vuosien 2018-19 aikana? Kymmenen tarkkuudella riittää
Naisten ongelmista pahin on puhkianalysointi ja kiertely. Katso miestä silmiin ja puhu suoraan, eivät ne ymmärrä vihjailua. Ei kukaan ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten ongelmista pahin on puhkianalysointi ja kiertely. Katso miestä silmiin ja puhu suoraan, eivät ne ymmärrä vihjailua. Ei kukaan ymmärrä.
Sait vihjailevan miinuksen ;)
REPS!!!
HAhahaaa...
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta aloitetta olet tehnyt vuosien 2018-19 aikana? Kymmenen tarkkuudella riittää
Siis kerran vilkuilin ja toisen kerran näytin sukkiksia.
ap
Keski-ikäiset mahamiehet kuvittelevat saavansa jonkun 20-30-vuotiaan. Suuntaa siis katseesi 50+ miehiin. Jospa sieltä löytyisi. Itse olen samanikäinen ja kyllä nuo viisikymppiset minusta kiinnostuvat.
Miten pukeudut? Ite olen huomannut, niin hassua kuin se onkin, että miehet kiinnostuvat enemmän, jos päällä on hame ja jalassa korkkarit.