Apua olen rakastunut siskoni mieheen.
Mitä teen kun olen rakastunut siskoni tosi ihanaa mieheen. Emme ole kuitenkaan harrastaneet seksiä mutta läheltä on jo liipannut. Mies tuntee kans voimakasta vetoa minua kohtaan. He ovat olleet 10v naimisissa ja heillä 3lasta.Oliskohan viisasta muuttaa kauas heistä? Kun en halua satuttaa siskoani enkä hänen lapsia.
Kommentit (12)
jos sä välität siskostasi,niin et todellakaan pelehdi sen miehen kanssa!muuta nyt äkkiä kauas.
Vierailija kirjoitti:
jos sä välität siskostasi,niin et todellakaan pelehdi sen miehen kanssa!muuta nyt äkkiä kauas.
Välitän todella paljon siskostani ja hänen lapsista, sen takia haluan muuttaa kauas heistä.
Et ole rakastunut. Olet hekuman hurmassa. Kodin rikkojako haluat olla? Oman siskosi kodin ja siskosilasten. Hanki oma mies.
Juokse ja lujaa. Jos tuohon soppaan lusikkasi laitat, satulat lopulta hyvin useaa ihmistä.
Ei muuta kuin äkkiää housut pois ja panemahan.
Vierailija kirjoitti:
Juokse ja lujaa. Jos tuohon soppaan lusikkasi laitat, satulat lopulta hyvin useaa ihmistä.
Lisäksi välit poikki lopullisesti kaikkien sukulaistesi kanssa. Sinulle lankeaa syyllisyys, mies pääsee kuin koira veräjästä.
Voivoi olisimpa minä se mies saisin panna kahta sisarusta ja verrat minkälaiset vehkeet ja antotyyli sisaruksilla..
Anna vain lärpytintä hänelle. Pysyy mies suvussa joka on kyllä tärkee pointti.
Sinä mitään rakastunut ole. Olet ilmeisesti nainen, jonka on saatava kaikki näköpiiriinsä tulevat miehet, ainakin koekäyttöön. Olet melkoinen hut*ake. Häppees nyt jo.
Ei muutakuin antaudu miehelle siitokseen. Mies tuntee sitten olevan mahtisonni.