Seisoiko miehellä?
Minua on mietityttänyt jo jonkin aikaa eräs asia, joka tapahtui ryhmäliikuntatunnilla eräällä salilla. Kertokaapas mitä olette mieltä. Kyseessä oli siis tunti, jossa suurin osa on naisia. Eräs kuuma uros on käynyt tunneilla säännöllisesti koko talven ajan useamman kerran viikossa. Ehkä olen vähän "pitänyt häntä silmällä" ;). No, yksi kerta olin hänen vieressään jumppaamassa. Aloin ihmettelemmän, että mitä hän oikein hommaa. Otti blokin käteensä ja liikehti levottomasti. Mietin, että miksi ihmeessä hänellä on blokki kädessä kun ei sitä pitänyt ottaa eikä sillä mitään tehty. Kohta Sitten piti nostaa kädet suoraan ylös ja peilin kautta huomio kiinnittyi hänen haaroihinsa. En tuijottanut tai mitään, mutta kerkesin vain ajatella, että mitä ihmettä, seisooko hänellä. Haaraväli oli ison V:n näköinen. En viitsinyt enempää jäädä tuijottelemaan. Tämän jälkeen häntä ei ole näkynyt enää kertaakaan tunnilla. Mitä luulette arvon raati, seisoiko miehellä?
Kommentit (10)
No ihan normaalia jos on 20 hyvännäköistä misua tiukoissa trikoissa. Eikö itselläsi pimpoi kostuisi, jos olisit vaikka lätkäjoukkueen kanssa pukuhuoneessa ja kaikilla olisi vain munasyndit päällä?
Ei siinä mitää jos seisoi, kiva vain. Harmi jos hän sen takia ei enää käy tunneilla. Oli ilo silmälle.
ap
Onko raadin äänestyksen tulos, että seisoi? Olisi kiva jos saisi kommentteja pelkkien alapeukkujen sijaan.
ap
Onko oikeasti näin tiukkapipoista? Kommetoikaa nyt jotain :)
ap
Voi hyvin olla, että oli vähän jäykkänä. Itse en näitä viitsisi niin paljon nolostella, luonnollisia juttuja. :)
Me haluttais nähdä ap:n tissikuva, tulis peukkuja ja annan mä sulle nyt yhden kannustukseksi.
Varmasti seisoi ja ei halua enää tulla sinne koska pelkää että käy metoo pian.
No jos jumppavehkeissä seisoo, niin ei ainakaan minun seisottamisestani jää epäselvyyksiä kenellekään, että seisooko tuolla. Siis kyllä täytyy olla aika pieni penis, jos ohuiden housujen ollessa kyseessä, ei pysty sanomaan seisooko vai ei.
Miksi alapeukku?