Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksei kaikki lapset osaa käydä siististi vessassa?
14.06.2019 |
Itse osasin. Ei tarvinut ikinä kenenkään siivota jälkiäni lattialta.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
No hyvä sulle. Siivottomuus vessassa ei ole ainoastaan lasten ongelma. Ihan korkean profiilin toimistossakin ihmiset kusee lattialle ja jättää jarrutusjälkiä pönttöön...
Tuttua tuokin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No hyvä sulle. Siivottomuus vessassa ei ole ainoastaan lasten ongelma. Ihan korkean profiilin toimistossakin ihmiset kusee lattialle ja jättää jarrutusjälkiä pönttöön...