Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset pitävät yksimielisesti eniten vahvoista miehistä – uusi tutkimus tuo ”lohdutusta” myös ylipainoisille, vahvoille miehille

Vierailija
14.06.2019 |

Tämä ei välttämättä tule kovin suurena yllätyksenä, mutta uuden tutkimuksen mukaan naiset pitävät lähes yksimielisesti vahvoja miehiä puoleensavetävinä.

Royal Society Journal Proceedings B -lehdessä julkaistussa tutkimuksessa on kyselty 160 naisen näkemyksiä siitä, millaiset miesten vartalot ovat heistä puoleensavetävämpiä.

Tutkimuksessa 160 naiselle näytettiin valokuvia miesten vartaloista, joista pää oli rajattu pois. Toisissa kuvissa oli yliopisto-opiskelijoita ja toisissa kuntosalilta rekrytoituja miehiä, jotka kävivät salilla 3–5 kertaa viikossa ja joille tehtiin voimatesti.

Tuloksia analysoitaessa ilmeni, että miehen vahvuus oli ylivoimaisesti tärkeämpi tekijä puoleensavetävyydessä kuin esimerkiksi pituus. Vahvuus selitti 70-prosenttisesti tulosten eroja, mutta pituudesta sai etua vain muutaman prosenttiyksikön. Ylipainoisuus puolestaan tuotti muutaman prosenttiyksikön verran miinusta.

”Meitä ei yllättänyt se, että naiset pitivät fyysisesti vahvoja miehiä viehättävinä, mutta meitä yllätti se, kuinka voimakas vaikutus oli”, sanoo tutkimusta johtanut Griffith Universityn tutkija Aaron Sell The Guardian -lehdessä.

”Tutkimuksissamme ei löytynyt yhtään naista, joka olisi pitänyt enemmän heikommista tai feminiinisimmistä miesvartaloista.”

Tutkimuksessa yksi nainen piti enemmän heikommista miehistä edestä otetussa kuvassa. Sivulta otettua kuvaa katsottuaan hän palasi ruotuun.

”Tuloksemme viittaavat siihen, että vaikka olisit hieman ylipainoinen, näyttämällä vahvalta voit kompensoida sitä. On OK olla vahva, lihava kaveri, mikä saattaa lohduttaa monia”, Sell sanoo.

Tutkijat aikovat seuraavaksi selvittää sitä, miksi tutkimusten mukaan näyttää siltä, että naiset pitävät viehättävämpinä feminiinisen näköisiä miesten kasvoja.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai uusi tutkimus?

Edelleenkään en pidä päättömiä plösöjä viehättävinä.

Vierailija
2/43 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nii. Palstamiehet aloittelevat viikonloppuillan erotiikkapläjäystä eli alastomien miesvartaloiden tutkiskelua. Kaikki luonnollisesti vain ja ainoastaan tieten ja katalien naisten kyykyttämisen nimissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, minäkin olen aina tykännyt vahvoista miehistä. Paino ei ole niin oleellista, saa olla vatsaakin. :)

Vierailija
4/43 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa!

Montako ketjua aiot aloittaa tasan samasta aiheesta? Onko kenties pakkomiellelooppi päällä?

Vierailija
5/43 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oih, minäkin olen aina tykännyt vahvoista miehistä. Paino ei ole niin oleellista, saa olla vatsaakin. :)

Tottakai, kuten kaikki muutkin naiset. Sinä olet vain ainoa rehellinen täällä.

mies51v

Vierailija
6/43 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa tämä muuttui miesten palstaksi?

Vierailija
7/43 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Minä taas rehellisenä miehenä tunnustan, että minua - kuten lähes kaikkia muitakin miehiä - miellyttää eniten keski-ikäinen, hieman tukeva miesvartalo.

Mies54v.

Vierailija
8/43 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta aloitusta aiheesta pitää tehdä?

Vierailija
9/43 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Minä taas rehellisenä miehenä tunnustan, että minua - kuten lähes kaikkia muitakin miehiä - miellyttää eniten keski-ikäinen, hieman tukeva miesvartalo.

Mies54v.

kaikki tyylillään. Ei tuota tarvitse hävetä

mies51v

Vierailija
10/43 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tutkimuksessa ilmeni pituus? Päättömistä kuvista on ihan mahdotonta kertoa pituudesta mitään.

Vierailija
11/43 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja uutisia beta nu-male kaulaparroille ja muille akkamaisille siimakäsille. Edes ne teidän violettitukkaiset, lävärinaamaiset vihervasemmisto-feministinaisenne eivät halua panna teitä. :D

Vierailija
12/43 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä rustaa tuo vanha kaappihomo herra 51 v. Tuolla toisessa ketjussa ei suostu millään käsittämään ettei Rich Piana kiihota naisia yhtä paljon kuin häntä itseään.

Vierailija
13/43 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja toisessa ketjussa kävi ilmi että naiselle vahvuus = iso koko.

Käytännössä siis miehen tulee syntyä pitkäksi ja sellaiseksi että on jykevä luusto. Se ratkaisee kaiken.

Mitään "lohdutustahan" tuo ei tuo. Geenejä kun ei pysty muuttamaan, ja jos lyhyt/hintelä mies haluaa muuttua vahvan näköiseksi, pitää treenata kuin hullu ja se on turn-off koska sitten näyttää lihaskimpulta.

Vierailija
14/43 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja toisessa ketjussa kävi ilmi että naiselle vahvuus = iso koko.

Käytännössä siis miehen tulee syntyä pitkäksi ja sellaiseksi että on jykevä luusto. Se ratkaisee kaiken.

Mitään "lohdutustahan" tuo ei tuo. Geenejä kun ei pysty muuttamaan, ja jos lyhyt/hintelä mies haluaa muuttua vahvan näköiseksi, pitää treenata kuin hullu ja se on turn-off koska sitten näyttää lihaskimpulta.

Ne hintelät miehet voisivat käyttää elämänsä johonkin muuhun kuin naisista haaveilemiseen.

Vierailija
15/43 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikilla on erilainen maku"

Vierailija
16/43 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat miehet joutuvat pulaan, kun eivät saa naista.

Vierailija
17/43 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuo ei tuntunut pitävän paikkaansa kun aloin miettimään tietämiäni "ihannemiehiä"... Mutta sitten tajusin että ajattelin vain teinityttöjen idoleita, jotka on kaikki tyypillisesti hintelöitä. Ehkä se maku muuttuu iän myötä. Itse kyllä allekirjoitan vahvoista tykkäämisen. Mieluummin hieman ylipainoa kuin narukäsi.

Vierailija
18/43 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään hoikka mies ei ole koskaan saanut naista. Hyvä että se on nyt viimein huomattu vuonna 2019. Ei tartte palstaulinkaan mennä enää koskaan baariin. Voi hyvällä omallatunnolla ryypätä ikuisesti kämpillään ja syy on naisten.

Vierailija
19/43 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka 179/72 mies 42v ja ikinä ei ole ollut ongelmia naisten "saannissa". Parisuhteet saan vaivattomasti.

Vierailija
20/43 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten lihominen on kanssa yksi tekijä joka naulaa lyhyiden ja hoikkien miesten kohtalon.

Pituus ja geneettinen raamikkuus on ollut aina plussaa, mutta lyhyille ja hoikillekin miehille oli naisia joiden ei tarvinnut skitsoilla kun oumaigaad mies on pienempi kuin he.

Nyt kuka tahansa säällisessä kunnossa oleva nainen on jo sillä kärkikaartia, ja tietty vaihtaa hoikkuuden miehen geenikomeuteen. Loput katselevat pullamiehiä tunteakseen itsensä pienemmiksi ja sirommiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän