Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sateenkaari-ihmiset! Tiesittekö, että Nordeasta saa nyt kortin sateenkaarikuvalla, ilman kulua.

Vierailija
14.06.2019 |

Maksaa normaalisti 12€ toi kuva kortti.
Itselle kiva tapa tuoda itseään ilmi on maksaa tolla kortilla.

Kommentit (16)

Vierailija
2/16 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on luonnollisesti kaikille eikä vain sateenkaari-ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaari on Jumalan luoma merkki ihmisille, merkki siitä ettei Jumala enää anna vedenpaisumuksen tulla maan ylle ja hävittää kaikkea elollista kuten tapahtui Nooan aikana.

12Jumala sanoi vielä: »Tämä on merkkinä liitosta, jonka minä teen teidän sekä kaikkien maan päällä elävien olentojen kanssa kaikkiin tuleviin sukupolviin asti: 13minä asetan kaareni pilviin, ja se on oleva merkkinä minun ja maan välisestä liitosta. 14Kun annan pilvien nousta taivaalle ja sateenkaari näkyy pilvissä, 15

muistan liiton, jonka olen tehnyt kaikkien elävien olentojen, kaiken elollisen kanssa: vedet eivät enää koskaan paisu tuhotulvaksi hukuttamaan kaikkea elävää.

Vierailija
4/16 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, vaihtaisi pankkia :D

Älytöntä hypetystä nämä sateenkaarihommat. Olkoon kaikki mitä on, mutta on täällä muitakin vähemmistöjä.

Vierailija
5/16 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaari on Jumalan luoma merkki ihmisille, merkki siitä ettei Jumala enää anna vedenpaisumuksen tulla maan ylle ja hävittää kaikkea elollista kuten tapahtui Nooan aikana.

12Jumala sanoi vielä: »Tämä on merkkinä liitosta, jonka minä teen teidän sekä kaikkien maan päällä elävien olentojen kanssa kaikkiin tuleviin sukupolviin asti: 13minä asetan kaareni pilviin, ja se on oleva merkkinä minun ja maan välisestä liitosta. 14Kun annan pilvien nousta taivaalle ja sateenkaari näkyy pilvissä, 15

muistan liiton, jonka olen tehnyt kaikkien elävien olentojen, kaiken elollisen kanssa: vedet eivät enää koskaan paisu tuhotulvaksi hukuttamaan kaikkea elävää.

"Sateenkaari on spektrin väreissä esiintyvä ilmakehän optinen ilmiö. Se syntyy, kun valo taittuu pisaran etupinnasta, heijastuu pisaran takapinnasta ja taittuu jälleen pisaran etupinnasta. Koska vesipisara on dispersiivinen, valkoinen valo hajoaa väreiksi muodostaen sateenkaaren."

Wikipedia.

Vierailija
6/16 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolisuusvaltuutettu kirjoitti:

No niinpä onkin, "tosi kiva tapa tuoda itseään ilmi on maksaa tuolla kortilla". Mutta onko tuollainen oma korttinsa vain sateenkaari-ihmisille? Ei kai tässä nyt vain syrjitä ketään eikä mitään muita ryhmiä?

Missä ovat pettäjien, runkkarien, virtsa- ja ulosteperverssien, eläimiinsekaantujien ja pedofiilien omat kortit?

Ja entäs pirinistit, myymälävarkaat, juopot, pyromaanit jne?

Miksi noin negatiiviset vertauskuvat?

Vierailija
7/16 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ärsyttävää kun nykyisin sateenkaari mielletään aina seksuaalivähemmistöjen symboliksi. Tarkoittaa se muutakin kuten neutraalisti luonnonilmiöitä.

Vierailija
8/16 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolisuusvaltuutettu kirjoitti:

No niinpä onkin, "tosi kiva tapa tuoda itseään ilmi on maksaa tuolla kortilla". Mutta onko tuollainen oma korttinsa vain sateenkaari-ihmisille? Ei kai tässä nyt vain syrjitä ketään eikä mitään muita ryhmiä?

Missä ovat pettäjien, runkkarien, virtsa- ja ulosteperverssien, eläimiinsekaantujien ja pedofiilien omat kortit?

Onhan siellä niiden galleriassa valinnanvaraa, jokaiselle jotakin, ilman kulua.

Vierailija
9/16 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä hankkisin tuon kortin jos Nordean asiakas olisin.

Kun en ole, täytyy vain tyytyä käyttämään sateenkaarikorviksia, sateenkaarikassia ja piknikillä sateenkaarilautasia.

T. heterosuhteessa elävä, raskaana oleva nainen

Vierailija
10/16 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan peekumi: tällä palstalla on taas näköjään tällainen vika, että viestit eivät jää näkyviin, vaan katoavat jotenkin oudosti.

Joten laitetaanpa uudestaan:

Vierailija
11/16 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, nyt tuleekin ilmastonmuutos!

On se kiero se jumala.

Sinccis

Vierailija
12/16 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kampanja on vain tämän kuun ajan. En kylä ottaisi tuota korttia kuitenkaan. Ihan hetero olen kyllä.

Vierailija
13/16 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ihan läppänä vaihtaa kortti tuollaiseen?

Niin ja olen umpihetero ja sitä mieltä että sukupuolia on tasan kaksi.

Vierailija
14/16 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno! Olen hetsku, mutta haluan tuon kortin.

Vierailija
15/16 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen oikeuksia taas pilkataan.

Vierailija
16/16 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi seksuaalisuutta pitää ilmentää jopa pankkikortilla.