Päivän tinder-kysymys, olkaa hyvät
Kertokaapa kokeneemmat, näyttääkö tinder mulle sellaisia, jotka sopivat minun hakuasetuksiin riippumatta siitä, sovinko minä heidän? Jos mulla on vaikka hakualue 160 km, voiko tinder näyttää mulle sellaisia, joilla onkin vain 50?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Eli summa summarum: tällaisena 40+ naisena kannattaa maksaa siitä gold-versiosta ja selata vain niitä, jotka tykkää musta ensin.
Tämä oli hyödyllinen ketju, kiitos.
Monet naiset ja ns. Pelimiehet käyttävät tinderiä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli summa summarum: tällaisena 40+ naisena kannattaa maksaa siitä gold-versiosta ja selata vain niitä, jotka tykkää musta ensin.
Joo, kyllähän tää pelaamiseksi meni nyt. Otin Goldin, tykkäyksiä alkoi tulla vauhdilla. Oli niitä yli tuhat ja valmiiksi, 1100 on nyt. Alan selata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun naisena tekee näin, välttyy pelimiehiltä. Mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luontaisesti. Hyvä että tuli se "lähellä" päivitys mätsien etsimiseen niin näkee mätseistä ketkä on kilometrin päässä. Hyvä reissaillessa, niin ei tarvitse 500 mätsistä selvitellä että ketkä näistä on tästä kaupungista.
Miten niin "hyvä että tuli"? Eikö siinä ole ollut iät ajat se ominaisuus, että saa asettaa sen etäisyyden? Oletko käyttänyt tinderiä kauankin?
Heh, kertoo siitä että et ole edes huomannut tämän ominaisuuden olemassaoloa vielä :D
Kyllä tässä on uusi ominaisuus, ja luepa uudestaan tuo viestini niin ymmärrät etten puhu etäisyyden asettamisesta vaan mätseistä.
No aika vaikea sitä on ollut huomata, kun en ole yli vuoteen tinderiä käyttänyt.
Kerro toki lisää tästä ominaisuudesta. Miten se eroaa siitä etäisyyden asettamisesta? Sekö jotenkin luokittelee jo olemassa olevat mätsit sen hetkisen sijainnin mukaan vai?
Näin tekee. Jos asut helsingissä ja saat mätsejä vaikka turusta, niin sitten voit mennä turkuun ja laittaa mätseistä valinnan "lähellä" ja näet kaikki jotka ovat kilometrin sisällä sinusta. Ei tarvitse etsiä tuhannen mätsin joukosta niitä jotka ovat turusta.
Tämä oli jo pitkään kaivattu ominaisuus tinderiin.
Okei. En vain ihan ymmärrä, miksi Helsingissä ollessasi sinä haluat mätsejä sieltä Turusta. Eikö niitä voi metsästää sitten, kun on siellä Turussa?
En ole itse Tinderissä, mutta jos etsii pidempiaikaista suhdetta, niin miksi rajoittaa hakua vain siihen kaupunkiin, jossa itse sattuu sillä hetkellä olemaan? Ymmärrän että jos haluaa tavata jonkun heti samana päivänä, niin sitten haluaa mätsejä lähellä olevien ihmisten kanssa, mutta ei kai tuo tarve tavata heti ole läheskään kaikilla ainoa syy käyttää Tinderiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa tylsää. Päteekö tämä myös iän kanssa?
Kyllä.
Ei kai sentään? Itse en ole ainakaan saanu ikävalinnoistani poikkeavan ikäisiä. Tosin, jos laittaa min-max, niin tarjontaa on ääripäissä aika paljon näin 35 miehelle, joten ehkä toiste päin?
Oma haarukkani naisille on 35-40, mutta saan jatkuvasti tykkäyksiä 41-45-vuotiailta naisilta. Eli kyllä nuo itselleni liian vanhat minut näkevät ja pystyvät tykkäämään. M42
Miten nuo tykkäykset näkyvät sinulle? Mulla on nyt tuo gold ja kaikki 1500 tykkäystä tähän mennessä sopivat mun ikähaitariin.
Unohtakaa jo se Tinderi ja työntäkää somi pylllyynne niin pääsette paljon helpommalla.