Uusi miesystävä katselee täysi-ikäistä tytärtäni
ja on tälle lipevän ystävällinen. Tyttäreni on huomauttanut asiasta muutaman kerran - ei mennyt jakeluun. Nyt sitten sanoin suoraan, että on kuvottava, ja olemme molemmat huomanneet hänen ”taipumuksensa” ja viritelmänsä.
Onko miehissä paljonkin tällaista kyökin kautta paremmille apajille-porukkaa, ja eikö sitä vaan myönnetä?
Kommentit (64)
Miehet tykkäävät kauniista nuorista naisista. Tuliko yllätyksenä tämä? Ei se asia siitä miksikään muutu vaikka olisikin parisuhteessa jonkun vähemmän viehättävän elehtäneen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tyttäresi neitsyt? Ehkä miesystäväsi voisi antaa tyttärälle turvallisen ensimmäisen kerran.
Olet niitä poikia, jotka eivät ikinä pääse rasvaisesta teoriasta käytännön tekoihin syyllistymättä törkeään rikokseen.
Tunnevammasi suorastaan huutaa.
Provo tahi ei, minusta nämä vastaukset ovat kuitenkin totuudellisia ja kertovat paljon miesten sielunmaisemasta.
Tällaisienko kanssa te haluatte sitoutua, jakaa elämäänne ja tuhlata aikaanne, siskot? Koska jokainen on pohjimmiltaan ketjun pahimman vastauksen kaltainen.
Mies varmaan tutkii pyykkikorit tarkkaan. Niin teki siskoni mies. Hän "lainasi teinitytön pyykkejä".
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkäävät kauniista nuorista naisista. Tuliko yllätyksenä tämä? Ei se asia siitä miksikään muutu vaikka olisikin parisuhteessa jonkun vähemmän viehättävän elehtäneen naisen kanssa.
Ja kukapa nainen ei viehättyisi komeasta, älykkäästä ja henkisesti terveestä viriilistä miehestä, jollaista sinusta ei saa kirveelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tyypillistä toimintaa vastauksista päätellen. Kertoo miehistä.
Noh, yhtä moralittomia naiset ovat kun valitsevat irtoseksiä komeitten miesten kanssa eikä oman tasoinen mies kelpaa parisuhteeseen. Joo, tiedän. Mutku ei sitä "kemiaa" ole niin ei voi mitään. Ei voi mieskään mitään sitten jos on kemiaa 18v tytön kanssa eikä kulahtanut yh sytytä.
En ole havainnut ilmiötä, josa naiset virittelisivät suhteen ikäiseensä mieheen ja tuon jälkeen pyrkisivät tämän nipin napin 18 vuotta täyttäneen pojan housuihin, yrittäen puolustella tätä kaikkea "naisten biologialla". Vapaana olevat aikuiset tehköön mitä haluaa, kunhan kaikki osapuolet ovat vapaaehtoisesti mukana ja samalla aaltopituudella siitä missä mennään, parisuhteissa olevat käyttäytyköön siihen sopivalla tavalla ja sinkut jättäköön ahdistelematta niitä, jotka heidän lähestymisestään eivät selkeästi ole innoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Miehet kun harvoin saavat sen jok sytyttää. Moni tyytyy että saa säännöllistä pesää..
Mä heivaisin tuollasen ukon heti ulos!.Mulla tyttäret 20v ja 24v.
Vierailija kirjoitti:
Provo tahi ei, minusta nämä vastaukset ovat kuitenkin totuudellisia ja kertovat paljon miesten sielunmaisemasta.
Tällaisienko kanssa te haluatte sitoutua, jakaa elämäänne ja tuhlata aikaanne, siskot? Koska jokainen on pohjimmiltaan ketjun pahimman vastauksen kaltainen.
!
Nuttura tiukalla? Meillä täällä länsirannikolla pojat kasvatetaan suoraan tuollaisella miesmuotilla!
Vierailija kirjoitti:
Sen takia kannattaa ruveta lesboksi. Tule mamin sylkkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia kannattaa ruveta lesboksi. Tule mamin sylkkyyn.
Nyt kun mainitsit...
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni innostui suunnattomasti poikani aasialaisesta tyttöystävästä. Niin suunnattomasti, että lähdin.
Hyi.
Semmoinen provo tällä kerralla. Et sitten yhtään enempää pystynyt halveksimaan miehiä? Olen monta kertaa miettinyt, että mikä ajaa ihmisen käyttäytymään näin. Miten aikuinen nainen jaksaa? Kuinka katkeroitunut täytyy ihmisen olla?
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen provo tällä kerralla. Et sitten yhtään enempää pystynyt halveksimaan miehiä? Olen monta kertaa miettinyt, että mikä ajaa ihmisen käyttäytymään näin. Miten aikuinen nainen jaksaa? Kuinka katkeroitunut täytyy ihmisen olla?
Varmasti sinulla jonkinlainen aavistus asiasta on - samoin siihen johtavista teoista. Eikös niin.
Ei kannattaisi ruokki trolleja, mutta toteanpa silti, että tässä ketjussa on todellisia helmivastauksia siihen ulinaketjuun, joka taas jossain vaiheessa tulee aiheesta "Miksi naiset eivät vastaile miehille, jotka hakevat netissä laajalla ikähaarukalla (esim. 18-40)".
Ihan itsellenne taas kuoppaa kaivatte, ul,it.
Minä en tuollaiseen peliin lähde! Olen aito Milf Hunter!
Mulla kävi sama. Naisella jota tapailin oli tosi hyvännäköinen tytär eihän sitä voinut olla katsomatta vähän ja pientä flirttiäkin oli.
Kuvitella saat, mutta tekoihin et koskaan pääse, seko impipoika.