Väite siitä, että naiset ovat onnellisempia sinkkuina, on valhe
Todellisuudessa sekä miehet, että naiset ovat onnellisempia avioliitossa, kuin sinkkuina.
Vox: A new book says married women are miserable. Don’t believe it:
https://www.vox.com/future-perfect/2019/6/4/18650969/married-women-mise…
Kommentit (56)
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä epäseksuaaliset naiset, joiden talous ja muonitus on turvattu, ovat onnellisempia yksin.
Naiset eivät ole koskaan yksin samalla tavalla kuin miehet, koska älylaitteen kautta tulee koko ajan itsetunnon kohotusta ja saa samoja etuja kuin sinkkunakin eikä tarvitse antaa takaisin muuta kuin pieruja sohvaan arvostellessa miesten aloitteita ja kehuja. Oikeasti yksin on sellainen korpimetsän nainen, jolla ei ole sähköisiä seurustelulaitteita käytössä.
Miehen seksuaalisuus ja persoonallisuus on myös jotenkin enemmän ulospäin purkautuvaa eli mies useammin tarvitsee elämälleen jonkun tarkoituksen, joka on itsestä ulkopuolinen. Toisen ihmisen tekeminen onnelliseksi voi olla sellainen jos sitä ei saa työstä tai harrastuksesta.
Näinpä. Kun mies päätyy/sitoutuu parisuhteeseen, hänen tarkoituksensa on tehdä tasan yksi ihminen onnelliseksi: hänet itsensä!
Siinä miehen elämän tarkoitus.Kaikkihan ei pidä mehiläisistäkään, koska joskus kerran kymmenessä vuodessa mehiläinen voi pistää, mutta niillä on korvaamaton rooli ekosysteemissä pölyttäjinä.
Samalla tavalla miehet tekevät palkatonta työtä pitämällä sinkkunaisia pystyssä hauskuutuksilla, kehuilla ja ehdotuksilla ja monesti eivät saa mitään takaisin, vaan naisen rakkaus ja seksi kohdistuu sisäänpäin ja lopulta mullan alle. Mies toki ajattelee parisuhteessa myös itseään, mutta tekee toisen onnelliseksi samalla.
Sinkkumiehet taas ovat niitä puurtajia, jotka lisäävät kaikkia naisten onnellisuutta vähän, koska heidän ei tarvitse pelätä kumppanin mustasukkaisuutta. Sinkkunainen taas lisää omaa onnellisuuttaan keräämällä miesten huomiota.
Mies ajattelee parisuhteessa itseään, ja vain itseään ja ihmettelevät miksi nainen ei ole onnellinen, kun hän on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän puolison kanssa on onnellisempi kuin sinkkuna. Vastaavasti huonon puolison kanssa on onnettomampi kuin sinkkuna.
Niin, parisuhdeihminen ehkä onkin, mutta erakkoluonne on aina onnellisempi sinkkuna.
Koitahan ymmärtää, etteivät kaikki ole kuin sinä.
Mä voin sanoa olevani melko puhdas introvertti ja lähes immuuni sille mitä sanotaan yksinäisyydeksi. Silti väitän että erakkoluonteita siis sellaisia jotka oikeasti haluavat vain olla ylsin on varmaan yksi sadastatuhannesta.
Olen sinkku, mutta en todellakaan yksinäinen. Minulla on paljon kavereita ja harrastuksia. Miestä tarvitsen vain seksiin, ja sitä saa helposti nykyään Tinderistä. Tosin nyt on ollut vakipano jo vuoden päivät. Seksiäkin saan nyt paljon enemmän kuin parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten taas toisaalta:
https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/lifeandstyle/2019/may/…
Pitkän linjan onnellisuustutkija väittää että kyllä ovat.
Olisit lukenut aloituksen linkin. Se juuri kertoo, miksi tuo sinun artikkelisi on täysin väärässä, ja tutkija idiootti.
Ainoa syy, miksi naisen kannattaa ryhtyä parisuhteeseen on se, jos haluaa lapsia, mutta tämäkään ei ole välttämätön.Kyllä näitä siitossonneja tarvittaessa riittää....
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on onnellisimpia kun he ovat äitejä ja vaimoja.
Naiset eivät kehittyneet evoluution aikana voimakkaiksi ja itsenäisiksi, ja jos kiusaatte ja rohkaisette heitä anti-mies agendaan, anti-natalistiseen elämänpolkuun, asetatte heidät vain elämän pituiseen kurjuuteen.
Tämä on hyvin julmaa.
Feminismi satuttaa naisia.
Eipäs vaan miestä. Ei löydy ilmaisia kotiorjia. Onhan se hankalampi olla perheen vapaamatkustaja.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät kehittyneet evoluution aikana voimakkaiksi ja itsenäisiksi, ja jos kiusaatte ja rohkaisette heitä anti-mies agendaan, anti-natalistiseen elämänpolkuun, asetatte heidät vain elämän pituiseen kurjuuteen.
Tämä on hyvin julmaa.
Äitiys on perseestä. 25 v lusittu ja kuopus 17 v. Vapaus jo siintää näköpiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvin julmaa.
Äitiys on perseestä. 25 v lusittu ja kuopus 17 v. Vapaus jo siintää näköpiirissä.
Mulla nuorin vielä 15.... Joten lusimista riittää.Kun tuo nuorin muuttaa pois lähden myös minä ja avioliitto sellin ovi aukeaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvin julmaa.
Kyllä tässä on jotain perää. Jokainen nainen voi melkein kokemuksesta nyökkäillä tähän.
Miesagenda taas täällä puhuu.Miksi sitten on niin paljon yksin olevia naisia, jotka eivät halua parisuhdetta?Vaikka vapaita miehiä on enemmän?Jos tämä olisi "geneettistä", niin kukaan nainen ei jäisi yksin, vaan elämän suurin tarkoitus olisi päästä naimisiin
Eli puhut p*skaa.Miksi, koska ns oma lehmä ojassa, eli Sinkkumies joka ei SAA naista
Vierailija kirjoitti:
Mä olen onnellisin kissojeni kanssa
Ja mä! ❤️😻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä epäseksuaaliset naiset, joiden talous ja muonitus on turvattu, ovat onnellisempia yksin.
Naiset eivät ole koskaan yksin samalla tavalla kuin miehet, koska älylaitteen kautta tulee koko ajan itsetunnon kohotusta ja saa samoja etuja kuin sinkkunakin eikä tarvitse antaa takaisin muuta kuin pieruja sohvaan arvostellessa miesten aloitteita ja kehuja. Oikeasti yksin on sellainen korpimetsän nainen, jolla ei ole sähköisiä seurustelulaitteita käytössä.
Miehen seksuaalisuus ja persoonallisuus on myös jotenkin enemmän ulospäin purkautuvaa eli mies useammin tarvitsee elämälleen jonkun tarkoituksen, joka on itsestä ulkopuolinen. Toisen ihmisen tekeminen onnelliseksi voi olla sellainen jos sitä ei saa työstä tai harrastuksesta.
Ai että ihan toisen ihmisen tekeminen onnelliseksi +aviomies......jos näin olisi, niin ei tulisi niin paljon avioeroja !Naiset yleensä hakee, koska eivät saa mieheltään rakkautta ja tukea.Mihet suurimmaksi osaksi eroaa siksi, että on uusi v*su , ja vaimosta pitää päästä eroon
Naiset ottavat eron, koska pahimmat ruuhkavuodet ovat ohi, tuumivat pärjäävänsä yksinkin, eivätkä he missään vaiheessa rakastaneet aviomiehiään.
Nainen ottaa eron, kun huomaa, että siinä missä lapset vanhenevat, oppivat omatoimisiksi ja lopulta muuttavat kotoa, kotiin jää vuosikymmeniksi vänisevä mieslapsi, joka ei osaa eikä tahdo tehdä mitään. Nainen näkee tulevaisuutensa millainen se on ja tekee siitä johtopäätökset. Ja se on naisen oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvin julmaa.
Mulla nuorin vielä 15.... Joten lusimista riittää.Kun tuo nuorin muuttaa pois lähden myös minä ja avioliitto sellin ovi aukeaa
Aika isoja punaisia pillereitä jaossa täällä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, voi olla olematta. Näiden "naiset onnellisempia sinkkuina" pointti enimmäkseen on se, että naisten ylipäätään on mahdollista olla onnellisia yksin. Että ymmärrettäisiin se, että nainen ei automaattisesti tarvitse miestä, että elämä ei ole mitenkään puutteessa ilman sitä kumppania.
Näinhän se menee. Suurin osa miehistä ei saa läheisyyttä vastakkaiselta sukupuolelta sitoutumatta, mutta naiset saavat sitä rajattomasti milloin haluavat. Tämän takia naisten ei ole myöskään mitään järkeä alkaa seurustelemaan tai perustamaan perhettä, koska se ei nosta millään merkittävällä tavalla elämänlaatua. Onhan tuo trendi aika vahvasti jo huomattavissa nyky-yhteiskunnassa, kun naiset ovat itse tämän sisäistäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, voi olla olematta. Näiden "naiset onnellisempia sinkkuina" pointti enimmäkseen on se, että naisten ylipäätään on mahdollista olla onnellisia yksin. Että ymmärrettäisiin se, että nainen ei automaattisesti tarvitse miestä, että elämä ei ole mitenkään puutteessa ilman sitä kumppania.
Näinhän se menee. Suurin osa miehistä ei saa läheisyyttä vastakkaiselta sukupuolelta sitoutumatta, mutta naiset saavat sitä rajattomasti milloin haluavat. Tämän takia naisten ei ole myöskään mitään järkeä alkaa seurustelemaan tai perustamaan perhettä, koska se ei nosta millään merkittävällä tavalla elämänlaatua. Onhan tuo trendi aika vahvasti jo huomattavissa nyky-yhteiskunnassa, kun naiset ovat itse tämän sisäistäneet.
Läheisyys miehille : pääsee pukille
Läheisyys naisille: rakkaus ja romantiikka
Naiset saa halutessaan tätä miesten "läheisyyttä" sinkkuna kun, jos haluaa, mutta rakkautta ja romantiikkaa ei edes parisuhteessa, joten....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheisyys miehille : pääsee pukille
Läheisyys naisille: rakkaus ja romantiikkaNaiset saa halutessaan tätä miesten "läheisyyttä" sinkkuna kun, jos haluaa, mutta rakkautta ja romantiikkaa ei edes parisuhteessa, joten....
Älä nyt jaksa selittää tuota samaa väsynyttä ja ihmisten seksuaalisuutta vähättelevää valhetta. Ihan yhtä lailla naiset siitä seksistä pitävät kuin miehetkin.
Hohhoijaa, ainakin minä olen onnellisin sinkkuna, en ole parisuhde ihminen ollenkaan. Kestän sen 6-8 tuntia ihmisten seuraa päivässä jos pakko, mutta muuten olen ihan omissa oloissani, nautin omasta ajasta. Lisäyksenä en ole ikinä ollut rakastunut / seurustellut vakavasti. Ei vaan oo mun juttu :)
Sanoo sohvalla pierevä ja kännykkää räpläävä mies joka odottaa että nainen kiihottuu lököverkkareista ja siitä nainen että tekee ensin työpäivän töissä ja toisen vielä kotona ja kolmannen makuuhuoneessa