Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako teidän miehiänne olla tekemisissä sinun kavereidesi kanssa?

Vierailija
14.06.2019 |

Olen vähän vaikeassa saumassa. Olen paljon tekemisissä (naispuolisten) ystävieni kanssa, mutta miestäni ei kiinnosta heidän juttunsa. Ystävilleni en tietenkään ole tätä kehdannut sanoa ja nyt onkin hankalaa, kun ystäväni pyytelevät meitä juhliinsa olettaen, että tulemme pariskuntana.

Aina olen mennyt yksin ja sanonut, että miehelläni oli kiireitä. Totuus on se, että miestäni ei vain kiinnosta tulla minun kavereitteni kekkereihin tai tutustua heidän puolisoihinsa. Ja joka kerta minulta kysellään, että ”eikö X tullut?”

Miten teillä homma toimii? Ovatko puolisonne tekemisissä teidän ystävienne kanssa ja kuinka paljon? Itse kyllä menen välillä mukaan mieheni kavereiden rientoihin, varsinkin niihin, joissa on heidänkin puolisoitaan mukana. Ovat ihan hyviä tyyppejä ja pidän heitä kavereinani myös.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä hengailee mukana, välillä ei. Ihan ystävästä ja tilaisuudesta riippuen. Ei ihmisen tarvitse viettää vapaa-aikaa mielestään ikävien tyyppien kanssa, vaikka parisuhteessa ollaankin.

Vierailija
22/27 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehiäni eivät voisi vähempää kaakattavat kanaset kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä mies ystävystynyt todella hyvin omienkin kavereideni kanssa, on nähnyt joitain joskus ihan ilman minuakin ja se on ihan ok, vaikka useimmiten nähdäänkin porukassa. Hänen puoleltaan en ole erityisemmin saanut uusia ystäviä, iso osa on hänen ja exänsä kavereita, eikä minulla ole ilmeisesti tilaa tässä kuviossa. Saan olla paikalla kyllä, mutta minuun ei erityisesti oteta kontaktia.

Vierailija
24/27 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kyllä mies ystävystynyt todella hyvin omienkin kavereideni kanssa, on nähnyt joitain joskus ihan ilman minuakin ja se on ihan ok, vaikka useimmiten nähdäänkin porukassa. Hänen puoleltaan en ole erityisemmin saanut uusia ystäviä, iso osa on hänen ja exänsä kavereita, eikä minulla ole ilmeisesti tilaa tässä kuviossa. Saan olla paikalla kyllä, mutta minuun ei erityisesti oteta kontaktia.

Tässä voi vaikuttaa ihan vaikka se, että jos miehesi oli eksänsä kanssa vuosikymmeniä yhdessä, niin kestäähän niillä kavereilla tottua uusiin. Myös se saattaa vaikuttaa jos mies on vaihtanut ns. Lennosta sinuun

Vierailija
25/27 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestäni erityisemmin kai kiinnosta, eikä minuakaan hänen kaverinsa. Ei siis mitään pahoja ajatuksia, ei vaan juuri kiinnosta. Tämä ei ole minulle ongelma, mutta tuntuu että kaverini pahoittivat mielensä kun mies ei tullut joskus mukaan. En ihan ymmärrä mitä väliä. Minähän niitä kavereitani näen, omia kavereitani

Vierailija
26/27 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Liikaa. Sanoi mulle kerran juovuksissa että olet varmaan ystäväporukkasi ainoa luomu. KYSYI SIIS ETTÄ MILLAISELTA NÄYTTÄVÄT NAKKENA. Erota ei tuon takia voi mutta eipä paljon muutakaan tee enää mieli!!!

Todella sikamaista

Vierailija
27/27 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tulee vähän liiankin hyvin toimeen ystävieni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi