Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytys ja some

Tii
14.06.2019 |

Mielipiteitä aiheesta synnytyksen päivittäminen someen? Pitäisikö mieluummin keskittyä hetkeen ja jättää puhelimet ym sivuun, vai auttaako jaksamaan kun kivun keskellä keskittyy muuhun?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. 

Vierailija
2/8 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sometin kuluttaakseni aikaa, mutta en todellakaan postaillut mitään väliaikatietoja edes perheelle. Toisin kuin eräs pariskunta tämän aamun lehdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ylimääräinen vouhotus pitkittää synnytystä.

Vierailija
4/8 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän erään pariskunnan someuutisoinnista tätä aihetta aloin miettiäkin. Ehkä jollekin on tärkeää tai auttaa siinä tilanteessa? Toivottavasti näin, eikä someseuraajien takia.

Itse en halunnut jakaa sitä tilannetta kenenkään muun kuin miehen kanssa, olin niin kovissa kivuissa että en olisi pystynytkään. Vasta pari tuntia vauvan syntymän jälkeen ilmoitettiin edes ensimmäisinä omille vanhemmille :)

AP

Vierailija
5/8 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, jokainen synnyttäköön tavallaan. Mielestäni jokainen synnytys on oikeanlainen

Vierailija
6/8 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli silleen ensimmäisen vuorokauden synnytyksessä, että aina supistusten välissä oli kolme minuuttia ihan hyväkuntoista täysin kivutonta aikaa. Tavallaan jos muutenkin olisi tapana somettaa niin miksipä ei silloinkin olisi somettanut.

Loppuvaiheessa sitten sain epiduraalin niin siinähän olisi voinut tehdä mitä vain jos ei olisi ollut niin väsynyt.

Viimeisten tuntien aikana kun epiduraali ei enää vaikuttanut niin en olisi pystynyt mihinkään sometukseen vaikka kuinka olisi yrittänyt.

Eli jokainen tavallaan ja vointinsa mukaan.

Vierailija
7/8 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen on väliä? Mä olin salissa 12h ja sometin, nukuin, katoin hiihtoja ja ponnistin niin että pukamat paukku.

Vierailija
8/8 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys alkoi yöllä, silloin kävelin osastoa ympäri ja kierin sängyssä. Joitain väliaikatietoja pistin viestillä kaikista läheisimmille. Synnytyssalissa puhelimet oli mukana tasan kuvan ottoa varten, ei siellä edes saanut olla netti päällä. Olin niin huonovointinen ja sekaisin, että eipä se olisi tullut mieleenkään.

Ihmettelin myös tätä yhtä paria (jos nyt tiedän, keistä on kyse). Someen vaan kaikki, näköjään. Onhan tähänkin mennessä tullut kuvaa ja videota jatkuvalla syötöllä, tosin eri aiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan