No, mites ne viljelykset -Sinccis kyselee
Rakuunat on nyt n. 60 cm korkeita, lipstikasta otin eka sadon jo toukokuussa. Uusi alkaa olla kohta valmis, kun tuholaiset syö jo satoa.
Lienee parempi kerätä sekin n. 50cm kuin syöttää tuholaisille.
Multasormeillen,
Sinccis
Kommentit (27)
Mitä teillä on tulossa?
Sinccis kyselee
Vierailija kirjoitti:
Itikat syö rukolaa kasvihuoneessa, samoin lehtikaalia avomaalla vaikka se on harson alla. Jopa valkosipulin versoissa on jotain, ehkä sipulikärpäsen aikaansaannosta. Kohta saan tarpeekseni ja jätän tämän rahaa nielevän itikoiden (ja peurojen) syöttämisen :( Ainoastaan kurkku ja kesäkurpitsa pärjäävät.
Joo mun puolikokoiset Pak Choit on aika syötyjä, mut kyllä mä niitä aion käyttää. Aika tuholaisvuosi on ollut. Mulla ei ole kuin pari valkosipulia, niihin ei ole tullut mitään.
Toistaiseksi.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Voi miten yksinäinen hän on.
Kannattaa istuttaa useampia kerralla, niin eivät ole ihan yksinään..
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Itikat syö rukolaa kasvihuoneessa, samoin lehtikaalia avomaalla vaikka se on harson alla. Jopa valkosipulin versoissa on jotain, ehkä sipulikärpäsen aikaansaannosta. Kohta saan tarpeekseni ja jätän tämän rahaa nielevän itikoiden (ja peurojen) syöttämisen :( Ainoastaan kurkku ja kesäkurpitsa pärjäävät.
Mä taisin laittaa kans lehtikaalia, mutta ne on vielä vasta tullut hitaasti, ihan taimia.
Sinccis
Komatsuna ja paksoi voivat hyvin, samoin lehtikaali. Pavut ja mangoldi itäneet hitaasti, kesäkurpitsat voisivat isompiakin jo olla. Chilit kukkivat runsaasti ja eka Aji Cristal vaihtaa väriä. Korianteri rehottaa joo.
Milloin kylvit siemenet eli siemensit? Siemeniä ei kannata joka kukkaan levitellä, vink vink eikä kukasta kukkaan kierrellä, ellei ole mehiläinen
Nimimerkki: tule varpu riemulla, ota siemen multa
säkit täynnä siemeniä