Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No, mites ne viljelykset -Sinccis kyselee

Vierailija
14.06.2019 |

Rakuunat on nyt n. 60 cm korkeita, lipstikasta otin eka sadon jo toukokuussa. Uusi alkaa olla kohta valmis, kun tuholaiset syö jo satoa.

Lienee parempi kerätä sekin n. 50cm kuin syöttää tuholaisille.

Multasormeillen,
Sinccis

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itikat syö rukolaa kasvihuoneessa, samoin lehtikaalia avomaalla vaikka se on harson alla. Jopa valkosipulin versoissa on jotain, ehkä sipulikärpäsen aikaansaannosta. Kohta saan tarpeekseni ja jätän tämän rahaa nielevän itikoiden (ja peurojen) syöttämisen :( Ainoastaan kurkku ja kesäkurpitsa pärjäävät.

Vierailija
22/27 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teillä on tulossa?

Sinccis kyselee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itikat syö rukolaa kasvihuoneessa, samoin lehtikaalia avomaalla vaikka se on harson alla. Jopa valkosipulin versoissa on jotain, ehkä sipulikärpäsen aikaansaannosta. Kohta saan tarpeekseni ja jätän tämän rahaa nielevän itikoiden (ja peurojen) syöttämisen :( Ainoastaan kurkku ja kesäkurpitsa pärjäävät.

Joo mun puolikokoiset Pak Choit on aika syötyjä, mut kyllä mä niitä aion käyttää. Aika tuholaisvuosi on ollut. Mulla ei ole kuin pari valkosipulia, niihin ei ole tullut mitään.

Toistaiseksi.

Sinccis

Vierailija
24/27 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten yksinäinen hän on.

Kannattaa istuttaa useampia kerralla, niin eivät ole ihan yksinään..

Sinccis

Vierailija
25/27 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taisin laittaa kans lehtikaalia, mutta ne on vielä vasta tullut hitaasti, ihan taimia.

Sinccis

Vierailija
26/27 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komatsuna ja paksoi voivat hyvin, samoin lehtikaali. Pavut ja mangoldi itäneet hitaasti, kesäkurpitsat voisivat isompiakin jo olla. Chilit kukkivat runsaasti ja eka Aji Cristal vaihtaa väriä. Korianteri rehottaa joo.

Vierailija
27/27 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin kylvit siemenet eli siemensit? Siemeniä ei kannata joka kukkaan levitellä, vink vink eikä kukasta kukkaan kierrellä, ellei ole mehiläinen

Nimimerkki: tule varpu riemulla, ota siemen multa

säkit täynnä siemeniä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän