Sylkemällä kostuttaminen
Leffoissa näkee aika usein kun mies sylkee naisen pimpsaan kostuttaakseen sen. Välillä aikamoisen sylkimällinkin. En ole itse koskaan uskaltanut sitä tehdä tai edes kysyä asiasta. Miten sinä naisena suhtautuisit asiaan?
Kommentit (5)
Meillä vaimo ottaa aina ennen naintia kaluni suuhun ja kostuttaa. Muuten on paksulla kalulla liikaa kitkaa. Liukkariakin laittanut pilluun, mutta esileikeissä tuo tuppaa vähenemään.
Mies sylkee huomaamattomasti usein käteensä mikäli en ole valmiiksi märkä kun sormin auttaa. En ole pitänyt mitenkään outona. Minusta hyvä tapa, kiihotun nopeammin ja toimii siis ihan kuin liukkarina. Samoin saattaa munansa kostuttaa omalla syljellään jos peppuun ellei minun.
Meillä sylki on ainoa käytössä oleva liukkari vaan ei mies päälleni sylje vaan sormien kautta
Kokisin alentavana ja ällöttävänä ainakin jos joku random räkäisisi p*lluun. Pokessa joskus näkee ja kyllä iljettää.
Hoitaa naisen liukkaaksi niin ei tarvi edes harkita. Minulla hyvät otteet riittävät, kostun parissa sekunnissa.
Hyviä liukkareita löytyy myös, maulla tai ilman. Ehkä paras on nimeltään Wet Stuff.
Ainakin, jos kyse olisi niin sanotusta yhden yön suhteesta niin kyllähän se aika halventavalta tuntuisi. N38