Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ollut elämäsi noloin hetki?

Vierailija
14.06.2019 |

_

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Tähän asto varmaankin se, kun mulla oli menkat ja kun nousin penkistä luokassa, siinä oli kauhee verijälki.... Aika nopeesti työnsin penkin pöydän alle, ja kiirehdin vessaan.

Vierailija
2/3 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin sairaalassa niin, että kakka tuli pöksyihin. Kohtelias hoitaja toi minulle housuvaipan kun kävin pesulla sillä vain kun sänky pedattiin uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan upea sellainen helle kesä. Olin pukeutunut sellaisiin keinokuituisiin ohuisiin shortseihin ja t-paitaan. Puun takaa tuli aivan mieletön rankkasade ja olin kuin uitettu koira. Menin sateensuojaan erään keskustan myymälän näyteikkunan sermien alle ja jossa oli muutama nainenkin sadetta pitämässä. Naiset alkoivat jotain keskenään höpisemään ja nauroivat ja kyttäsivät minua. Syykin oli selvä. Näistä shortseistani oli tullut läpinäkyvät ja kun huomasin tämän sain vielä järkyttävän erektion kun naiset katselivat etumustani eikä minulla ollut edes alushousuja. Eikä tässä vielä kaikki....huomasin olevani naisten alusvaatemyymälän näyteikkunan edessä.

Timo Korhonen