Aion kertoa heti juhannuksen jälkeen erosta
Mies tohkeissaan suunnittelee mökkireissun menua, no en paljasta että jää viimeiseksi ateriaksi.
Kommentit (82)
Hyvä! Vihdoinkin saadaan se vonkaleesi vapaille markkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. En viitsi lasten vuoksi ennen juhannusta erota, kun lapset odottaa sitä grillailua ja kokkoa yms. Heti juhannuksen jälkeen ilmoitan, että se ero tulee nyt ja mulla on jo uus kämppä vuokrattuna ja kalustettuna. Tuskin tämä miehelle mitenkään yllärinä tulee, kun huonosti on mennyt jo pitkään ja oon jo jouluna sanonut, että jos ei saada välejämme kuntoon niin mä en jaksa enää yrittää. Ollaan käyty pariterapiassa pitkään, otettu yhteistä aikaa ilman lapsia, vietetty aikaa perheenä, koetettu tosissamme etsiä toisistamme niitä hyviä puolia ja kaikki mitä ollaan keksitty, mutta kun ne ei auta.
Mihin ne eivät siis ole auttaneet?
Vierailija kirjoitti:
mies pääsee palstavalaasta eroon , kumpi voittaa?
Repesin.
Avioero piikki joulun ja kesän jälkeen.
Usein erotaan syksyllä, yhdessä vietetyn kesäloman jälkeen mitta täysi.
Miesten jatkuva kännäily useimmiten eron syy!
Miksihän naiset menee kännikalojen kanssa naimisiin?
Ettekö voisi keskustella etukäteen ja sopia, että vietätte yhdessä viimeisen juhannuksen rauhassa? Voisi jäädä nätti muisto kummallekin.
Ja ero tulee yleensä AINA yllätyksenä miehelle, ei auta vaikka kuinka nainen olisi vihjaillut ja koittanut korjata asioita.
"Mä luulin, että meillä meni ihan hyvin!"
Ihme miesten haukkujaiset täällä. Suhteemme loppuu koska en jaksa sitoutua, kaljoittelu kiinnostaa enemmän. Ja keskityn jatkossa siihen. 🍺
Ap
Ei mies ole siis mitenkään syyllinen tapaukseen.
Nainen voi myös olla syyllinen eroon.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin viimeinen ateria? Et kai sinä murhaa suunnittele?
Ilmeisesti tarjolla on jussina paistettuja kärpässieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, paitsi ettei mies edes suunnittele sitä menuta. Me ei mennä minnekkään eikä meille kukaan ole tulossa. Kaikki nää veiimeisimmät tylsät vuodet valuneet hukkaan. En usko enää löytäväni ketään, mutta mieluummin sitten yksin teen ystävien kanssa jotain, kun siedän enää tuota miestä. Seksiä ei ole vuosiin maistunut. Ei olla vietetty yhteisiä juhlapyhiä 5 vuoteen. Joulunakin tein ruoat, toinen lapsista kävi pikaseen syömässä ja ukko oli koko joulun autotallissa hitsaamassa jotain auton pohjaa. Pääsiäinen ja vappu omilla teillään. Muutenkin arvelen hänellä olevan toinen, mutten jaksa siitäkään kiinnostua.
Toi on just niin kun oli meillä. Melkein toivoo, että sillä olisi toinen, ja vielä ottaisi riesakseen.
Ihan oikee asenne sulla, ystävien kanssa ja yksin on paljon parempi. Minä en ole hetkeäkään katunut.Kiitos. Minäkään en muuta toivo, kuin, että se toinen nainen olisi totta. Olisi jotenkin helpompi lähteä. "Ollaan keskusteltu nämä 5 vuotta eron mahdollisuudesta, joten en usko, että ilmoitukseni yllätyksenä tulee" Jopa lapsemme ovat kehoittaneet meitä eroamaan. Ovat luvanneet auttaa muutossa ym. Eivät itsekään pidä miestä kovin hyvänä isänä. Itsekäs ja välinpitämätön.
Nro 13
"Ollaan keskusteltu nämä 5 vuotta eron mahdollisuudesta, joten en usko, että ilmoitukseni yllätyksenä tulee. "
Vakuutan, että tulee.
Mies vakuuttaa syyttömyyttään asioiden huonoon tilaan ja sanoo kuvitelleensa jo menneen paremmin (koska asiasta ei ole enää puhuttu eli toisin sanoen et ole "nalkuttanut").
Ihan yllättäen alkoi akka eroamaan. Lyön 5€ vetoa sen puolesta.
Empiiristen tutkimusten mukaan kun nalkuttaminen miesten mielestä päättyy, asiat ovat siis ratkenneet itsekseen eikä ongelmia ole. Voi'la!
Tulee tosi yllätyksenä että siinä se nainen on vain hiljaksiin odottanut voimiensa paluuta ja ero on todellista.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. En viitsi lasten vuoksi ennen juhannusta erota, kun lapset odottaa sitä grillailua ja kokkoa yms. Heti juhannuksen jälkeen ilmoitan, että se ero tulee nyt ja mulla on jo uus kämppä vuokrattuna ja kalustettuna. Tuskin tämä miehelle mitenkään yllärinä tulee, kun huonosti on mennyt jo pitkään ja oon jo jouluna sanonut, että jos ei saada välejämme kuntoon niin mä en jaksa enää yrittää. Ollaan käyty pariterapiassa pitkään, otettu yhteistä aikaa ilman lapsia, vietetty aikaa perheenä, koetettu tosissamme etsiä toisistamme niitä hyviä puolia ja kaikki mitä ollaan keksitty, mutta kun ne ei auta.
Ei auta mihin? Eli mikä suhteessa on vikana?
Ajattelin vaan että ihmiset ovat usein tyytymättömiä omaan elämäänsä ja hakevat siihen ulkopuolista syytä työstä tai puolisota tai mistä tahansa muusta paitsi itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Jännittävämpiä miehiä
Vierailija kirjoitti:
Kunnollisia raittiita miehiä vapaana pilvin pimein, mutta kun tietyn tyyppiset naiset haluu sen viinalta haiskahtavan hikisen rentun, jotta heidän elämässään olis edes jotain jännää.
Ero, ah mikä ihana ratkaisu.