Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PayPal

Vierailija
13.06.2019 |

Oletteko maksaneet mitään PayPalin kautta? Mikä on PayPal ja miten se toimii?

Olisin ostamassa ebaysta UK:sta tavaraa ja maksu pyydetään PayPalin kautta. Kertokaa kokeneemmat miten se toimii. Jotenkin hankalaksi asian tekee vielä se, että hinta on tietysti Englannin punnissa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut monesti. Todella helppoa ja kätevää.

Mulla on paypaliin liitetty luottokortti niin ei tarvi mitään rahansiirtoja tms.

Vierailija
2/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistät pankkikorttisi paypaliin. toimii debit ja electronkin.

Paypal hoitaa maksun korttisi kautta ja toimii ns välikätenä, sinun tietosi ei koskaan paljastu itse firmalle mistä ostat vaan pysyy vain luotettavalla paypalilla.

Kätevä ja vie vain sekunteja, itse asiassa kätevämpi kuin normaali maksaminen jossa näpyttelet korttisi numeron ja muut tiedot / nettipankin kautta.

Kun olet yhdistänyt korttisi paypaliin, niin sen jälkeen maksukohdassa tarvitsee vain kirjautua paypaliin ja hoitaa maksu sitä kautta ja se on tehty. Helpoin ja paras, ja tarjoaa myös turvaa jos tuote ei ikinä tule perille niin saat rahat takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja paypal on ihan mm. Tesla yhtiön Elon Muskin tekemä maksujärjestelmä, kunhan päädyt vaikka googlen kautta paypalin omalle sivulle ja teet tilin sinne niin nopeata tämä kaikki on. Tee luontaisesti omalla nimelläsi ja aidoilla tiedoillasi, sitten voit yhdistää pankkikorttisi sinne.

Vierailija
4/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä valuuttamuunnokset? Maksan vaikka 20 puntaa... käyttääkö ne pankeissa normiradattua kurssia. Onko se pakko sitoa omaan korttiin, vai avataanko jokin PayPal-tili? Ap

Vierailija
5/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja paypal on ihan mm. Tesla yhtiön Elon Muskin tekemä maksujärjestelmä

Ei ole. Paypal oli jo olemassa jo ennen Muskia. Muskilla oli vain vastaavia kilpaileva yhtiö joka ei kuitenkaan oikein ottanut tuulta siipien alle. Onnistui kuitenkin sitten fuusioimaan yhtiöt ja pääsemään Ebayn imussa rikkaaksi.

Vierailija
6/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paypal on tosi kätevä! Ja kuten joku sanoikin, jos et saa tilaamaasi tuotetta, saat rahasi takaisin. 

Vierailija
7/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole katsonut millä kurssilla vaihto tapahtuu mutta pay pal muistaakseni näyttää vielä ennen maksua paljonko menee euroissa.Hyvin toimii.Kerran jopa sain rahat takaisin kun tavaraa ei alkanut kuulumaan,meili vaan ja rahat takaisin tilille parissa päivässä,tavarakin kyllä sitten tuli muutaman päivän päästä.

Vierailija
8/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu se näyttää summan myös euroissa kun syöttää sen maksu valuutan

Vierailija
9/9 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tää on, että pitää tulla täältä kysymään asioita, jotka voisit ihan itse lukea sieltä PayPalin sivuilta? Sivut ovat suomeksi, joten et voi vedota kielitaitoonkaan.

Ja mitä vaikeaa niissä punnissa on? Kai sä nyt jumalauta aikuinen ihminen tiedät mikä on valuuttakurssi? Valuuttamuuntimia on netti pullollaan, kun vaan googlaat.

Alkaa mennä jo aivan naurettavaksi tämä aikuisten ihmisten uusavuttomuus, kun kaikki pitäisi kädestä pitäen ohjata ja selittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän