Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako enää yrittää?

Vierailija
13.06.2019 |

Ollaan oltu muutaman vuoden yhdessä ja meillä on ollut viimeisen vuoden ongelmia, ollaan riidelty paljon ja pidimme taukoakin suhteesta, koen että siitä on ollut hyötyä ja tilanne on parantunut, kumpikin huomasi käytöksessään ongelmia joita on yritetty nyt korjata ja mielestäni kommunikaatiomme on parantunut.

Jonkun keskustelun yhteydessä heitin vitsillä että hankitaanko lapsi (olen aiemminkin ottanut puheeksi että haluan lähitulevaisuudessa naimisiin ja lapsia, mies on ollut samoilla linjoilla), nyt hän yhtäkkiä ilmoitti että ei tiedä jaksaako lastenhoitoa ja että suunnittelee lähtevänsä vielä opiskelemaan. Sitten alkoi tenttaamaan että miten mä aion sitä lasta kasvattaa jne, tuli sellainen olo että miettii haluaako juuri mun kanssa saada lapsia.

Mies on nyt ollut sillä linjalla että katsotaan miten tämä menee, itse en halua jatkaa jos ei ole samat toiveet ja odotukset tulevaisuudelle, mies ei oikein ymmärrä tätä, että mä tarviin varmuuden asioista, että tässä sitä ollaan ja ongelmista selvitään ja rakennetaan elämää yhdessä. Tuntuu että tässä nyt ollaan vaan isompien asioiden äärellä kuin aiemmin siivouksesta yms arkisista asioista riitely, ja ihmettelen sitä, että mieli nyt muuttuikin. Toki onhan se järkevää katsoa että miten se suhde toimii jatkossa, mutta täytyyhän yhteisiä unelmia ja suunnitelmia olla.

Nyt tuntuu että jään vaan odottaa mitä mies päättää. Itse olisin ihan tyytyväinen tähän, vaikkei suhde ole täydellinen. Toisaalta ehtisin vielä löytää ehkä sopivamman kumppanin jos nyt lähtisin, mutta en mielelläni tekisi niin isoa elämänmuutosta, ellei olisi pakko.

Nyt ei ole iän puolesta hirveästi aikaa jäädä kattelee ja odottelee mitä tapahtuu. Mies tuntuu manipuloivan mua, aiemmin halusi usein riitojen yhteydessä erota ja olin ihan rikki, sitten halusin pitää taukoa ja se oli samaa mieltä, sitten se alkoi lämpenee ja sain huomiota, sitten ilmoitti ettei tiedä haluaako jatkaa jos mä en oo varma haluanko mä?! Nyt kun mä haluan niin se ei ole varma haluaako sitoutua. En tiedä pitäisikö tässä itkeä vai nauraa, ei tässä taida olla järkeä :D

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla