Taas yksi Tinder-nainen, joka parin viikon tapailun jälkeen paljasti, että haluaa vain parisuhdetta
Tulee petetty ja käytetty olo ☹️ Miksi ei voi suoraan sanoa, että haluaa vain elämänkunppanuutta rakastajan sijaan?
Kommentit (10)
Taas joku tollo, joka on uskonut nettijankutuksia siitä, että Tinder on pelkkä panosovellus.
Sinähän tietysti heti teit selväksi, etten parisuhdetta tämän naisen kanssa halua?
Jep. Se "Oon avoin kaikelle, katsotaan miten sujuu" tarkoittaa aina viimeistään kuukauden jälkeen "Etsin aviomiestä ja lapseni siittäjää". Naisilla on vain yksi asia mielessä.
Ymmärrän kyllä trollauksesi mutta koska joku sen saattaa ottaa tosissaan, niin suosittelen ihan oikeasti heti alussa kysymään, millä mielellä toinen on liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä trollauksesi mutta koska joku sen saattaa ottaa tosissaan, niin suosittelen ihan oikeasti heti alussa kysymään, millä mielellä toinen on liikkeellä.
Sepä se, kun naiset tyypillisesti valehtelevat ja sanovat, että haluavat pitää hauskaa ilman aikeita asettua aloilleen. Kuitenkin heti kun huomaavat, miten luontevaa ja kivaa toisen kanssa on, alkaa hääkellojen kalkatus päässä.
Itse kun aikoinaan tinderiin menin laitoin profiilitekstiini, että olen liikkeellä avoimin mielin, koska luulin sen viestittävän, etten etsi hampaat irvessä parisuhdetta, vaan rennompikin tapailu käy. Toki muutin tekstiä kun kävi ilmi, että sillä tarkoitetaan, että on valmis yhdenillanjuttuihin ja pelkkiin seksisuhteisiin.
Elämänkunppanuutta :D
Opitko tuon sanan känppäkaveriltasi?
Mä sanoin miehelleni kolmansilla tinder-treffeillä että haluan lapsia ja avioon. Ja se on totta edelleen. Yhdessä asutaan. Kyllä se kannattaa sanoa. Nyt sain ihanan rakastajan ja tulevan aviomiehen. Yhden illan panot on yleensä ihan surkeita
Ja mitä sä sanoit heti kättelyssä haluistasi?