Danske bankin asiakkaat, latautuuko tein kännyyn toi ID sovellus??
Oon koittanu tosi useasti ladata, muttei se vissiin mahdu mun kännykkään... vaik oon poistanu turhia sovelluksiakin.
Ja ne turvanumerokortit häipyy syyskuussa(?), Tää on vuoden vanha honori ja en kyllä oo ostamassa uutta puhelinta tämmösen takia. Argh.
Kommentit (43)
Latautu mutta ei toimi. Pitäis muka päivittää mutta mitään ei tapahdu kun klikkaan "päivitä". Käytössä pari vuotta vanha Samsung. 🤔
No sepäs kiva, mikä puhelin sulla on?
Toimii kyllä, muutaman vuoden vanha samsung halpismalli. Ainoa ongelma mikä on ollut oli yhden käyttöjärjestelmän yksi selain joka ei oikein tahdo toimia oikein kirjautuessa.
Mulla Honor 9
Se vaan lataa lataa lataa lataa, sitä sovellusta. Lukee "sovellus sopii yhteen laitteesi kanssa" mutta silti vaan lataa, koko ajan.
Ei kai se nyt lataa sitä pitenpää ku 15min?
Lopulta se kirjautuu ulos mobiilipankista kun on vanhräentunut istunto.
Laita pankkiin kysely ostaako ne sulle uuden puhelimen jos se ei toimi nykyisessä.
Vierailija kirjoitti:
Laita pankkiin kysely ostaako ne sulle uuden puhelimen jos se ei toimi nykyisessä.
No pankistahan saa sen jonkun tunnuslukulaitteen jos tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Mulla Honor 9
Se vaan lataa lataa lataa lataa, sitä sovellusta. Lukee "sovellus sopii yhteen laitteesi kanssa" mutta silti vaan lataa, koko ajan.
mikä lataa? puhelimen softa vai weppiselain? päivitys/asennus vai nettipankkiin kirjautuminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla Honor 9
mikä lataa? puhelimen softa vai weppiselain? päivitys/asennus vai nettipankkiin kirjautuminen?
Menen pankin tai play kaupan kautta asentamaan sitä sovellusta puhelimeen, niin se ei muuta teekkään ku lataa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla Honor 9
Menen pankin tai play kaupan kautta asentamaan sitä sovellusta puhelimeen, niin se ei muuta teekkään ku lataa sitä.
Jos muiden ohjelmien asennus ja päivitys toimii niin en osaa sanoa, ehkä kannattaa vilkuilla sieltä play-kaupasta onko muilla ollut samanlaista ongelmaa (palaute). Jos taas ei tai tulee virhe ettei ole tilaa (muistia) riittävästi niin putsaa siitä puhelimesta jotain turhaa pois että tulee tilaa.
En aio edes kokeilla, en ole lammas. Hankin sen tunnuslukulaitteen
Näkyy olevan joku ongelma uudessa versiossa ja korjattu versio on työn alla, siis tämä play-kaupan palautteen perusteella. Jos ei nyt toimi niin odotelkaa päivitystä ja koittakaa sitten uudelleen.
Mulla on Nokia 8 Sirocco. Ei toiminut koko vi-tun sovellus viimeksi kun kokeilin. Ja ei toimi monella muullakaan. Ei ne voi puskea pihalle tälläistä pas-kakikkaretta ja luopua turvakorteista.. Tai sitten vaihtuu pankki hyvinkin nopeaan.
Tuskin puhelimessa vika :D
Itsellä 4 vuotta vanha samsung ei mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
En aio edes kokeilla, en ole lammas. Hankin sen tunnuslukulaitteen
Ja mitä lammasmaisuutta se on, että seuraa aikaansa? En mä ainakaan halua tipahtaa teknologian kehityksen ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin vaihdan kyllä pankkia..
Sama. En halua olla minkään sellaisen pankin asiakas, jonka palvelujen käyttö edellyttää tietynlaista ("äly")puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin vaihdan kyllä pankkia..
Sama. En halua olla minkään sellaisen pankin asiakas, jonka palvelujen käyttö edellyttää tietynlaista ("äly")puhelinta.
hei hei
Latasin sen yksi päivä mutta kun piti asettaa joku tunnusluku niin aina jumittui siihen kohtaan. En tiedä saako tuota ikinä toimimaan.
Asentui ihan ongelmattomasti ja on tehokäytössä. Tunnuslukukortin olen voinut unohtaa kokonaan.