Millaista naista kadehdit?
Minä kadehdin energistä naista, joka hoitaa lapset, kodin, työt, ehkä vielä opiskelutkin ja silti jaksaa käydä salilla ja airobicissa ja olla aina ystävällinen ja iloinen.
Kommentit (13)
-hänen olemuksestaan huokuu ilo, onni, rauha, lempeys ja itsevarmuus, silti olematta ylpeä tai töykeä.
-hän on avarakatseinen, eikä koskaan puhu pahaa toisista (tämä on yllättävän vaikeaa!)
-hänellä on energiaa ja mahdollisuuksia järjestää elämänsä ihanteelliseksi itselleen ja perheelleen.
mutta enemmän kylläkin tarkoitin sellaista naistyyppiä, joka touhuilee energisesti asioita, eikä ainakaan kuluta hyvää aikaa av:lla lojumiseen.
ap
Olen aika tyytyväinen itseeni:)
Tietysti on montakin ulkonäköseikkaa joita voisin mainita, kuten pidemmät sääret ja isommat tissit, mutta en usko että niiden omistaja on yhtään onnellisempi kuin minä.
Joskus ajattelen, että onkohan täysin ulkonäköseikoista piittaamaton onnellisempi siinä mielessä, että kun itse pakonomaisesti seuraan trendejä ja haluan olla " viimeisen päälle" niin olisiko helpompaa ja vapauttavampaa vetää tuulipuku päälle ja leikata lyhyt tukka:)
Ja totesin että en minkäänlaista.
Kaikki ne ominaisuudet, jotka itselleni haluaisin, ovat ihan saavutettavissani :) Päällimmäisenä nyt mielessä hoikkuus, mutta asia on jo työn alla!
esim. lähteä huonosta suhteesta, olla yrittäjiä, TEHDÄ LAPSIA, olla omia itsejään TÄYSIN välittämättä muitten mielipiteistä... Näitä on vähän
isossa ryhmässä kaikkien tuijottaessa en pysty olemaan!
muuten olen aika tyytyväinen itseeni!
olen uskaltanut tehdä elämässäni isojakin päätöksiä/muutoksia,
jotka vielä todennut oikeiksi!
Ihailen naisia, jotka menestyvät urallaan, esimerkiksi oikeushammaslääkäri Helena Ranta.
tiristyi kateuden pisara kunnianhimoisille ihmisille. Vaikka sellaisille, jotka jo koululaisina halusivat lääkäreiksi (ja ehkä myöhemmin valmistuivatkin juuri haluamaansa ammattiin). Itselläni ei ole koskaan ollut tuollaista elämässä ammatillisesti eteenpäinvievää intohimoa.
joiden painoindeksi on siinä 20 luokkaa. Itellä kuitenkin 23 ja vaikka kuinka käyn jumpassa ja lenkillä ei paino tipu, mutta senttejä on kyllä lähtenyt! :-)
Kadehdin tyyppejä jotka näyttää aina hyvältä, koti on kunnossa, lapset kilttejä ja puhtaita, muistaa aina kaikkien synttärit, nimpparit yms., osaa ostaa oikean ja tyylikkään lahjan niin aikuisille kun lapsillekkin, pukeutuu aina tilanteeseen sopivasti eikä koskaan näytä siltä, että talvella olisi kylmä tai kesällä liian kuuma.
Tietysti sopivasta painosta saa suuren plussan, varsinkin sellaiset tyypit jotka silti syövät aina mitä tarjotaan ja kuluttavat sen vaikka vaivihkaa ilman meteliä kevyellä 20km lenkillä. ;)
Lasten kanssa touhutaan aktiivisesti, askarrellaan, ulkoillaan monta kertaa päivässä, pottaillaan säännöllisesti, pestään hampaat aina 2 kertaa päivässä, lauletaan, leikitään, luetaan <--- siis joka päivä--> ja se tehdään jotenkin helpon näköisesti.
Tälläisiä typpejä kadehdin, aikaansaavia, energisiä, tasapainoisia ja niitä laihoja ja kauniita.
P. S niin ja teen kyllä lasteni kanssa kaikkea, mutta tuntuu, että joiltakin se vaan luonnistuu niin paljon helpommin.
Vierailija:
-hänen olemuksestaan huokuu ilo, onni, rauha, lempeys ja itsevarmuus, silti olematta ylpeä tai töykeä.
-hän on avarakatseinen, eikä koskaan puhu pahaa toisista (tämä on yllättävän vaikeaa!)
-hänellä on energiaa ja mahdollisuuksia järjestää elämänsä ihanteelliseksi itselleen ja perheelleen.
Minä koen että minulla on nämä mainitsemasi ominaisuudet (ehkä ei energiaa aina, mutta muuten), mutta silti minäkin kadehdin: kadehdin sellaisia naisia, jotka saavat aina itseään niskasta kiinni ja ovat tehokkaita. Minä reagoin stressiin ja paineeseen helposti vetäytymällä omiin maailmoihini ja lamaantumalla. :(
En minäkään kadehdi. Olen tyytyväinen itseeni, viisi lasta, kolmivuorotyö, hyvä mies jolla hyvä työ. Kokoa on minulla on 165cm/50kg.
Ja osaan arvostaa sitä mitä jo on enkä aina ole vaatimassa uutta =)
Olen energinen mutta en viitsi tuhlata siitä yhtään kadehtimiseen!
Noh, kodinhoito on kyllä pikkasen retuperällä... Tänään olen itse asiassa ihan tyytyväinen itseeni. Tai tietenkin olisi aina mukavaa olla paremmannäköinen. :p Sanoinko minä tuon? :D