Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä nyt ihan oikein?

Tuohtunut
13.06.2019 |

Lapsen (3v) oli tarkoitus mennä isälleen viikonlopuksi. Nyt lapsen isä ilmoitti, ettei otakaan lasta viikonlopuksi, koska on itse flunssassa.

Jos minä sairastun niin ihan yksin on lapsi silloin hoidettava.

Seuraavan kerran näkevät kahden viikon kuluttua. Olin odottanut vapaata viikonloppua ja ajatus siitä auttanut minua jaksamaan, sairastan masennusta.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et tahdo jaksaa lastasi tee lastensuojeluilmoitus tai muuttakaan lapsen asumista.

Mitä enemmän on sitä "valtaa" sitä enemmän on myös vastuuta ja velvollisuuksia.

Lapsen isä ei lastaan halua luokseen asumaan. Miksi lapsen isä saa olla lapselleen isä, silloin kun hänelle sattuu sopimaan?

Minä en ole itselleni tätä tilannetta halunnut, että minun tulee yksin kantaa vastuu lapsesta.

Sinä nimen omaan olet päättänyt hankkia lapsen, eli kantaa yksin vastuun hänestä. Samoin on tehnyt miehesi. Molemmat teistä ovat yksin vastuussa lapsesta. Se tarkoittaa, että toisen tekemiset tai tekemättä jättämiset eivät vähennä sinun vastuutasi lapsesta. Se lapsi ei ole valinnut joutua teidän ihmispaskojen leikkikaluksi, ja sille olisi parempi, ettei enää koskaan joutuisi näkemään kumpaakaan teistä hirviöistä.

Vierailija
22/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä oikein sille mitään voi jos ei etävanhempi suostu ottamaan lasta luokseen. Vastuu on sinulla lähivanhempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään mies ei ota lasta sairaana ellei ole aivan pakko. Flunssa voisi sitä paitsi tarttua lapseenkin. Lapsen ottaminen on vapaaehtoista eron jälkeen. Useimmat haluavat hoitaa lapsiaan ja viettää aikaa heidän kanssaan, mutta eivät kaikki niin miehet kuin naisetkaan. Ketään ei voi pakottaa.

Vierailija
24/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan siirretty isäviikonloppua jos on omalla vuorollaan sairastanut. Lapsi on sitten ollut 2 vkonloppua peräkkäin isän luona. Ja jos olen itse ollut todella kipeä, niin lapsi on ollut isällään ja olen saanut rauhassa sairastaa vkonlopun.

Tässä tuli se esille miksi nyt ei kaikki mene ihan oikein. Tapaamisia ei tulisi perua vaan siirtää esim. tässä tapauksessa ensi viikonloppuun, että lapsi tosiaan on isällään seuraavaksi kaksi viikonloppua peräkkäin.

Ap. Miksi noin harvat tapaamiset? Voisiko niitä laajentaa?

Lapsen isä vuorotyössä, vapaat menee miten sattuu. Ja nyt välistä jäävää tapaamista ei korvata toisella viikonlopulla tms.

Lapsen isä ei kuulemma jaksa hoitaa lasta vapaapäivinään. Ottaa lapsen hoitoon, kun hänestä siltä tuntuu.

- ap

No sinä teit lapsen huonon isän kanssa mutta jonkun se lapsi on nyt hoidettava. Minun exä oli huono aviomies mutta onneksi on täydellinen isä. Parempi näin päin!

Vierailija
25/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikanaan osannut ajatella tai ennustaa kaikkea mahdollista mitä tulevaisuudessa voisi vastaan tulla.

En valinnut, että meidän perhe hajoaa.

En valinnut, että lapseni on erityislapsi.

En valinnut, että sairastun masennukseen.

-ap

Vierailija
26/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on torstai. Kyllä nyt pienestä flunssasta viikonlopuksi toipuu.

Helteinen viikonloppu luvassa, ap:n äijällä taitaa olla terassi-ilta mielessä ja keksaisi tekosyyn.

Vierailija
27/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan elämää tuo on, jossa ei ole koko ajan kivaa.

Vierailija
28/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aikanaan osannut ajatella tai ennustaa kaikkea mahdollista mitä tulevaisuudessa voisi vastaan tulla.

-ap

Mutta sinulla oli tietoisuus tuosta kaikesta, että noin voi elämässä käydä ja  nyt sinun on opittava elämään sen kanssa. Jos tuntuu ettet jaksa yksin hae itsellesi apua. 

Vierailija
29/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Minäminäminäminäminäminäminä

Lapsesiko nuo asiat valitsi, häh?

Ei helkutti että vihaan sinua. Olet ihmissaastaa.

Vierailija
30/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ennustaa? Missä pahvilaatikossa sinä olet elänyt?

- ette ole eka halonnut perhe

- ette ole ensinmäisen erityslapsen vanhempia

- et ole ensinmäinen joka sairastuu masennukseen

Nämä on ihan yleisessä tiedossa olevat riskit, kun sitä perhettä perustetaan. 

Vierailija
31/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te hankitte lapsia, kun ette halua ettekä osaa pitää niistä huolta. Ai että kun pistää vihaksi. Saunan taakse pitäisi viedä tuollaiset tai vähintään sterilisaatioon.

Miehet on aika usein itsekkäitä raukkoja.

Vierailija
32/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

I feel you sis, elämä ei ole reilua. Nyt on sitten aika hakea yhteiskunnalta apua jaksamiseen. Turha odotella exän käytöksen yhtäkkiä muuttuvan tai rypeä itsesäälissä. Auttaako sossu tai joku tälläsessä tilanteessa? Luulis ainakin koska olet masentunut ja sinulla on vielä erityislapsi.

Vierailija
33/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ennustaa? Missä pahvilaatikossa sinä olet elänyt?

- ette ole eka halonnut perhe

- ette ole ensinmäisen erityslapsen vanhempia

- et ole ensinmäinen joka sairastuu masennukseen

Nämä on ihan yleisessä tiedossa olevat riskit, kun sitä perhettä perustetaan. 

No ehkä juurikin siellä pahvilaatikon sitten.

Olen saanut lapsen nuorena, en todellakaan osannut ajatella että tilanne voisi mennä tähän.

Vierailija
34/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Ei sinulla mitään masennusta ole. Et vain haluaisi hoitaa lastasi. Taitaa irtosuhteet ja alkoholi kiinnostaa enemmän.

Kyllä minulla vaan on.

Lapsi on erityislapsi, joten lapsen hoitaminen vielä kuormittavampaa.

En harrasta irtosuhteita, enkä käytä alkoholia.

-ap

Alkoholisti kieltää ongelmansa ja irtosuhteita harrastava ei kymmenillä suhteillaan kehuskele. Katkaisuhoitoasema ja sukupuolitautien poliklinikka on tainnut tulla tutuksi.

Vierailija
35/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te hankitte lapsia, kun ette halua ettekä osaa pitää niistä huolta. Ai että kun pistää vihaksi. Saunan taakse pitäisi viedä tuollaiset tai vähintään sterilisaatioon.

Miehet on aika usein itsekkäitä raukkoja.

Isät on kautta aikojen kääntäneet selkänsä lapsilleen, eikä yksikään nainen ole missään erikoisasemassa, että hänelle ei voi koskaan käydä näin. Turha itsestään on nyt tehdä mitään pahinta marttyyria sitten Jeesuksen, kun nyt on näin käynyt.

Vierailija
36/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Ei sinulla mitään masennusta ole. Et vain haluaisi hoitaa lastasi. Taitaa irtosuhteet ja alkoholi kiinnostaa enemmän.

Kyllä minulla vaan on.

-ap

Kyllä mä uskon että itsekukin vois masentua jos saa erityislapsen ja avioliitto hajoaa. Enkä tällä tarkoita ettei lapsi olisi yhtä rakas kun tervekkin mutta kyllähän se raastaa äidin sydäntä kun omalle lapselleen haluais parhaat lähtökohdat elämään.

Vierailija
37/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Kyllä minulla vaan on.

-ap

Alkoholisti kieltää ongelmansa ja irtosuhteita harrastava ei kymmenillä suhteillaan kehuskele. Katkaisuhoitoasema ja sukupuolitautien poliklinikka on tainnut tulla tutuksi.

Minkä ihmeen takia yrität väkisin vääntää minusta jonkun alkoholisti-lorton?

-ap

Vierailija
38/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis mutta onko toi Emma K joku sekopää? En ole ennen törmännyt mutta kovin on v*ttumainen tyyli hänellä.

Vierailija
39/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Kyllä minulla vaan on.

-ap

Minkä ihmeen takia yrität väkisin vääntää minusta jonkun alkoholisti-lorton?

-ap

Jätä omaan arvoonsa. Trollit on trolleja.

Vierailija
40/40 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajille :) jokainen tieytsti voi googlailla lisää, tutkimuksiahan on monia.

Uros- ja naarashiirillä tehdyissä tutkimuksissa on muun muassa tultu siihen tulokseen, että uroksilla oli heikompi immunijärjestelmä. Suen mukaan tämä johtuu siitä, että miehillä on korkeammat testosteronitasot.

– Testosteroni on hormoni, joka toimii oikeastaan immuunijärjestelmän hillitsijänä, kun taas estrogeeni puolestaan toimi päinvastaisesti. Se stimuloi immuunijärjestelmää. Joten miehet, joilla on korkeammat testosteronitasot päätyvät olemaan alttiimpia hengitystieinfektioille ja tuppaavat saamaan ne pahempina, Sue kertoo.

Erään tutkimuksen mukaan miesten keskuudessa on enemmän flunssaan liittyviä kuolemia kuin naisilla. Myös rokotteet tuntuvat toimivan naisiin paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan