Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prisma, Tokmanni ja Citymarket suomalaisten suosituimmat vaatekaupat - häpeän silmät päästäni

Vierailija
13.06.2019 |

Tästä oli juttu. Haluan pois tästä maasta ja äkkiä.

Kommentit (237)

Vierailija
1/237 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarkestista ostetaan ne trikoot jotka sen jälkeen on aina päällä :))))

Vierailija
2/237 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse tainut ostaa noista mistään yhtään vaatetta, mutta ohimennessä on tullut katseltua, että siistejä ja hyvän näköisiä vaatteita myyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/237 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, noistahan saa hyviä vaatteita ainakin nykyään.

Vierailija
4/237 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katukuvaa kun katsoo niin ei kai tää ole kenellekään mikään yllätys?!

Ehkä isommissa kaupungeissa osataan pukeutua mutta toista on esim joku pikkukylä kuten vaikka Imatra.

Vierailija
5/237 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala kun elämäsi on raskasta. Osanotot.

Vierailija
6/237 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliimpia kuin henkkamaukan rytkyt. Esim. Prismassa myytävät Neulomon vaatteet.

Entä onko sieltä Prismasta ostettu Adidaksen paita häpeä mutta jos saman paidan ostaakin Intersportista, sitä voi ylpeydellä pitää päällä?

Vierailija
7/237 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä oon ostanut vaatteita noista kaikista, en tiennyt että se on kiellettyä :O

Vierailija
8/237 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitin. Sun on tosiaan syytä muuttaa pois.

Vierailija
9/237 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Lidlistä saa hyviä vaatteita. Valikoima on vaan harmittavan vähäinen.

Vierailija
10/237 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin meinaat lähtiä? Ota ihmeessä ne silmät sit mukaan, mihin nyt lie tippuneet.

Vierailija
11/237 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5. Kivasti saatu aikaan juttua!

Vierailija
12/237 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin minäkin kevään Italian reissulla t-paitoja.  Merkkipaitoja sai jopa alle satasella ja kallein taisi olla lähempänä 200 euroa.

Ihan tyytyväinen olen Prisman vitosen paitoihin ja parempia tilaisuuksia varten ostin Stadiumista 8 euron paidan, ei hävetä ollenkaan.

Harmi, kun Lidl myy vain jotain kuviopaitoja ja minulle pitäisi olla ihan yksivärisiä.

Vierailija
13/237 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa suositaan Kiina-kauppoja (ns. 1 € kaupat) tai C&A:n tai Primarkin kaltaisia halpaketjuja. Siellä häpeän määrä on valtava, asukkaita kun on kymmenen kertaa enemmän kuin Suomessa.

Vierailija
14/237 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, mä oon ostanut vaatteita noista kaikista, en tiennyt että se on kiellettyä :O

Ei kai se vissiin ihan kiellettyä ole, mutta ajattele nyt - sinäkin saat aloittajan häpeämään silmät päästään :D Samoin minä - just ostin kahdet aivan mahtavan hyvät farkut Tokmannilta, ei takuulla erota "oikeista" paikoista ostetuista millään. Mutta kyllähän sä tiedät - tietäjä tietää, ja häpeää silmät päästään.

Mennään äkkiä yhdessä Sittarin nurkkaan katumaan tekojamme!

Vierailija
15/237 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nämä uudet veronkiristykset tulevat voimaan, sitten ei osteta näistäkään vaatteita vaan kuljetaan vanhoissa. Nykyvaatteet eivät kestä käyttöä kovin kauaa, alkaa vaatetus paljastaa sen, mitä tapahtuu, kun verotetaan ja kiristetään aina kaikesta.

Vierailija
16/237 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin niistä saa vielä puuvillaa ja viskoosia tänä polyesterisekoitteen riemuvoiton aikana.

Vierailija
17/237 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katukuvaa kun katsoo niin ei kai tää ole kenellekään mikään yllätys?!

Ehkä isommissa kaupungeissa osataan pukeutua mutta toista on esim joku pikkukylä kuten vaikka Imatra.

Eipä Helsingin katukuva imartele helsinkiläisten pukeutumista laisinkaan. Samannäköisiä lylletäjiä yhtä mauttomissa vaatteissa kuin muuallakin.

Vierailija
18/237 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa Prisman vaatteissa?

Vierailija
19/237 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalliimpia kuin henkkamaukan rytkyt. Esim. Prismassa myytävät Neulomon vaatteet.

Entä onko sieltä Prismasta ostettu Adidaksen paita häpeä mutta jos saman paidan ostaakin Intersportista, sitä voi ylpeydellä pitää päällä?

Intersportissa on kivemmat valikoimat. Joten tod.näk. se Intersportin Addu-paitakin on kivempi. Tarjotaanko Prismalle jotenkin tylsempiä malleja urheilumerkeiltä? Jos ei, niin haluaisin Prisman sporttiostajaksi. Olisin hemmetin hyvä siihen hommaan.

Vierailija
20/237 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin löytämään Tokmannilta erittäin tyylikkään paidan puolipitkillä hihoilla, aina kiva nähdä niitä naamoja, kun kysyjälle kerron mistä ostin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän