Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin puhelimen käyttö närästää

Vierailija
13.06.2019 |

Työpaikallani on nainen joka kuljettaa siviilipuhelintaan koko ajan kädessänsä. Käy vessassakin varmaan sen kanssa.

Kahvilla kun ollaan niin viestiäänet on päällä ja hän vastailee viesteihin jopa silloin! Koen tämän huonona käytöksenä. Kyse keski-ikäisestä naisesta. Ärsyttääkö muita tällainen käytös?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos juttelen jonkun kanssa vaikka kahvilla tai muuten ja toinen alkaa räplätä puhelintaan, lähden pois.

Ei kai nykypäivänä tarvitse ihan kaikenlaista puhelimen käyttöä sietää?

Olen oppinut paljon myös sietämään, mutta olen myös sanonut tavattoman monet kerran ääneen, että jatketaankin vielä tätä keskustelua, kun joko on ottanut sen puhelimen käteen.

Vierailija
22/25 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä saa tauoilla käyttää puhelinta niin paljon kun huvittaa. Miksi ei saisi?

Ja miksi ei saisi työaikankin, jos työ ei ole asiakaspalvelu työtä?

No jos vaikka pitää tehdä niitä töitäkin. Esim. deadline painaa päälle, ja hommat pitää saada tehtyä. Asiakas on asiakas, vaikka ei olekaan siinä nenäsi edessä katsomassa, mitä sinä teet. Hän odottaa, että hänen ostamansa tuote on valmis sovittuna ajankohtana, eikä se valmistu, ellei tehdä työtä.

Ja mitä haittaa siitä on, että käyttää puhelinta jos pysyy aikataulussa ja työt tulee tehtyä? 

Meillä nämä ahkerimmat oman puhelimen käyttäjät vaan ovat juuri niitä, jotka tekevät työnsä miten sattuu ja sitten istuvat ylitöissä, kun ”on niin paljon hommaa, ettei näitä mitenkään saa hoidettua työaikana”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla ei räplätä puhelinta, ja se pidetään vähintään äänettömällä. Tauolla tietysti saa viestitellä.

Kahvilla kun ollaan...

Niin, sanoin, että tauolla saa räplätä. Työpisteellä ei.

Auts, mä pidän kahvi- ja ruokatauot työpisteellä.

Vierailija
24/25 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työkaverillani on myös jatkuvasti oma puhelin mukana ja hän tarkistaa sen vartin välein.

Hänellä on aikuisikäinen mutta lievästi kehitysvammainen lapsi, jolle saattaa tulla tarve kysyä jotakin. Kehitysvammaisena hänen ajantajunsa on hieman heikko eikä hän pysty odottamaan vastausta useita tunteja.

Vierailija
25/25 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kaveri, joka luonani kylässä ollessaan, räplää puhelintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi